mgrlutek
Zarejestrowani-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mgrlutek
- Urodziny 13.01.1985
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW E46 TOURING 330d 2002r
-
Lokalizacja
Okolice Gdańska
-
Zawód
Monter elektronik
Osiągnięcia mgrlutek
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
można jak najbardziej, ja zmieniałem w ten sposób tylko zalecam wykonać dodatkowo "płukankę" silnika chwilę w przed wymianą Co do olejów niestety trzeba uważać na podróbki z allegro, ostatnio widziałem na youtube jak koleś pokazywał mobile1, jeden dwóch baniek miał konsystencję wody. Nie ma co kupować jak jest zbyt TANIE
-
ogólnie za wiele na ten temat nie wiem, ale bardziej musiał byś chyba kombinować w tunerze radiowym kiedyś widziałem w ogłoszeniach dotyczących naprawy tunera BM54 (do dużej navi), że oferują dorobienie AUX za ok 50zł. Tutaj znajdziesz wskazówki gdzie jest zlokalizowany https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=149785 Kiedyś też się zastanawiałem nad tym tematem bo widziałem na allegro, że można kupić gotowy kabel tylko pytanie czy wpina się go bezpośrednio w tuner radiowy czy trzeba wyjąć ekran i wpiąć się z tyłu...
-
GDZIE jest tuner radiowy bm24 lub bm54 w e46 touring
mgrlutek odpowiedział(a) na bombel269 temat w Sprzęt audio i video
Przepraszam za zamieszanie, sprawa już nie aktualna. Musiało coś się zwiesić bo pomogło wyjęcie bezpiecznika nr 41(nie był spalony) -
GDZIE jest tuner radiowy bm24 lub bm54 w e46 touring
mgrlutek odpowiedział(a) na bombel269 temat w Sprzęt audio i video
Witam, Temat jest bardzo stary ale chciał bym go odświeżyć, żeby dowiedzieć się czy moje podejrzenia są słuszne i może być przyczyną uszkodzony tuner radiowy. Mam navi z dużym wyświetlaczem, ekran jest widoczny i można obsługiwać menu przyciskami z prawej strony. Natomiast po wciskaniu przycisków z lewej nic nie działa, nie da się uruchomić radia, kasety ani zmieniarki CD. -
Właśnie wyszedłem z pracy na parking i wszystko znowu działa jak wcześniej. Chyba jest to problem z czujnikiem bo wczoraj troszkę po błocie pojeździłem do tego mocno lało...
-
witam mam problem podobny, wczoraj wieczorem działało, a dzisiaj rano już nie. Nigdy nic nie wskazywało na podobne objawy. Jak było u was z podświetleniem licznika ?? U mnie brak podświetlenia, brak prędkościomierza, brak chwilowego spalania, zawieszony cyfrowy licznik z przejechanymi km, nie chodzą przerywacze od kierunków. Przy okazji nie mogę włączyć radia, a podświetlenie w nim działa.
-
jeśli da radę to z góry dzięki, bo jakoś mi podpada brak jakiego kolwiek wytłoczonego znaku.
-
Witam, mam wątpliwość odnośnie oryginalności amortyzatorów Sachs. Zamówiłem za pośrednictwem internetu mają wszystkie informacje, nr części, producent itd są zawarte jedynie na naklejce, na której jest wklejony również hologram (ale wiadomo w chinach można różne naklejki kupić) . NIe powinno na nich być żadnego loga grawerowanego, wytłoczonego ???
