Skocz do zawartości

Frugo84

Zarejestrowani
  • Postów

    160
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 129KM Maj 2007 N46B20B
  • Lokalizacja
    Radomsko

Osiągnięcia Frugo84

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Kolego, skoro Ty coś wykombinowałeś programowo to ktoś inny może to odkręcić i zrobić gotowca na taką niespodziankę. Na zamienione kable nie da się zrobić gotowca także uważam że to znacznie lepsze zabezpieczenie. I na pewno tańsze niż Twoje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Oczywiście, że zadziała i będzie równie skuteczne jak moje rozwiązanie, tylko za pomocą Twojej przejściówki będzie można się połączyć. Tylko tak jak piszesz, trzeba uważać, żeby się nie podłączać bez przejściówki bo można uszkodzić kabel. W samochodzie raczej nic nie uszkodzisz ale lepiej nie ryzykować ;)
  3. Sama niedziałająca pompka pomocnicza nie spowoduje przegrzania układu, ja tak jeździłem 3 miesiące i nic się nie działo. Kolegom wyżej chodziło raczej o elektryczną pompę wody która pewnie u Ciebie jest. Wpisz tu VIN https://www.bmwstore.pl/pl/ i sprawdź jaką masz pompę wody i może zamów sobie sam, na pewno będzie taniej. PS. Pompkę pomocniczą regeneruje się za 50zł, nie ma sensu wymieniać (wymiana szczotek).
  4. Witam Panowie, Ja dopiero co regenerowałem u siebie dyfer bo wył niemiłosiernie, cała regeneracja polegała na wymianie uszczelniaczy i łożysk (zrobione przez zakład specjalizujący się w skrzyniach i dyfrach). Ogólnie polecam bo efekt póki co znakomity, w aucie w końcu jest cichutko :D Powodem wycia były łożyska w których kulki się dosłownie rozwarstwiły :duh: Według mnie wada materiałowa lub utwardzania ze strony INY, poniżej zdjęcia, pewnie w każdym wyjącym dyfrze tak to wygląda :mad2: Od kulek oczywiście i bieżnie były uszkodzone.
  5. Co d o regeneracji mostu to jak najbardziej można ale kiedy wyje. Ja to ostatnio robiłem. Wtedy wymienia się łożyska i uszczelnienia i znowu jest cisza w aucie, koszt około 800-1000zł, zależy ile za montaż wezmą. Ale jeżeli nie miałeś oleju to raczej nie ma co regenerować, przekładni z wnętrza raczej nie kupisz.
  6. Witam, U mnie też pojawia się czasami taki dźwięk i nie mogę dojść skąd to, byłem dwa razy u mechanika ale za nic nie udało nam się tego zasymulować, u mnie pojawia się najczęściej po długiej jeździe autostradą. Z klima czy bez jest to samo u mnie, z chęcią bym się dowiedział co to tak rzęzi :/
  7. Według mnie ten typ tak ma i tyle, na prawdę nie widzę żeby ze skrzynią było coś nie tak, po prostu tak to zostało skonstruowane , trzeba się przyzwyczaić i tyle ;)
  8. U mnie też standardowo 1 haczyła, po wymianie oleju w skrzyni poprawiło się i rzadziej haczyła ale potem tez odkryłem sposób jak kolega mg123, jak 1 ciężko idzie to wrzucam 2 (ciągle trzymając sprzęgło) i potem 1 wchodzi pięknie.
  9. Bez odczytania błędów nikt Ci tu nic nie wywróży, te auta mają już w sobie za dużo elektroniki żeby z takiego opisu coś wywnioskować. Jedź do jakiegoś mechanika, niech Ci odczytają błędy, tylko po pierwsze zapisz, lub zrób zdjęcia wszystkich numerów błędów w pamięci, a po drugie niech to zrobią interfejsem do BMW a nie jakimś uniwersalnym bo mogą wyjść nieporozumienia.
  10. Tak jak koledzy piszą, najpierw rozbierz boczek i zobacz czy piny są na właściwych miejscach i czy w wiązkę od OBD nie są wpięte dodatkowe kable i pociągnięte gdzie indziej.
  11. Na pierwszy rzut oka wtrysk nr 5 wygląda podejrzanie, napięcie poniżej normy.
  12. Osobiście uważam że jeśli za te pieniądze taki remont jest zrobiony to nie ma sensu kupować używki która jest wielką niewiadomą, a tak wiesz co masz i możesz spokojnie jeździć. No ja wymieniałem szczotki ;) Jedyna trudność to złożenie tego do kupy, koniecznie trzeba zachować blaszkę rozpierającą szczotki, bez tego nie wiem jak to złożyć bez ściągania z auta. Tu masz obszerny temat, poczytaj, zakup szczotki i dwa piwa i na spokojnie do roboty, tylko w wolny dzień bo ja składałem to ze 6 razy zanim udało mi się trafić idealnie ;) viewtopic.php?t=178907
  13. To powiem, że jak na taki zakres prac to wcale nie jest tak źle, wydaje mi się że cena bardzo przystępna.
  14. Matko i córko! Napisz jeszcze ile to Cię kosztowało?
  15. Jeżeli masz tylko taki błąd to wychodzi, że VVT nie jest w stanie wykonać samoadaptacji, coś się mu powaliło. Na początek skasuj adaptacje VVT i potem powinna się zrobić samoadaptacja, może to pomoże, możliwe że od gazu złapał jakiś złe wartości. Jak nie to trzeba pojeździć na samej benzynie żeby wykluczyć rozjechane mapy (Od tego też może wariować VVT). Jak to nie pomoże to coś w układzie VVT musi być walnięte, w sumie są dwie opcje (Silniczek i czujnik) więc nie jest tak źle ale drogawo może być ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.