Skocz do zawartości

Filipfil

Zarejestrowani
  • Postów

    285
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 335i USA 2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Filipfil

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Wklejam fimik który bardzo dokładnie i przejrzyście pokazuje jak awaryjnie postępować z uszkodzonym dachem w bmw e93. Jest to patent fajniejszy niż serwisówka bmw i nie potrzeba do tego specjalistycznych narzędzi z aso. Zwracam uwagę na konieczność odkręcenia "złotej" śrubki na ampul z pompy hydraulicznej (jakby ktoś przypadkiem przewinął). Zlikwidowanie ciśnienia jest konieczne do zamknięcia dachu bez jedo uszkodzenia. Mam nadzieję, że nikomu się nie przyda 🙂
  2. U mnie pękła zębatka przekładni w zamku i wszystkie plastki się zmieliły. Taniej było kupić cały używany schowek z poduszką, niż sam zamek. Działa do dzisiaj, przy składaniu dałem trochę więcej smaru na plastiki niż fabrykka.
  3. Wymień filtr oleju, niezależnie od przebiegu czy godzin pracy. Groszowa sprawa. Rozetnij i zobacz czy nie masz brokatu. Dolej oleju i obserwuj. Poziom oleju nie powinien aż tyle spaść. Z zasadzie nic nie powinien spaść.
  4. 1,2 to raczej tylny most
  5. najszybciej po nr części
  6. Może to i lepiej, że nie masz kutych tłoków. Inne pasowania, chyba inne szczeliny na pierścieniach, być może firma która dobrze robi fabrykę nie poradziła by sobie z kucizną. Nie ma co żałować, Oryginał to oryginał. Jak ie będziesz robił go na 600 koni to i tak wytrzyma. A na zimno może być rattle noise i też będziesz niezadowolony. A jak z wałem? Korby stare? Nie napisałeś o wtryskiwaczach, warto je było sprawdzić, czy się zamykają i nie "popuszczają". Ale skoro mechanicy nic nie mówili to może nie ma potrzeby. Ale to, że turbin nie sprawdzili jak były na stole to masakra. Dlatego zaufanie jest dobre a kontrola jeszcze lepsza. Poduszki pod silnikiem nie wyklepane?
  7. Ale może jestem zbyt wybredny jeśli chodzi o audio. Nie. Jakość dźwięku tych chińczyków jest albo słaba albo tragiczna. Podobnie jak tych transmiterów do radia
  8. Kondensatory elektrolityczne do sprawdzenia, zimne luty do poprawienia w zegarach.
  9. Nie wydaje mi się, żeby ccc w tym przypadku odnosiło się do nawigacji. Jeżeli frm nie jest uwalony i xenony w nowej lampie są sprawne to można podłączać. Ciekawe, że nr części z lamp nie mogę znaleść w bmw
  10. Jaki masz kod ccid? Będziesz miał podpowiedź co nie działa
  11. Daj znać jak się zdecydujesz i przetestujesz
  12. Ciekawe jak jest z przebiegiem, nie ma słowa o tym w ogłoszeniu Typowe kupione opinie, brak real foto w ogłoszeniu, filmik nieostry. Ja bym nie brał bo mi się to nie podoba, wolę klasyczne zegary, ale jak ci się podoba to nie widzę przeszkód
  13. Najpierw sprawdź wszystkie kabelki i wtyczki przy samym lewarku zmiany biegów, pod skórzaną osłoną, są bardzo delikatne i wiele osób miało z tym problem. Póżniej samo złącze przy skrzyni i wiązka do sterownika, może coś tam się przetarło, stopiło albo zardzewiało we wtyczce. Potem rozbieranie skrzyni czy są opiłki na dnie miski. Jak są, remont, jak nie ma to pewnie mechatronika do sprawdzenia. Tak na oko to bez wizyty u kogoś od skrzyń się nie obejdzie
  14. Cześć, pytanie od kolegi który reanimuje e30 325i cabrio. Gdzie w aucie jest umiejscowiony komputer od sterowania dachem elektrycznym? Auto z usa, trochę niekompletne, sprawdzamy co jest do dokupienia i uzupełnienia. Jak nie będzie tego sterownika to dach będzie przerabiany na "manual", a jak moduł będzie to będziemy się zastanawiać... Oryginalnie dach był elektryczny, jest wiązka, jakieś czujniki, ale gdzie moduł jest to nie wiemy, a nie chcemy bez potrzeby rwać boczków czy tapicerki 🙂
  15. Uszczelki tylko w aso, koszt jest ogromny, o ile w ogóle jeszcze są dostępne. Szukaj całego kompletnego i jak najmłodszego dachu na alledrogo czy otomoto, groszowa sprawa typu 1000-1500 pln. Powinieneś kupić tak jak masz z chromem czy czarne. Oczywiście odbiór osobisty i obejrzenie na miejscu jest konieczne. Najtrudniej i najdrożej będzie z uszczelką nad przednią szybę, ale nie wiem czy musisz ją wymienić. co do 6 punktu zależy czy masz zawieszenie msport czy seria. Wydaje mi się, że msport jest nieco niższe. Do tego felgi mają różne et, wielkość opony nie zawsze jest kluczową wielkością. Niestety najlepiej przymierzyć. Folia, szczególnie taka jasna "wyciągnie" wszystkie niedoskonałości lakieru. O ile jakieś ryski nie są problemem to wgniotki będzie widać doskonale. Podjedź do oklejaczy, powiedzą ci czy się da czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.