Skocz do zawartości

Shorty

Zarejestrowani
  • Postów

    189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    mazovieckie

Osiągnięcia Shorty

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Shorty

    Komunikat EEPROM-KI

    KI - kombi instrument - coś nie tak z zegarami. Ja miałem to samo jakieś 4 wiosny temu i do dziś nic się nie dzieje i nie pokazał już więcej tego komunikatu. Chyba jedynym wyjściem jest diagnostyka - tu polecam GT One. Ja nie robiłem nic :twisted:
  2. OK zwracam honor. My fault. Wygląda, że jest to ten sam (co do zasady) motor. Fakt, nie doczytałem. Szczerze, to i ja nie wiedziałem że był jeszcze jakiś oprócz TDS. Ale tak z ciekawości poczperałem w sieci i jednak. :) Ale chyba troszkę zboczyliśmy z tematu. Ja tu wiele nie pomogę, jednak posiadacze tego silnika, mogą co nieco dodać od siebie :) Pozdrawiam. No ja nie mogę narzekać na motór. Odpukać, akurat w silnikiu nic złego się nie dzieje, oleju nie dolewam, a kontroluję i jest ok od wymiany do wymiany (laufleistung - 150kkm). Poszło mi turbo przy 134kkm no ale nie jest to silnik tylko jego osprzęt. No i to spalanie - jest mega niskie: miasto - 7-8l, trasa - nawet 5l!!!! Szczerze powiem, że ta Omega to dla mnie taki mały szok!
  3. OK zwracam honor. My fault. Wygląda, że jest to ten sam (co do zasady) motor. Fakt, nie doczytałem.
  4. No przeca pisze, że to coś zupełnie innego więc nie wiem w czym rzecz :roll: Z artykułu z linka powyżej wcale nie wynika, że omegi miały motory M57. Albo ja nie doczytałem, albo tam nie ma nic napisane, że silnik jest na CR :!: DTI wcale nie oznacza, że to CR. Jestem na 99% pewny, że to DTI to ulepaszony/zmieniony TDS lub inny wynalazek
  5. Kolego nie myl spraw, pliz! 2.5 dizel w Oplu to jest tds lub coś podobnego, w żadnym wypadku nie jest to 2.5d! Z tym motoerm omegi nigdy nie było, no chyba że się mylę, ale nie wydaje mie się! Ja mam taki motor, naganiane jest 150kkm i na razie z motorem nic, czego niestety nie da się powiedzieć o reszcie gratów (poszło turbo, webasto itd.) 2.5d to nic innego jak uboższa(mniejsza) wersja 3.0d. Obydwa to głowice M57!
  6. Shorty

    POWAŻNY PROBLEM Z 530D

    Do kolegi bialy2005 - w każdym dizlu jest pompa wtryskowa. Powiem więcej u Ciebie jak i u mnie są trzy pompki paliwa: 1. w zbiorniku 2. pod siedzeniem - mała pomka odpowiadająca za wstępne ciśnienie wtrysku 3. pompa wtryskowa przy motorze - daje ciśnienie (częściowe) paliwa w temacie: Być może to jest właśnie ta pompka pod siedzeniem. U mnie było tak że wszystko niby było ok a w końcu auto nie odpaliło. Przy diagnozie, co prawda tylko carsoftem, z zapiętym lapem też było dobrze, a pompka była zła (koszt zamiennika 500PLN). Po drugie - filtr paliwa czysty?
  7. No więc i ja wgrałem wersję z V27 korzystając z linków podanych w tym wątku. Wszystko działa jak należy (navi mk4, 16:9) i wygląda duuuużo lepiej niż w wersji 2D. Polecam. PS. Sebast - dzięki. :P
  8. Jaki koszt roboty i części? :?:
  9. Bardzo możliwe, że to pompka wstępnego ciśnienia paliwa. U mnie tak było, że dochodził do jakiś tam obrotów i koniec. Na KTS-ie wyszedł błąd wstępnego ciśnienia paliwa. Koszt podłączenia - 50zł w Nadarzynie, koszt pompki (3.5bar) - ok. 500 zł.
  10. Shorty

    Filtr paliwa, co ile wymiana?

    Ja zmieniłem po 80 tysiach. Manual mówi, że na inspekcji II,czyli mniej więcej po 100 tysiach, ale mój to klekot. Biorąc pod uwagę fantastyczną jakość paliw w naszym Heimacie trza częściej. :twisted:
  11. Skąd ta pewność? Wcale niekoniecznie. Jak turbina jestnie teges auto nie ma mocy i dymi. A w temacie :arrow: bardzo możliwe, że padnięty jest potencjometr pedału gazu (używany ok. 300zł). Jest umieszczony nad tym właśnie pedałem. Wygląda jak walec o średnicy ok. 4 cm i długości jakieś 8. Odchodzi od tego kilka przewodów. u siostry w e46 dieslu tak właśnie było - zero reakcji na pedał gazu. Proponuje podłączyć pod dobry komp (nie laptop) tylko BMW Tester One
  12. po niemiecku "Oelstand pruefen" :arrow: sprwdź poziom oleju w silniku
  13. Tak właśnie myślałem. W owym czasie była uszkodzona pompka wstępnego ciśnienia paliwa i też tego nie pokazało tylko błąd pompy wtryskowej :? . A na KTS-sie diagnoza odnośnie ciśnienia była trafna i natychmiastowa. BTW pompkę było słychać gołym uchem, burczała jak stojak pod budką z piwem. Tak czy inaczej dzięki. :!:
  14. no właśnie, ale auto było podpięte pod zwykłego laptopa z interfejsem i nic nie pokazało
  15. Hi, u mnie jest podobny problem. Choć silnik to 2.5d to głowica M57 więc identyczne. Dwa razy miałem już taką właśnie sytuację, że np. zatankowałem paliwo i toby było na tyle. Auto na hol, dobę postało, trachhh.... i chodzi. Ktoś sugerował, że to może być czujnik położenia wału, ale tego nie sprawdziłem. Czy awaria tego czujnika (wału) i tego co u Ciebie był rąbnięty wychodzi na kompie, jak się to dziadostwo diagnozuje? :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.