Szybkie pytanie (dzieje się to tylko w moim aucie :8) ) Dlaczego w INPA przy pomiarze napięcia akumulatora w wartościach analogowych (opcja chyba F3 w testach silnika) napięcie spada co jakiś czas z 14V na 1.5V , natomiast po podłączeniu wg mnie lepszego sprzętu jakim jest ISTA Rheingold napięcie jest stałe (13,9~~14,1), bez widocznych spadków do 1,5V ? Tak samo w tzw ukrytym menu w zegarach, brak w nim spadków . Czyżby INPA była bardziej czuła na taki pomiar ? W którym module INPA szukać przyczyny ? Na chwilę obecną jedyny błąd to MOSTGW E18D, stawiam na jakiś moduł navigacji/czytnik płyt bo nie czyta żadnej CD, ekran działa idealnie, nic nie przerywa itd. Wina przerwanego światłowodu ? Telefonu nie ma, ktoś kiedyś wyjął, z BT nie korzystałem. W zakładce IBS stan naładowania (rocznego) akumulatora codziennie w granicach 94-98%.