JasonBMW
Zarejestrowani-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Toruń
Osiągnięcia JasonBMW
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Witam Poszedłem tropem jaki mi dał MarekM-535i i znalazłem na angielskiej stronie opis jak naprawić to ustojstwo. Niestety okazało sie że naprawić sie nie da b miałem wyłamany kawałek zębatki w silniczku. Szilniczek został ustawiony ręcznie wkręcony spowrotem ale nie podłączony, a docisk wycieraczki ustawiony ręcznie. Troche po polskiemu zrobione ale jest cisza i spokój. Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Jacek
-
Ty no troche sie przejmuje bo to kwik jak by stado świń zarzynali jeden wielki kwik i tak być nie może bo mój brat też ma e32 i co najwyżej słychać cichutki dziwęk silniczka lelktrycznego ledwo zauważalny a u mnie jest jeden wielki kwik. Nie może tak być bo to żenujące mam piękne bmw które wstydze sie wyłączyć bo ludzie uciekają
-
zdjąłem wycieraczke i przesmaorowałem tam i pomogło na jeden dzień.
-
Witam Koledzy mam dziwny problem zawsze jak ruszam słysze dzieny dzwiękwręcz kwiczenie w okolicy wycieraczki kierowcy. ten sam dzwięk jest jak wyłączam zapłon. z tego co wiem jest tam system regulacji docisku wycieraczki podczas jazdy. nie wiem jak to kwiczenie zlikwidować jest one dość uporczywe. Miał ktoś może podobny problem???? Pomóżcie bo mnie szlak trafi
-
Dawno mnie nie było wiec coś dopisze Wymieniłem wszystko co było lóźne w zawieszeniu, wymieniłem amortyzatory poduszki gumy, i nadal jak stuka tak stuka
-
A TERAZ Nadszedł ku mojej radości czas aby zwrócić honor i należną cześć warsztatowi Auto-Rafmar z Bydgoszczy. Panowie zajeli sie E34 mojego kumpla z 3 litrową V8 która przyspieszała na równi z tuningowanym matizem. Samochód nie miał mocy koślawo chodził prychał kaszlał i nie przyspieszał a świece pływały w oleju. :mad2: Oczywiście żaden konował z Torunia nie potrafił naprawić tego a jeden to nawet jeszcze bardziej ją popsuł. :duh: Ostatnia deska ratunku to rafmar. Panowie z rafmaru znowu użyli swoich zaklęć i dziś odebrane auto śmiga tak jak 3 litrowe V8 powinno śmigać a mój kolega jest cały w skowronkach. Wymienili uszczelki pokrywy zaworów, lekko przestawiony był rozrząd i zapchany katalizator. Teraz to mały samolocik a nie samochód :) Po raz kolejny profesjonalne podejście i super fachowa naprawa. Panowie Pokłony dla was bo sie należą :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Może rafmar to warsztat nie najtańszy ale za profesjonalizm sie płaci a oni warci są każdej złotówki. Nie płacicie innym taniej bo stracicie tylko kase i nerwy, odrazu prowadzcie swoje furki do rafmaru. SATYSFAKJA GWARANTOWANA
-
Zgodnie z zapewnieniamu pana Rafała ( mam nadzieje nie przekręciłem imienia) nie dogadaliśmy sie i zaszło miedzy nami małe nie porozumienie. Więc cofam mój komentarz negatywny. Mam nadzieje że panowie sie na mnie nie gniewają niepotrzebnie sie uniosłem, ale muszą zrozumieć jedno. są moim zdaniem najlepszym warsztatem od BMW jeśli niew rejonie to nawet w całej polsce północnej i jestem gotowy zapłacić im wiecej i przywieźć im samochód z drugiego miasta bo mam pewność że moja ukochana bunia będzie naprawiona. Wiec wracam im cześć i chwałe na jaką niewątpliwe zasługują. Pozdrwiam i polecam gorąco nie ma lepszego warsztatu
-
Moja nie ma co kłamać bierze 20 litrów w mieście. Na trasie można zejść nawet do 12 l Mowa o gazie oczywiście w sekwencji
-
właśnie sie zastanawiam naprawiać czy kupić używaną. W sobote jade do mechanika niech stwierdziczy to napewno to. Pozdrawiam Jacek
-
Niestety doczekałęm czasów w którym musze napisać negatywnie na temat warsztatu AUTO-RAFMAR. Mam drugie bmw 730 e32. Poprzednie pięknie i koncertwow zrobili magicy z Auto-Rafmar. Tak rewelavyjnie zrobili robote że byłem i teraz gotowy wywieźć im samochod 50 km do Bydgoszczy(jestem z Torunia) ponieważ mam najprawdopodobniej luzy w przekładni kierowniczej stuka puka i ucieka płyn od wspomagania. NIESTETY DZWONIŁEM DO AUTO RAFMAR JEDEN Z WŁAŚCICIELI POINFORMOWAŁ MNIE ŻE NIE ROBIBĄ SAMOCHODÓW STARSZYCH NIŻ 10 LAT. NAWET NIE INTERESOWAŁO GO ZE BYŁEM GOTOWY ZAPŁACIĆ WIECEJ BYLE TYLKO ONI TO ZROBILI. POINFORMOWAŁ MNIE ŻE MAM SOBIE POSZUKAĆ INNEGO WARSZTATU. NIEŁADNIE PANOWIE TAK SIE WYPINAĆ NA UŻYTKOWNIKÓW STARSZYCH BMW NIEŁADNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Hmmm a ile cie to kosztowało jeśli to nie wielka tajmnica????
