Skocz do zawartości

karanam

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    szukam

Osiągnięcia karanam

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. karanam

    Śląskie

    Witam, ktoś może polecić gdzie wykonać przegląd przed zakupem w Lublińcu?
  2. Tam też sprawdzałem i nawet było ok, nic specjalnego nie zauważyłem. Tylko z tego co pamiętam to chyba śruby w zawiasie drzwi były przyrdzewiałe, ogólnie zawias nie był zardzewiały tylko te śruby.
  3. @marton4 dzięki za propozycję jak coś będę miał na oku na pewno się odezwę. Mam zdjęcia tych nadkoli, więc dla zobrazowania sytuacji wrzucam. http://imgur.com/a/6gciL http://imgur.com/NmDf0NX.jpg http://imgur.com/3S8ysDC.jpg http://imgur.com/TZ7U20Y.jpg http://imgur.com/GgMXdgE.jpg http://imgur.com/UEJ42wr.jpg Tak to wygląda. @BAWARA-WOLNY Piszesz, że spotkałeś się z rdzą w e90, czy to było coś podobnego?
  4. Nie widziałem jej na żadnym portalu aukcyjnym, ani na giełdzie klubowej. Czyżbym coś przeoczył?
  5. Znasz to auto czy po zdjęciach zauważasz (konkretnie o, których elementach mówisz)?
  6. Znowu pojawiła, się na sprzedaż. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-330-cd-m-pakiet-skory-elektryka-ID6yInMn.html Ktoś widział oglądał? warto się tym interesować? pierwszego ogloszenia w tym wątku niestety juz nie ma, więc nie widać jak auto wyglądało wcześniej. Na ten moment nie ma żadnych informacji o chipie, tak jak było wcześniej napisane.
  7. kitu jako tako nie zauważyłem tylko ale chyba drugi raz malowane było, ponad 200 na mierniku. Jeśli chodzi o koła to cały czas na 18 jeździ, a zima 17, więc nie sądzę, że to od tego. Czy zostaje takie sztukowanie i kombinacje, albo robić i kombinować tak jak piszesz co 2 lata albo wstawiac jakies reperaturki czy cos:) troche średnio mi sie to uśmiecha w takim aucie:)
  8. Witam, oglądałem ostatnio e92 i zauważyłem pęcherzyki na spodzie nadkola tylnego (ten rant od dołu). Były one praktycznie na całej jego powierzchni. Rdza może się nie przebijała, ale rozumiem, że od środka już atakuje? Tutaj chciałem zapytać czy ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją w takim samochodzie? Auto niby nie takie stare końcówka 2007r. Jeden z tych błotników miał drugą warstwę lakieru a drugi nie jestem pewny na 100%, ale możliwe, że też miał. Nie jestem pewny czy warto dalej interesować się takim samochodem, bo podejrzewam, że całe te nadkola błotniki mogły by być do roboty, musiałbym pokazać jakiemuś lakiernikowi/blacharzowi, aby stwierdził co trzeba zrobić. Wstępnie rozmawiałem to mówili, że jest szansa, że nie wystarczy samo zeszlifowanie ich i polakierowanie itp, ale możliwe, że trzeba by wstawiać jakąs reperaturkę czy coś takiego, ale jeszcze nie widzieli auta. Nie za bardzo podoba mi się coś takiego w takim samochodzie. Raczej myślałem, że takie rzeczy to w jakichs starszych (np. e46). Spotkał się ktoś z takim przypadkiem w tym modelu? Auto krajowe, raczej nie jest po żadnej powodzi.
  9. Witam, oglądałem ostatnio e92 i zauważyłem pęcherzyki na spodzie nadkola tylnego (ten rant od dołu). Były one praktycznie na całej jego powierzchni. Rdza może się nie przebijała, ale rozumiem, że od środka już atakuje? Tutaj chciałem zapytać czy ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją w takim samochodzie? Auto niby nie takie stare końcówka 2007r. Jeden z tych błotników miał drugą warstwę lakieru a drugi nie jestem pewny na 100%, ale możliwe, że też miał. Nie jestem pewny czy warto dalej interesować się takim samochodem, bo podejrzewam, że całe te nadkola błotniki mogły by być do roboty, musiałbym pokazać jakiemuś lakiernikowi/blacharzowi, aby stwierdził co trzeba zrobić. Wstępnie rozmawiałem to mówili, że jest szansa, że nie wystarczy samo zeszlifowanie ich i polakierowanie itp, ale możliwe, że trzeba by wstawiać jakąs reperaturkę czy coś takiego, ale jeszcze nie widzieli auta. Nie za bardzo podoba mi się coś takiego w takim samochodzie. Raczej myślałem, że takie rzeczy to w jakichs starszych (np. e46). Spotkał się ktoś z takim przypadkiem w tym modelu? Auto krajowe, raczej nie jest po żadnej powodzi.
  10. Witam, Może ktoś widział już ten samochód, wie coś o nim lub zauważa? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-e81-e87-bi-turbo-seryjne-204km-m-pakiet-prywatne-ID6yjanT.html Byłbym wdzięczny za jakieś informacje. M pakiet przód i tył dokładany do tego gałka od biegów i blenda kierownicy oklejone. Rozkodowany VIN: Prod. Date 2007-12-18 Type code UK11 Type 123D (EUR) Series E81 (1 Series) Body Type HC Steering LHD Engine N47S Displacement 2.00 Power 150kw / 204hp Drive HECK Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT STLED ORANG (FHF5) options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto startstop function S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2KFA BMW alloy wheel M V-spoke 217 S2PAA Wheel bolt retainer S346A Chrome Line exterieur S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S4B3A Int. moldings alumin.Akzentschliff S4UKA 5-seater S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S663A Radio BMW Professional S6FLA USBAudio interface S704A M Sports suspension P7RRA Dynamic Package S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S884A On-board literature, Italian S8SPA Control unit COP Standard equipment S255A Sports leather steering wheel S321A Exterior parts in vehicle color S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.