Skocz do zawartości

luk_byd

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 303
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana luk_byd w dniu 12 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają luk_byd punkty reputacji!

4 obserwujących

O luk_byd

  • Urodziny 18.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 530e
    G30 530e LCI
    G32 630i
    G20 316d
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk_byd

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Very Popular Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

136

Reputacja

  1. Myślę że są dokładne z tolerancją do 10%. w MGU dało radę personalizować widgety i to nie stanowiło by problemu - w G60 - nie wiem.
  2. Nie wiem jak w G60 - do sprawdzenia w katalogu, Ale w G30 - 520i i 530i - mają tą samą skrzynie (jak w 520d): GA8HP51Z Natomiast 530e ma dużo mocniejszą skrzynie (jak w 530d/540d) (+ sil. el.) - GA8P75HZ
  3. Tylko Ty raczej masz HK na MGU - a więc Etherner - 464W a nie na MOST - 600W. Jest róźnica w dźwięku w mocy. Choć nie ukrywam, że po kodowaniach i kilku sztuczkach ten z MGU dla mnie gra lepiej - tj. moim zdaniem ma lepszą kontrole tonów w całym paśmie głośności
  4. Pytanie jest jedno, skoro wykonujesz takie prace, to po co HK, skoro mozna Bowersa dać?
  5. Nie wiem jak w 550e, ale w poprzednim 330e/530e zanim silnik się nie rozgrzeje to masz ograniczoną moc na benzynie - normalnie diesel i benzyna też nie ma 100% mocy zanim nie osiągnie temeperatury. Druga rzecz, że z tych 252/258/292KM to silnik spalinowy ma 184KM - gdzie normalnie bez pradu, mialby 252/258KM. A więc nie dość że silnik benzynowy jest mniej wysilony to jeszcze na zimnym ma ograniczoną moc - chyba coś do około 85KM bazując na wskaźnikach - w przypadku 330e/530e w G30. A jeśli chodzi o olej...hmm nie wiem co się zmieniło w G60 w silnikach, ale w G30 leje 5W40 i jest dobrze 🙂 od długiego już czasu. ZF8HP w hybrydzie ma koło dwumasowe i silnik el. w skrzyni - to tak jeśli ktos by się chciał kiedyś pokłócić.
  6. Opcje są takie: Wymiana HU_NBT2 na takie z MOST Wymiana na MGU i wtedy jest Ethernet Dołożenie HK z i8/F20 gdzie HK jest analogowy (ale tez efekt duzo gorszy) - tak zrobiłem Dołożenie aftermarketowego audio - to da najlepsze efekty audio
  7. Nie wiem jak Sony ale myślę że wpływ na grzanie może mieć odległość cewki w telefonie od cewki w ładowarce, tj. przy wystających aparatach nagrzewanie będzie większe. Też w większości nie mam problemu, ale jak jechałem na wakacje to ip tak się zgrzał że nawet zadzwonić nei było można.
  8. Ja mam parę 530e ale G30. Zakup nowego auta - przy możliwości ładowania, a jeszcze lepiej przy fotowoltaice - jak dla mnie phev to najlepszy wybór. Może nawet lepszy niż EV, jeśli mamy zasięg 80km. Można na codzień jezdzic na baterii, a jak trzeba dalej to na benzynie tez się dojedzie gdzie trzeba. Ja niestety u siebie mam 12kwh baterie (więc prawie o połowe mniejsza) i te 50km latem daje rade
  9. Nic się nie wylało, albo nie zamokło przy detailingu przy własnie dzwigni/przycisku od recznego?
  10. Mialem kiedys 525xD zrobiona na 276km bodajze. Ja od 160 do 225 tys km zrobilem, z tego co wiem jezdzi do dzis, ma cos kolo 270 tys. Obie suszarki, wtryski od nowosci - ale nie wiem jaki jej jest stan w tej chwili.
  11. Pytanie jak zużycie kloszy i jakie to reflektory w G30 porównywaleś - czy tez w LCI, czy preLCI.
  12. Jedziesz do ASO - okazujesz dowód własności auta, wpłacasz zaliczkę, po 4 dniach roboczych masz kluczyk, który po prostu działa.
  13. Functional description The 48 volt starter motor generator is a control unit. The starter motor generator is an electrical machine. The starter motor generator can work in 2 operating conditions: When operated as an alternator, the starter motor generator converts mechanical power from the belt drive into electrical power and feeds this into the electrical system. During operation as a motor, the starter motor generator converts electrical power from the vehicle electrical system into mechanical power and transmits this to the belt drive. The starter generator is integrated in the belt drive. The gear ratio starter motor generator to crankshaft is 2.7 to 1. The starter motor generator is a 5-phase electrical machine. The coolant-cooled power electronics consist of MOSFETs and a microprocessor., Ogólem, tak, przy toczeniu coś tam wspomaga. Ale czy dodaje mocy/momentu? Byłem na hamownii i nie zauważyłem aby była większa max moc/moment, albo żeby wykres jakoś się 'przesunał' w lewo.
  14. 1813zł to jakoś bardzo dużo? Czy 600zł mniej to warto aby dać auto do jakiejś myjni samochodowej gdzie dorobią kluczyk i dadzą GPS gratis?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.