Skocz do zawartości

lukaseq1

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 n47 177km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukaseq1

  1. Jak chcesz sie za to zabrać to smialo nawet bez fotek to zrobisz. Ja jestem typowym amatorem w tych sprawach i robilem to już trzy razy. Przeważnie mam tak ze co robie to spierdziele hehe ale tu sie nie da. Sposób dziala aleeee trzeba to powtarzać co jakis czas
  2. Bezpośredni wtrysk paliwa stuka. Pokaż korekcje wtrysków
  3. Jaki jest sens kupowania półosi chińskiej ? Masz auto klasy premium a wkladasz gownolit. Masz dwie opcje idziesz do aso lub regeneracja. Podsylam linka https://maps.app.goo.gl/HX1y9RFgVL2gWQiw8
  4. Filtrt nasączać trzeba zeby fajnie wylapywal zanieczyszenia. Czy polecam ? Mam 7 lat i nie wydaje kasy na nowy także policz sobie
  5. Dzien dobry, Panowie e61 n47d20a, 302 tys nalotu, od pewnego czasu co jakiś czas przeważnie jak jest zimny ale zdarza sie też na cieplym robi kangura przy ruszaniu, szarpanie nastepuje w koncowej fazie puszczenia sprzęgła. Może ktoś z was coś podpowie? Wtryski ok, korekty bliskie 0 Dpf na miejscu stan dobry Rozrzad wymieniony przy 244 tys Półosie jedna regenerowana, druga jakaś chinska z allegro ale luzów nie ma. Ja osobiście obstawiam sprzeglo ale może ktoś z was mial podobnie i cos podpowie. Aha błędów brak. Pozdrawiam
  6. Wiesz co nie, po prostu leje wode do wanny biore mydło albo co mam po ręką i myje, potem dlugie suszenie, nagladam olej w sprayu i po temacie
  7. Jak masz chwilę to poopowiadaj o humorach, ja uwielbiam rozwiązywać zagadki w serii E. Ja z moją e61 dziennie rozmawiam jak ją schowam do garażu a i zdarza sie że ja poglaskam ( wiem wiem pierdo..... Jestem ) poprostu lubie te auto za wyglad, wygode i bezawaryjność
  8. Czy autor tego wątku dostal juz nagrode nobla ? Jestes geniuszem tyle mam do powiedzenia
  9. Może faktycznie e60/61 jest malo awaryje, w moim przypadku jak narazie tak jest od prawie 7 lat. Najlepsze jest to ze według znawców motoryzacji mam najgorszy silnik na świecie czyli slynny n47d20a który jak na złość nie chce się popsuć
  10. Panowie odkopie temat na temat tego filtra, mam go w e60 od 7 lat, piore go dwa razy w roku w wannie z dodatkiem np mydła, syf jaki z niego wylatuje to szkoda gadać. Mocy napewno nie przybywa, dzwiek ciężko powiedzieć, a oszczędności jakie daje to można sobie policzyć samemu. Pozdrawiam
  11. Panowie a ja od paru lat zalewam do swojego n47 olej 5w30 ravenol vmp, jest to olej oczywiście na bazie pao, przed wymianą plukanka lm, filtry knecht, jedynie kabinowe uzywam tansze ale weglowe. Co do filtra paliwa nie wiem jak w bmw ale np 1.4 tdi nie jedzie na filtrach z filtrona, stwierdzona za mala przepustowość, producent przyznaje sie do tego. Pozdrawiam
  12. Witam, Panowie po wymianie aku na nowy padł moduł frm3, slyszalem ze problem się zdarza. Można to jakoś naprawić w domu np inpa lub ncs ?
  13. Aku ma 6 miesiecy
  14. Nie no pytam serio, jeszcze nie widziałem czegoś takiego żeby napięcie spadalo do 11.9 podczas jazdy, autko mam od 7 lat
  15. Dzień dobry wszystkim 😀 pacjent bmw e61 lift, n47, od nie dawna zauważyłem w ukrytym menu jak i bimmer dość duze spadki napiecia podczas jazdy, przeważnie pokazuje od 11.9 do 12.8 wystarczy ze tylko lekko przychamuje i wsystko wraca do normy, wtedy wskakuje na 14.7 po dodaniu gazu od razu spada. Aku 80 agm tak jak ma byc według vin, zakodowany również 80 agm. Może ktos z was naprowadzi mnie na jakis konkretny trop
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.