Skocz do zawartości

Kuj0n

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 507
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Kuj0n w dniu 17 Lipca 2023

Użytkownicy przyznają Kuj0n punkty reputacji!

3 obserwujących

O Kuj0n

  • Urodziny 24.12.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 LCI 320xdA 220hp@480Nm + xHP Stage3
    było E91 320dA + xHP Stage3
  • Lokalizacja
    Wlkp

Ostatnie wizyty

1 216 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kuj0n

  1. 150km to porażka chyba że 100% korków, u mnie po wymianie na nowy EGR interwał spadł z ponad 600km do 400.
  2. Kwestię podmieniania baterii przerabiałem na sobie... 😄
  3. Te "aplikacje" mam stąd, https://github.com/BimmerGestalt https://play.google.com/store/apps/details?id=me.hufman.androidautoidrive&hl=en_IE
  4. Tak wyszło po zabiegu. Z uwagi na dużą ilość odprysków - polakierowana maska, część dachu nad szybą oraz nowa szyba. Zrobione a ASO więc mam nadzieję, że trochę wytrzyma. Powłoka 5letnia Delixirum gold.
  5. Wysłałem Ci numer tel na priv
  6. Od momentu montażu nowego modelu chłodniczki przejechałem 50tys. km i jak dotąd płynu nie ubywa.
  7. F405 40A Tylko tego bezpiecznika nie wymienisz od tak sobie bo jest "zintegrowany".
  8. Nie pasuje do opisanej sytuacji, bo: - po pierwsze nie miałem problemu z nieznikającym komunikatem o niskim poziomie naładowania, - po drugie jak ma przejść cykl otwierania/zamykania jeśli przestał otwierać/zamykać? (co ciekawe do uruchomienia nie trzeba było przykładać do kolumny kierowniczej) - po trzecie tylko jeden kluczyk był całkowicie rozładowany, drugi przestał działać po wymianie baterii słabej ale działającej na nową. Tu bardziej chodzi o to, że na nowej baterii nie działał żaden kluczyk a na kolejnej nowej zaczęły działać oba i zaczęły działać też na starej rozładowanej. Nie wiem o co chodziło, bo bawiłem się kilka dni z tym. Synchronizowałem kluczyk z autem, testy z ISTA itd. Kluczyki były wykrywane w środku... Rozumiem, że moduł mógł zgłupieć ale próbowałem i testowałem przez kilka dni, różne kombinacje. Rozwaliłem nawet obudowę jednego pilota, żeby pomierzyć napięcia. To tak tylko w ramach ciekawostki bo przyczyny raczej już nie ustalę 🙂
  9. Kuj0n

    Webasto dymienie

    Może chodzić.
  10. Miałem ostatnio taki dziwny przypadek. Auto wołało o wymianę baterii w pilocie.. Oczywiście drugi pilot leżał nie używany przez kilka lat więc tam bateria całkowicie trup... Zaznaczam, że wołało o wymianę ale cały czas wszystko działało 🙂 Kupiłem nową baterię Varta, wymieniłem i co ? Trup, pilot nie zamyka ani nie otwiera 😄 wkładam starą baterię - Trup. Przestały działać oba piloty, zarówno na starych jak i nowych bateriach. Nowa bateria oczywiście sprawna, napięcie OK. Zostałem bez pilota 😄 ISTA w ruch, wykrywa piloty we wnętrzu ale test funkcjonalności obu pilotów a tam 0% sygnału. "Zdenerwowałem się" trochę, kilka dni później przejeżdzałem niedaleko ASO więc kupiłem dwie nowe baterie - też Varta. Wsadzam, pilot działa - magia. Wsadziłem poprzednią nową baterię - działa. Wsadziłem baterię na której wołało wymianę - działa. Do tej pory nie wiem o co chodzi 😄
  11. To nie są blaszki, nową nakrętkę trzeba "zaklepać" w tych miejscach.
  12. Kupiłem licencje. Może u kogoś byłoby taniej ale ciekawe czy wtedy jest możliwość dokonywania samodzielnych zmian? Niedługo podrzucę świeże fotki bo aktualnie jest na "spa" w aso 🙂
  13. Jak mi coś nie pasi z częściami to zawsze sprawdzam sobie tutaj. https://czesci.bmwsklep.pl/tarcza-hamulc-o-konstr-lekkiej-went-34116860909
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.