Skocz do zawartości

kamyq13

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330d 184km Touring Manual

Osiągnięcia kamyq13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To nie jest para wodna, żadne auto na placu mi tak nie kopci, sprawdzałem każde, benzyna diesel el pi dżi, za mocno i nie ten kolor, no do pełna weszło mi 70 litrów, więc wynik nie jest jakiś super. Dobra odezwe sie jak sprawdze korekty.
  2. na pełnym zbiorniku zrobiłem 800km, średnia na kompie 6.8, dziś zauważyłem nastepną rzecz, odpalam auto zimne, jakies 20 sekund nie puszcza dyma, chodzi dalej to kopci nawet na postoju dosyć znacznie i śmierdzi ropą, zaczynam jechać, przy przyspieszaniu kopci coraz mocniej, a jak złapie temperature to kopcenie ustaje. Wiem, nie podałem jeszcze korekt, ale zastanawia mnie jeszcze czujnik temperatury, mimo, że błędów na niego nie ma.
  3. Mam program delphiego, vaga I peugeot planet wiec delphim go diagnozowalem. Powiem wam ze na tym wtrysku ma zwawszy 3 bieg :) jechalem na narty to dosyc czesto byl uzywany I zauwazalna roznica ( kosztowalo mnie to 100pln I 4pkt) :) no program w sumie moge sobie sciagnac, to poleccie mi kabel :)
  4. Na 1 I 3 miejsce wsadzilem stare wtryski, pojechalem wymienic na inne te ktore kupilem I wzialem zamiast tamtych dwoch jeden wtrysk bo wiecej nie mieli, wsadzilem na miejsce 2 od lewej wahacz I map sensor, pojezdze chwile I pokaze wam wynik z przelewow bo jak odpalilem auto bez kolektora to wydawal sie zauwazalnie najlepszy ze wszystkich. A korekcje pokaze jak kupie inpe, mozecie jakas polecic?
  5. Mam ten filtr gdyz mam w baku diesel spulung liqui molly I mam go za wlasciwym filtrem paliwa wrazie jakby preparat chcial wyplukac syf z wlasciwego filtra. Po zmianie samego termostatu nie zauwazylem aby spalanie sie jakos zauwazalnie zmniejszylo. Zrobilem jeszcze raz przelewy I sie przerazilem, po 1min 35sek : https://zapodaj.net/6bcd5ff823e51.jpg.html
  6. Na biegu jalowym. Aktualnie grzeje silnik zeby jeszcze raz sprawdzic przelewy na dogrzanym silniku I 200km przejechanym na srodku czyszczacym. Powiem wam ze zauwazylem ze spalila mniej, wczesniej jak paliwo spadlo od calego baku na 3/4 to mialek 150km a teraz 200. Zastanawiam sie czy nie jest to zasluga zmniejszonej srednicy weza przez filterek, ktory ma dwie srednoca 6 I 8mm, wyglada tak: https://www.google.pl/search?q=filtr+paliwa+filtron+uniwersalny&oq=filtr+paliwa+filtron+uniwersalny&aqs=chrome..69i57.8425j0j4&client=ms-android-huawei&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=F_8kzquTlG8NzM%3A Na tą chwile obcialem go tak, ze ma tylko 8, wiec zobaczymy. Zagrzeje go sprawdze przelewy I jade po wahacz, czujnik cisnienia (ktory uszkodzilem) I ewentualnie inny wtrysk
  7. Nie podoba mi sie jeszcze cisnienie doladowania, oscyluje 1300-1600 bar, weze podczas gazowania sa miekkie, wszystko szczelne sprawdzalem 10 razy, czuje ze jak robili poprzedniemu wlascicielowi turbo to je spier3olili, bo przy 3500 podczas jazdy(na postoju nie) zaczyna byc-slyszalny charakterystyczny swist a wydech I dolot jak mowilem szczelny :/// Zobaczylem do czujnika cisnienia doladowania I,byl zaklejony nagarem, wyczyscilem, gniazdo przetkalem ale niewiele pomoglo, moze troszke wiecej pokazuje doladowania
  8. Dalej slabo, wlalem tak ze sie wylewalo korkiem, po 200km dolalem 20 litrów bo tylko tyle mialem w domu I co prawda wskazowka na full ale pokazac sie nie pokazalo przy korku, co prawda jezdzilem sporo po miescie, mialem spalanie ok 7, ok 20km z laweta, skoczylo do 12, po 200km pokazalo 9.9. Zauwazylem ze dalej mocno kopci po odpaleniu na wolnych, pod obciazeniem (powyzej 4000 albo jak kogos holuje badz ciagne lawete), a dopuki nie zlapie temperatury to silnik nierowno pracyjeujeuje, co jakis czas podwyzsza sobie obroty, obniza, zatelepie nim co chwile. Zaraz robie czyszczenie wtryskiwaczy. Zrobilem plukanie, ale sie pospieszylem I zdjalem nie ten waz powrotny ( zdjalem ten zakuty z trojnika przed pompka progowa ) I w 30 sekund wciagneli mi caly preparat I poszlo pewnie w bak :p dalem wiec za filtr paliwa drugi filtr zeby nie rozpuscilo syfu I wyjezdzam zbiornik :)
