Skocz do zawartości

damianstg

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia damianstg

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czujnik ABS raczej nie ma nic wspólnego z obrotomierzem Przecież jak samochód stoi w miejscu a obrotomierz dziala.
  2. Pomoze ktos? Ładowanie z alternatora 13,7V
  3. Witam mam podobny problem z obrotomierzem i ecomizerem . Co ma czujnik abs wspulnego z obrotomierzem? Z predkosciomierzem moge sie zgodzic.
  4. Male sprostowanie. Dzisiaj odkrecilem licznik i stwierdziłem że był już otwierany .Tak więc też spojrzałem co tam poprzedni właściciel narobił. Okazało się że w miejscach diod ktoś pozaklejał plastelina. Wyczyscilem wszystko i mam teraz choinkę :D Ale dalej brak obrotomierza.
  5. Witam dzisiaj zamontowalem włącznik bc do licznika z małym bc (z samochodzikiem) i zaprogramowalem wszystko ncs. Problem tkwi w tym że jak włączę spalanie chwilowe to ciągle pokazuje 0. Dodam też że nie dziala mi obrotomierz i ekomizer od pewnego czasu sam opadł i nie chce się załączyć. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki Ale są ok . Gdzie szukać problemu? Czytałem na forum że czujnik abs lewego tylnego koła może być sprawcą braku predkosciomierza Ale czy obrotomierz też? Co ciekawe w liczniku nawet na moment nie zapalają się ikony abs ani airbagu a według komputera niestety Maja sporo błędów więc katrolki powinny cały czas się palić a nawet nie migna na moment. Czy ktoś jest w stanie mi napisać gdzie szukać przyczyn tego całego zamieszania.
  6. Co do wyciągania bezpiecznika 56 to taka sama sytuacja jak z drzwiami. Czyli zamknienty zamek ręcznie żeby oszukać auto o zamknientym bagazniku
  7. Bezpiecznik nr 56 odpowiada również za radio,więc już wiesz co ma wspólnego z głośnikami :wink: Nie daje mi spokoju w jaki sposób sprawdzałeś ten pobór, rozumiem,że miernik podpięty przy aku w bagażniku a Ty piszesz,że sprawdzałeś bezpieczniki za schowkiem więc w jaki sposób dokonywałeś odczytu siedząc w zamkniętym aucie?? Chyba że puściłeś miernik przez worek na narty albo Ja czegoś tu nie rozumiem. Włożyłem malutki płaski śrubokręt w czujnik dzwi od pasażera tak aby oszukać auto o zamknientych drzwiach zaryglowaniem auto i odczekałem 20 min i odczytałem wynik ;)
  8. Pomorze mi ktoś z odpowiedzią ostatniego posta?
  9. W sobotę będę kombinował i dam znac czy coś pomogło.
  10. Odczytałem dzisiaj ZCS z wszystkich 3 modułów komunikavyjnych: KMB: FG WBAAA00000BU27338Z GM 53310000T SA 00000800009045644 VN 000003A7C4B IKE: FG WBAAA00000BU27338Z GM 53310000T SA 00000800009045644 VN 000003A7C4B EWS: FG WBADD3101BU27338K GM 53310000T SA 00000800009045644 VN 000003A7C4B GM,SA I VN jest wszędzie taki sam ale FG (Vin) w KMB i IKE różnią się od EWS mój prawdziwy nr to ten który jest w EWS tylko bez literki K na końcu . Myślisz że to jest przyczyną braku samochodzika w zegarach? Jak to zmienić aby było poprawnie? Jak dobrze pamiętam to jak kodowałem to pustym plikiem .MAN to właśnie na EWS tam gdzie niby jest poprawny vin .
  11. Czy nikt nie jest w stanie mi pomuc?
  12. Dzisiaj wchodząc do samochodu usłyszałem stukanie w głośnikach myśląc że może radio jest trafione odłączyłem je ale nic nie pomogło. Podłączyłem amperomierz odczekałem 20 min zamknąłem go od środka aby alarm się nie uaktywnil i ujrzałem na multimetrze w czasie stukniecia w membranach ponad 3 ampery . Wziąłem się za odlaczanie bezpieczników. Pod schowkiem żaden nie przyniósł żadnego rezultatu ( dalej było słychać pukanie w głośnikach). Wziąłem się za bagażnik odłączyłem bezpiecznik 56 i zrobiło się cicho. Na amperomierzu pokazało stałe 0.1 ampra wieć już jest lepiej. Według schematu bezpiecznik 56 jest od board computer . Co może mniec to wspólnego z glosnikami ? I czy 0.1ampera bez aktywnego alarmu to jest już optymalna wartość poboru prądu?
  13. Próbowałem z zaryglowaniem przez pilota jak i kluczykiem ale alarm i tak się włączy. niestety wyniki sa takie dame ale wydaje mi się że 0.15 bardzo dużo brakuje do 0,05 lub tych okolic. Dzisiaj odłącze jeża i wtedy zrobię pomiar. A bezpieczniki wyciągnąłem jeden za drugim i kapletnie nic nie pomogło. Wygląda tam jak by coś było podłączone na krótko. Zastanawia mnie jeszcze bezpiecznik który idzie pod maską i jest przykrecony u góry silnika (2,5 170km) . Po odlaczeniu go na mierniku zmieniła się wartość z 0.15 na 0.11 już zawsze coś.
  14. Wzięłam miernik podłączyłem jeden wtyk z niego do klemy Plusowej a drugi do akumulatora. Zamknąłem samochód odoczekałem 20 min żeby samochód wyszedł w tryb uśpienia i odczytałem wynik na mierniku. Miernik ustawiony na zakres 10 Amper .Oczywiście wcześniej wypielem lampki z bagażnika i schowka od pasażera żeby mniec pewność że nic nie będą pobierać prądu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.