Skocz do zawartości

rudolfino

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia rudolfino

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no możliwe ,ja mam mk4 2008 rok zero rdzy ford sie poprawił .lecz środek guziki itd widać że to nie to wykończenie godne klasy średniej
  2. ale widzę że osłona jest od dołu i to benzyna
  3. no coś takie śrubki czerwone pod maską ma ,i na podłużnicach miedzy łączeniami też czerwono i z boku plamy ,oprócz tego zardzewiała cała ta klamra to oczko co od dołu wychodzi do zamykania klapy,
  4. Witam niemam, to były szybkie oględziny, wogule pierwszej oglądanej E90, dlatego zielony jestem, miałem iść na wymianę moim mondeo mk4. Widzę jednak że z tym egzemplarzem dam sobie spokój sprzedam spokojnie autko i poszukam jakiejś normalnej nie ze sadzawki wyłonionej
  5. czyli mówisz że rdza na ramie pod klapą to może być norma hm ,a od spodu te modele nie mają obudów silników ? miałem kiedyś passata b5 miał nie rdzewieć a nadkola dostały purchli
  6. witam mam pytanie do właścicieli trójek ,jestem bliski zakupu 318i 129 km, rok 2007 ,auto wiadomo że nie nowe to też nie wymagam aby lakier był w stanie salonowym ,ale to moja pierwsza oglądana trójka,i mam pytanie w sprawie rdzy która mnie niepokoi ,mianowicie zauważyłem że w samochodzie od dołu niema osłony silnika nie wiem czy ten model tak ma czy brakuje gościowi,druga sprawa własnie w obrebie silnika jest dużo nalotu rdzy na podłużnicach ,wszelkiego rodzaju śrubki pod maską są całe pordzewiałe ,nawet oczko z klapy co zamyka ja wychodzące z karoseri jest rdzawe czy któś może mi odpowiedzieć że to norma czy po prostu auto było wyłowione ze stawu,za odpowiedzi z góry dziękuję ,i pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.