Skocz do zawartości

darek559

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2000r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek559

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ale mogę zerknąć na numery i przypisać jeszcze raz ? Wtedy będę miał pewność że są prawidłowe zakodowane?
  2. Witam mam jeszcze do was pytanie. Czy jeśli dostanę się do wtryskiwaczy będzie widac na nich numery potrzebne do kodawania ? Czy dopiero po demontażu ich z silnika widać je ? Chciałbym sprawdzić czy są poprawnie zakodowane w samochodzie.
  3. Mczy może silniczek valvetronic? Dziwi mnie czemu vvt bank 2 ma taką różnice między oczekiwana a otrzymaną wartością
  4. Spróbuję jeszcze wymienić cewkę i świecę na cylindrze 2(inpa) i dam znać. Zz tego co się orientuję inpa/bimmer tool pokazuje cylindry według kolejność zapłonu, czyli cylinder 2 w programie diagnostycznym to jest fizycznie 3 licząc od strony chłodnicy. Potwierdził to twórca programu bimmer tool. I sprawdziło mi się to w silniku n43 gdzie miałem właśnie uszkodzona cewkę lub świece na jednym z cylindrów.
  5. Witam ponownie. Mam teraz problem z drugim moim autem Bmw e87 118i 129km n46b20 benzyna 2005r. 191000 przebiegu. Auto posiadam od 4 lat, jakoś 2 lata temu wymieniałem w nim świecę. Od pewnego czasu auto jest zamulone szczególnie na niskim obrotach dopiero zaczyna normalnie przyspieszać powyżej 2.5 tys obrotów. Podłączyłem pod kompa i ujrzałem takie błędy a więc kupiłem dwa czujniki położenia wałka rozrządu, wymieniłem i jeździłem dwa dni. Jak na razie błąd nie powrócił. Auto troszkę odżyło ale nie jest idealnie. Poniżej zdjęcia z programów diagnostycznych. Jak widać na zdjęciach cylinder numer 2 ma sporą różnicę w wartościach względem innych cylindrów. Myślicie, że to wina cewki/świecy na cylindrze 2 ? Od tego zacząć czy jednak może być to rozrząd lub coś innego ?? Rozrząd nie był wymieniany bynajmniej przeze mnie, przy kupnie samochodu sprzedający też nie wspominał nic o rozrządzie. A i drugie pytanie czy w tym silniku też cylindry liczy się według kolejności zapłonu 1-3-4-2 ? Wtedy by wychodziło, że cylinder 2 w aplikacji(inpa) to jest fizycznie 3 świeca/cewka licząc od strony chłodnicy.
  6. Witam, okazało się, że winowajcą była cewka albo świeca. Był błąd wypadania zapłonu na cylindrze 3 w aplikacji bimmertools,wymieniłem świece o cewkę na początku na 2 cylindrze od chłodnicy i ta wymiana nie pomogła natomiast wczoraj wymieniłem też świece oraz cewkę na 4 cylindrze i błąd zniknął i auto chodzi jak należy. Na dniach zrobię na nowo adaptację i sprawdzę wtedy wtryski na inpie. Co do noxa to zamontowałem dwa lata temu możemy.
  7. Tak silnik pracuje w trybie uwarstwionym póki błąd cylindra 3 się nie zapali, bo później zaczyna bujać nim i auto nie ma mocy. Wtryski mają około 2 lat. Pomiary robione inpa oraz bimmertools, poniżej korekty. Jak widać 2 wtrysk leje. Tylko co się dzieje teraz z 3 cylindrem ?
  8. Czemu wszystkie ? Z ostatnich pomiarów wynikało że wtrysk na cylindrze 2 leje po za tym reszta była ok, myślicie że 3 wtryskiwacz też padł nagle ?
  9. Witam, mam problem otóż wymieniłem świece we wrześniu,cewki były wymieniane około 2 lat temu. Świece przy wymianie były okopcone.Ostatnio kilka razy przy rozruchu zdążyło się, że wypadał zapłon na 3 cylindrze i trzęsło autem, auto zarejestrowało błędy : 2E1A Zapłon, cylinder 3 29CF Zaniki spalania, cylinder 3 Gazowanie na postoju i kasowanie błędu rozwiązuje problem chwilowo. A więc wymieniłem na tym cylindrze świece oraz cewkę. Niestety wczoraj problem powrócił i dalej wypada zapłon na 3 cylindrze. Z tego co się orientuję mam już do wymiany wtrysk ale na cylindrze 2 bo leje. Myślicie, że jest tu winny ten właśnie wtrysk ? Ale dlaczego wyskakuje 3 cylinder skoro na 2 cylindrze wtrysk leje ?
  10. Witam mam pewien problem z moim BMW 318i e90 n43 143km, otóż wymieniłem świece na nowe jednak jak widać wypadanie zapłonu nadal występuję. Najczęściej zdarza się to według aplikacji bimmer-tool ma 3 i 4 cylindrze, chciałbym właśnie zacząć od nich i wymienić tam cewki. I tutaj mam do was pytanie, który to będzie fizycznie cewka ostatnia i przed ostatnia stojąc przodem do maski ?
  11. Witam mam pewien problem z moim BMW 318i e90 n43 143km, otóż wymieniłem świece na nowe jednak jak widać wypadanie zapłonu nadal występuję. Najczęściej zdarza się to według aplikacji bimmer-tool ma 3 i 4 cylindrze, chciałbym właśnie zacząć od nich i wymienić tam cewki. I tutaj mam do was pytanie, który to będzie fizycznie cewka ostatnia i przed ostatnia stojąc przodem do maski ?
  12. Był letni wymieszany z zimowym. Jednak od kilku dni temperatura w dzień i w nocy jest na plusie a nadal brak reakcji ze strony spryskiwacza. Skoro wymiana bezpiecznika oraz przekaźnika nic nie dała to zabiorę się za wymianę pompki może to pomoże.
  13. Wycieraczki tylko nie działają po próbie spryskiwania szyby, a jeśli dam manetkę w górę to chodzą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.