Nie pasuje do opisanej sytuacji, bo:
- po pierwsze nie miałem problemu z nieznikającym komunikatem o niskim poziomie naładowania,
- po drugie jak ma przejść cykl otwierania/zamykania jeśli przestał otwierać/zamykać? (co ciekawe do uruchomienia nie trzeba było przykładać do kolumny kierowniczej)
- po trzecie tylko jeden kluczyk był całkowicie rozładowany, drugi przestał działać po wymianie baterii słabej ale działającej na nową.
Tu bardziej chodzi o to, że na nowej baterii nie działał żaden kluczyk a na kolejnej nowej zaczęły działać oba i zaczęły działać też na starej rozładowanej.
Nie wiem o co chodziło, bo bawiłem się kilka dni z tym. Synchronizowałem kluczyk z autem, testy z ISTA itd. Kluczyki były wykrywane w środku...
Rozumiem, że moduł mógł zgłupieć ale próbowałem i testowałem przez kilka dni, różne kombinacje. Rozwaliłem nawet obudowę jednego pilota, żeby pomierzyć napięcia.
To tak tylko w ramach ciekawostki bo przyczyny raczej już nie ustalę 🙂