-
E46 M57 Wymiana termostatu glownego oraz plynu do chlodnicy
mgrlutek odpowiedział(a) na trak temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Uporałem się już z problemem winowajcą okazał się termostat EGR. Teraz po ok 8km temperatura trzyma 88-89stopni przy włączonym ogrzewaniu. Przy okazji do tematu dodam krótki opis jak odpowietrzyłem układ w M57 330d, bo sam szukałem po sieci jak to zrobić dużo wypowiedzi typu "robiłem intuicyjnie" :) 1) Odkręcenie śruby odpowietrzającej znajdującej się przy zbiorniczku wyrównawczym. Zalać płynem do momentu gdy z odpowietrznika zacznie się przelewać ciecz i wkręcić z powrotem śrubę odpowietrznika. 2) Uruchomić silnik, odpalić temperaturę na maksymalną wydajność, nawiew trochę powyżej minimum. Po rozgrzaniu silnika do 90stopni otworzy się termostat i przeleje wtedy można lekko popuścić śrubę na termostacie EGR aż zacznie pokazywać się płyn bez powietrza i dokręcamy z powrotem. 3) Zgasić silnik poczekać z 5min aż się ostudzi, odkręcić korek w zbiorniczku dolać płyny którego na pewno ubyło po otwarciu termostatu. Po pierwszej przejażdżce skontrolować poziom. -
rozumiem, tylko że po ostatnich zakupach z allegro sprzedawca również się upewnił, że będzie pasowało, a przysłał mi termostat główny w minimalnie innej obudowie... dla tego przed kupnem gdzie kolwiek chciałbym wiedzieć coś więcej dla czego sprzedawane są na dwie różne temperatury otwarcia. Bo to dla mnie dziwne, że do tego samego silnika można kupić na otwarcie przy 70 i 90 stopniach, jak to będzie w praktyce działać na jednym i drugim
-
potrzebuję pomocy przeglądam oferty termostatów EGR chce kupić firmy BEHR i napotkałem nie zrozumiałą dla mnie rzecz widzę dwie Temperaturyotwarcia [°C]: 70 i 90 co należy kupić i dla czego ?
-
U mnie w aucie wskazówka stoi idealnie w pionie ale na teście z licznika temperatura ok 75 stopni nie ważne ile km bym przejechał dalej nie szło za chiny... Dopiero dzisiaj odgrzebałem temat wcześniej nic nie mogłem znaleźć. Podchodziłem sam do wymiany głównego ale się poddałem i oddałem na warsztat. Koszt wymiany 100zł czas ok 1,5 godziny i auto było gotowe. W drodze do domu widziałem zmiany bo temperatura podskoczyła do 82 stopni, ale to i tak bez szału bo dopiero po przejechaniu ok 35km na postoju wahała się między 89-93stopni, Na następny dzień sytuacja znowu jak wcześniej... Co prawda na warsztacie okazał się problem bo kupiony przeze mnie termostat miał w innym miejscu jedno mocowanie śruby :| wyjęliśmy i przełożyliśmy sam termostat bez obudowy (po zmierzeniu, jest taki sam jak stary) . We wcześniejszych materiałach, które znalazłem pomagała wymiana głównego termostatu. dzisiaj sprawdzę od EGR zgodnie ze wskazówkami znalezionymi w temacie... do tego dojście jest naprawdę banalne więc mogło by być w końcu to...
-
E46 M57 Wymiana termostatu glownego oraz plynu do chlodnicy
mgrlutek odpowiedział(a) na trak temat w Zrób to sam - gotowe recepty
poddałem się przy samodzielnej wymianie, byłem dzisiaj na warsztacie :) Oczywiście okazała się lipa z kupionym prze ze mnie termostatem. Okazało się, że jest inna obudowa. Tak też gdzieś czytałem na forum, że są dwa różne typy dla tego kazałem się upewnić sprzedawcy czy będzie pasowało na 100% :| Musiałem i tak zapłacić za usługę, więc przełożyliśmy z nowego sam termostat to starej obudowy, średnica się zgadzała. Efekt wymiany taki, że wcześniej w czasie jazdy uzyskiwałem temp 72 stopnie, a na biegu jałowym 82. Na włożonym teraz jest trochę zmiana bo udało mi się na jałowym uzyskać 89-92 stopnie, a w podczas jazdy i tak spadała w granicach 80 stopni. Teraz mam zagadkę, niby coś zmieniło ale nie trzyma stabilnie temperatury, wymienić jeszcze termostat EGR, czy raz jeszcze kupić cały nowy i założyć -
Niestety do ceny 550zł daleka droga, właśnie uzyskałem odpowiedzi z dwóch sklepów. 1) 882zł komplet SACHS z osłonami + wysyłka 2) 729zł komplet SACHS z osłonami + wysyłka Rafi możesz powiedzieć gdzie udało ci się kupić w takiej cenie ??
-
dzięki za info, bo po innych forach czytałem, że fizycznie da się założyć będę pytał w sklepie