Skocz do zawartości

goliathus

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia goliathus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Obecny przebieg to 55k. Czyli jak rozumiem naprawa nie jest możliwa. Czy ktos z Was miał do czynienia z regeneracją tychże amortyzatorów i jak się potem to sprawdzało.
  2. Hej, Sprowadziłem auto z USA i powoli uzupełniam "braki". Auto zostało sprawdzone na stacji pod kątem zawieszenia, wszystko sprawne ale u mechanika sypie błędami od pneumatyki. Po rozmowie na ile zrozumiałem amortyzacja działa, ale nie działa utwardzanie. Ten zawór (na czerwono na zdjęciu) jest mechanicznie uszkodzony i prawdopodobnie przez niego jest problem. Pytanie właściwe brzmi czy da się to jakoś wymienić / naprawić? Czy wysyłać na regenerację cały amor? Czy może jeszcze jakieś inne rozwiązanie? Z góry dzięki za pomoc.
  3. Hej. Czas na zmiany, pojeździłem parę dobrych lat civiciem ufo, starczy mi. Interesuje mnie E90 albo E92. Silników jest tyle, że nie mam granatowego pojęcia co jest dobre, a co nie :( Zachwalany jest tu diesel, ale robię przebiegi maksymalnie 10 000 w roku, więc nie do końca widzę sens w moim przypadku chyba, że się mylę to proszę o zmianę kierunku myślenia. Bardziej skłaniałbym się ku benzynie (diesla też biorę pod uwagę) Co dalej, nie chciałbym wydawać więcej jak 50 000zł. Słowo klucz "nie chciałbym". Jak dostanę orgazmu oczu, to pewnie wydam i więcej. Teraz pytanie czy w tej kwocie lepiej brać lepiej wyposażone E90 czy mniej E92. E92 bardziej mi się podoba (jak chyba większości) ale mając dobre E90 płakać też nie będę. Posprawdzałem forumowe auta na tutejszej giełdzie, ale nic w moim typie nie znalazłem. Kupować zamierzam w grudniu tego roku. Tak z allegro jak popatrzyłem to takie moje typy: Nr 1: http://allegro.pl/bmw-328xi-e92-coupe-100-oryginal-warszawa-i6567857001.html#thumb/4 Nr 2: http://allegro.pl/bmw-e92-coupe-i6564009746.html Nr 3: http://allegro.pl/bmw-330i-navi-premium-silnik-9000km-gwar-bmw-i6566363963.html#thumb/3 Co myślicie? Czy w ogóle dobre silniki rozważam? W sprawie kosztów mam parę pytań: 1. Jaki jest koszt wymiany + części kompletu dobrych klocków i tarcz przód, tył 2. -||- amortyzatorów przód, tył 3. Jakieś inne w miarę regularne wymiany? 4. Znacie jakiegoś dobrego magika od BMW w Krakowie bądź okolicy? Z góry dziękuję za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.