  9. Głowny pomogl, przelalem na odpowietrznikach i odrazu wyjechalem, tak sie spieszylem ze nie zatrzasnalem jednego weza I musialem sie cofac zeby go wsadzic :duh: , a ze juz nie miałem plynu to wlalem wode a mnie dzis -2.5, musialem wsadzic do garazu. W kazdym razie zrobilem 25km, z czego polowe po krajowce 100km/h, polowe po miescie i tylko raz opadla troche jak zajechalem na mc drive ale pewnie jescze sie nie odpowietrzyl dobrze, potem kolejne 20km bylo git. Zrobie jeszcze raz przelewy I wyczyszcze wtryski jak w linku ktory mi podeslales :) Noo, to było wczoraj, a dziś wyjechałem, zrobiłem 15km połowa po mieście połowa 80km/h i temp stoi w pionie, sprawa załatwiona. Ps. Zapomniałem napisać, że u mnie nie ma termostatu od EGR, idzie poprostu rura od koletora do przepustnicy EGR przy ssącym, znalazłem na jednej stronie z częściami, że temp otwarcia termostatu egr to 70 stopni. Swoją drogą EGR chyba wyleci.
  10. Wszedl nowy termostat febi, przy okazji rure od coolera wyklepalem bo byla zagieta. Mam wisko, wyrzucilem rure od egr I dojscie bylo spoko, jutro ja daje do malowania, a mam do poskladania skrzynie w sharanie wiec raczej nie sprawdze spalania, dopiero na przyszly tydzien, wiec zdam relacje. A co do temperatury to zaraz pojade do mc donalda pod pretekstem sprawdzenia termostatu hehe
  11. Temp jak na zdjeciu a dolny waz od chlodnicy cieply
  12. Jak mu powstawiam na miescie, na krotkich odcinkach to temp stanie w pionie, wystarczy ze wyjade na droge, ustabilizuje jaka kolwiek predkosc np 120 to wskazowka opada na biala kreske ( 1/4 skali), a czasami tak jak na zdj. Zaraz przejade 50km to zobacze po tym jesli wskazowka tak bedzie stala ktore weze sa cieple a ktore zimne http://m.fotosik.pl/zdjecie/1e9408ad023657b4
  13. Ja bym bardziej stawial na glowny, jak bede mial chwile I wolny podnosnik to zajrze, mowisz zebym sprawdzil termostat egr, są te same objawy jak przy uszkodzeniu glownego? Jego temp otwarcia jest taka sama jak tego glownego?
  14. Wiem, ze musi byc rozgrzany I musi byc obciazenie. Problem jest taki ze komputer nie pokazuje mi korekt, 2 wtryski zmienialem bo za duzo przelewaly w stosunku o innych, na tą chwile po wymianie wtryskow przez 1min 35sek, napelnilo jak na zdj nizej, 2 od lewej jest najgorszy ,kolejnosc strzykawek od lewej to 6 5 4 3-2 1 (pierwszy I trzeci od lewej nowy) http://m.fotosik.pl/zdjecie/55ac4331a51176c8
  15. Witam panowie, to mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość, nie znalazlem powitalni więc nie udało mi sie przedstawic :) Mam problek z e46 330d 184km 2002r manual, otóz mam problem z wysokim spalaniem, pali ok 12 litrów przy predkosci 100km/h, na komputerze spalanie 6-7, bledow w kompie nie ma, wtryski sprawdzone na przelewach, dwa zmienione, wyciekow nie znalazlem a wszystko umyłem , jedyną rzeczą jaka jest nie do konca sprawna to termostat, wskazowka nie stoi na srodku a na kresce niżej, ale czy taka temp silnika jest az tak w stanie zwiekszyc spalanie? Dla porownania znajomy ma e46 330d 204km manual I przy spokojnej jezdzie spalanie ma pod 6l. Uszczelki na dolocie nowe, turbo zregenerowane, aaa bym zapomnial, powyzej 4000obr (tylko pod obciazeniem) puszcza niebieskiego, dosyc sporego dyma I czuć ropą, napewno nie olejem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.