Skocz do zawartości

Filipfil

Zarejestrowani
  • Postów

    297
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 335i USA 2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Filipfil

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. Zakładam, że poziom jest ok? Najpierw do sprawdzenia zujnik poziomu płynu, jest od dołu zbiorniczka wyrównawczego. Potem przedy przy czyjniku i wtyczka czy coś ci nie pogryzło kabelków. wtyczkę możnma sprawdzić czypiny nie pogięte i nie zielone Do sprawdzenia / wymiany korek zbiorniczka wyrownawczego Odpowietrza się wstępnie kompem włączając pompę wody i luzując odpowietrznik. Potem trzeba jeździć i grzać silnik przy włączonym na maxa ogrzewaniu z przodu i z tyłu
  2. NIe, jest blokada mechaniczna, która jest zwalniana silnikiem. Teoretycznie można podać 12 v na silniczek i po zwolnieniu schować hak. Ręcznie się nie da. Może jakby odkręcić silnik, to hak się schowa, ale czy będzie się trzymał schowany i czy później da się to złożyć to nie jestem pewien
  3. błąd w vin
  4. to jest x3 ? masz opcję wyposażenia: S552 Adaptive LED headlight A co masz faktycznie to wystarczy zajżeć co masz, a często wewnątrz lamp masz napisane co tam siedzi
  5. Jak załozysz nowy aku trzeba go zakodować, żeby system wiedział jaki jest aku (ile Ah) i że aku jest nowy
  6. Tak na przyszłość nowe BMW bezpiecznie koduje się tylko po podłączeniu do 100-120 Amperowego podtrzymania akumulatora. Ja nie mam takiego prostownika i robię tak, że odpalam drugi samochód i solidnymi kablami rozruchowymi podpinam się do bmw. MHD raczej nie odpala wszyskich modułów w aucie, ale jak masz słaby aku, włączone radio, światła i tp i napięcie spadnie poniżej pewnego poziomu w trakcie programowania to możesz mieć problem
  7. Aso to ostatecznoć, w aso nie robią pewnych tematów bo taka jest procedura i tego nie przeskoczysz. U nich wymiana na nowy+kodowanie i nie ma innej opcji, taka procedura. Poszukaj magika elektronika, może się okazać, że wystarczy wgrac oryginalny soft do twojego sterownika, ale NA STOLE a nie po obd. W zalezności od tego co tam padło albo z oryginału trzeba coś zczytać, pokombinować i zaprogramować nowy, albo wgrać oryginał do twojego sterownika. Obstawiam, że padł soft, a sterownik jest sprawny elektronicznie. Taki gośc z youtuba naprawia podobne tematy https://www.youtube.com/@Fabi..../featured, ale jest dużo takich elektroników Podejżewam, że 90% firm które zajmują się "chip tuningiem" wgra ci soft oryginalny, albo po modach, albo przynajmniej zdiagnozują, czy procek padł, czy soft wyzerowało
  8. Wg mnie amortyzatory, raczej tył. U mnie było wrażenie, że tyl zaraz się oderwie od asfaltu i polecę bokiem. Na warsztacie chłopaki sprawdzili mi cały zawias, wszystkie tuleje, geometrię, nawet tak prowizorycznie sprawdzili czy buda nie jest przekoszona po dzwonie. Dopiero po wyjęciu amorków z tyłu okazało się, że gazu nie ma, a tłoczysko można bez problemu wcisnąć i wyciągnąć. Co ciekawe na pomiarach na skp pokazywało, że jest ok. Poszły nowe bilsteiny przód i tył i jest bajka. Do sprawdzenia przed wymianą mocowanie na górze amorka tył oraz na dole amorka tył nr części 33 52 2 406 287 (dół jak się rozwali to amorek w zasadzie nie pracuje)
  9. Przy paleniu gumy (długie przyciśnięcie) Przy jeździe na torze, np po szutrze, gdzie wolisz pojechać bokiem a nie najszybciej Przy zawracaniu z urzyciiem hamulca pomocniczego. Przy wyjeżdzaniu z jakiegoś błota czy śniegu, gdzie chcesz, żeby koło dokopało się do "twardego" i złapało przyczepność. Wszędzie gdzie nie jest potrzebne ograniczenie mocy silnika i przychamowanie ślizgających się kół, czyli gdzie poślizg jest potrzebny czy akceptowalny. Na torze nie potrzebujesz ograniczenia mocy więc dtc przeszkadza
  10. Bez homologacji, bez gwarancji, wygląd to kwestja gustu. Zazwyczaj bez palników i żarówek. Ledy nie działają w dzień, ale za to potrafią migać, albo nagle bez powodu przestać działać. Chcesz problemy - kupuj
  11. Za taki post powinieneś mieć bana. po to jest forum, żeby inni też skorzystali i dowiedzieli się jak to naprawić. Co to za moda "info na priv" Nie wiesz po co jest forum i jak to działa?
  12. Polecam coś takiego: https://allegro.pl/oferta/ramka-iso-adapter-do-montazu-radia-zlacze-iso-bmw-1-3-e81-e87-e90-e91-10238842489 prosty montaż, nic nie tniesz i pasuje każde radio typowe o wielkości 1 din Mam ALPINE UTE-200BT, można też rozważyć ALPINE UTE-201BT i podobne. Mają wszystko co trzeba, grają spoko i można kolor klawiszy zmienić na pasujący do bmw. Masz głośniki wysokotoowe w plastikowych trójkątach przy lusterkach? masz suby pod przednimi fotelami? Masz głośnik centralny na desce? Głośniki: alpine,jbl, pioneer, focal, morel, hertz od biedy. Żadna taniocha z chin, jakieś peiing czy inne Super Premium Audio carbon turbo się nie nadają. Przy zakupie głóśników trzeba sprawdzić głębokość, czy się zmieszczą. Najdroższym sposobem na poprawienie audio, które przyniesie taki sobie efekt to wymiana audio na top hifi czy inne fabryczne wyposażenie
  13. Wklejam fimik który bardzo dokładnie i przejrzyście pokazuje jak awaryjnie postępować z uszkodzonym dachem w bmw e93. Jest to patent fajniejszy niż serwisówka bmw i nie potrzeba do tego specjalistycznych narzędzi z aso. Zwracam uwagę na konieczność odkręcenia "złotej" śrubki na ampul z pompy hydraulicznej (jakby ktoś przypadkiem przewinął). Zlikwidowanie ciśnienia jest konieczne do zamknięcia dachu bez jedo uszkodzenia. Mam nadzieję, że nikomu się nie przyda
  14. U mnie pękła zębatka przekładni w zamku i wszystkie plastki się zmieliły. Taniej było kupić cały używany schowek z poduszką, niż sam zamek. Działa do dzisiaj, przy składaniu dałem trochę więcej smaru na plastiki niż fabrykka.
  15. Wymień filtr oleju, niezależnie od przebiegu czy godzin pracy. Groszowa sprawa. Rozetnij i zobacz czy nie masz brokatu. Dolej oleju i obserwuj. Poziom oleju nie powinien aż tyle spaść. Z zasadzie nic nie powinien spaść.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.