-
Witam wszystkich klubowiczów. Mam o to taki problem. W moim niedawno kupionym bmw 730 i E32 stuka coś w zawieszeniu. Wydałęm już okolo 800 Zł w zawieszenie wymieniłem każdy element który miał nimialny lóz (końcówki drążków, główny drążek, gumy stabilizatora, tuleje górnych wahaczy) a stuki jak były tak nadal są. Stuki dochodza z lewej strony nasilają sie przy hamowaniu, napewno dochodzą z przody i są najbardzij intensywne jak najeżdzam na dziury przednim lewym kołem. Byłem w dwóch warsztatach goście przetrzepali mi zawieszenie amortyzatory i obydwaj twierdzą że jest wszystko ok, nie ma sie nawet do czego przyczepić. Dodatkowy dziwny objaw to pojedyńcze tępe uderzenie przy skręcaniu w prawo przy niewielkiej prędkości, oraz przy ruszaniu. Nie wiem czy dodatkową wskazówką bedzie to że ucieka mi płyn od wspomagania, a dolna część silnika osłona itp jest cała obsikana czerwonym płynem, czyli od wspomagania. Pomóżcie co robić dalej kończą mi sie pomysły Z góry dziekuje i pozdrawiam Jacek
-
witam wszystkich po pewnym czasie. Temat ogólnie chyba nie aktualny bo mój kolega który odwoził mnie po imprezie dachował 2,5 raza i moje piękne bmw do to teraz kupa złomu. Szkoda tak to jest jak sie zapomina co oznacza 220 hp pod pedałem i brak doświadczenia w prowadzeniu tylkno napędowego auta. Pozdrawiam Wszystkich i dziekuje za dyskusje. P.S. mam już drugie bmw 730 i oczywiście 3,0 V8
-
Ogólnie jest ok tylko drzwi od srodka od dolu troche bierze ale to maja wszytskie bo mam kumpla tez z e32 r6 i ma to samo ten sam rocznik 1993 r. mam duza ryse na masce i kilka odbitek od kamienia (ale to raczej nie wina samochodu a idoty ktory nim jezdzile przed moja skromna osoba) i male zrodlo rdzy we wlewie paliwa zadnych odpekniec nic nie skrzypi(skrzypil pedal gazu ale napsikalem wd 40 i pozatym duzo go uzywam) . A cisnienie teraz sprawdze. Pozdrawiam P.S. moze przeslal bys na mejla kilka fotek swojej buni bo musi wygladac rewlacyjnie
-
georgij uwierz mi v8 to v8 Ludzie sie ogladaja jak tym jezdze, wylaczam radio bo szkoda zagluszac tej pieknej muzyki no i v8 jest mocniejszy niz r6. Mam kolege ktory ma e32 r6 i pluje sobie w brobe i codziennie przeglada allegro w poszukiwaniu v8. Co do budy troche racja ale tragicznie nie jest. Faktycznie silnik M60 V8 jest bardziej zaawansowany technicznie, ma np 3 lancuchy rozrzadu, m30 ma chyba jeden. Ja ci z calego serca polecam, nie bedziez zalowal a ludzie ci beda zazdroscic. A kierowcy golfow hond i skod beda dostawac goraczki na twoj widok i dzwiek:) Pozdrawiam AAAAA ktos sie tam pytal co bylo z moja bunia, wczesniej juz pisalem wyciagniety lancuch rozrzadu przestawione walki rozrzadu i jedna cewka do wymiany