Skocz do zawartości

KL4K50N

Zarejestrowani
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KL4K50N

  • Urodziny 01.02.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 530i, F10 525d, F20 125i, E90 LCI 330i, F31 320d, F10 523i
    Jest: F10 528i N53, F11 520i
  • Lokalizacja
    Niderlandy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KL4K50N

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Dwa tygodnie temu wkladalem nowy silnik (robilem sam w garazu)Wszystkie stare podzespoly przeszczepilem do nowego silnika (N20) Nie mam zadnych bledow, dziala ok, dotarty byl jak powinien. Jedyny problem jaki mam to na postoju jak chce dodac gaz by sie wkrecil na obroty, to strasznie wolno sie wkreca i tak jakby chcial sie dlawic, dopiero jak wejdzie powyzej 2000obr/min to idzie ok. Wiecie gdzie moze lezec przyczyna? Przed wymiana silnika, w starym obroty szly momentalnie w gore bez zastanowienia.
  2. Sa dokladki pod hak
  3. Witam, Dwa tygodnie temu wkladalem nowy silnik (robilem sam w garazu)Wszystkie stare podzespoly przeszczepilem do nowego silnika (N20) Nie mam zadnych bledow, dziala ok, dotarty byl jak powinien. Jedyny problem jaki mam to na postoju jak chce dodac gaz by sie wkrecil na obroty, to strasznie wolno sie wkreca i tak jakby chcial sie dlawic, dopiero jak wejdzie powyzej 2000obr/min to idzie ok. Wiecie gdzie moze lezec przyczyna? Przed wymiana silnika, w starym obroty szly momentalnie w gore bez zastanowienia.
  4. Powodzenia.
  5. Nie przejdzie bo ISN musi byc zresetowany, a to juz niestety samemu ciezko bez odpowiedniego sprzetu (ISTA nie da rady) https://www.microtronik.com/technical-info/autohex/bmw-egs-reset-egs-ews-reset
  6. Nie bedzie pasowac. Musi byc tylko i wylacznie z tych modeli co napisalem wyzej.
  7. Numer katalogowy Twojej skrzyni to : 24007626002 I pasuje tylko z : 5' F10, 525d, Sedan, N57, EUR, (FW31) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F10, 525d, Sedan, N57, EUR, (FW32) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F07 GT, 530d 155kW, Gran Turismo, N57, AUTO, EUR, (SZ01) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F11, 525d, Touring, N57, EUR, (MX31) : Automatic transmission GA8HP45Z 5' F11, 525d, Touring, N57, EUR, (MX32) : Automatic transmission GA8HP45Z
  8. Skrzynia musi zgadzac sie z Twoim silnikiem, po drugie sama wymiana nie przywroci Ci auta do zywych - trzeba jescze EGS zaprogramowac
  9. Znany problem w F10/11. Musisz nasmarowac jeden element na kolumnie kierowniczej.
  10. Ty nie masz pojecia o czym piszesz...
  11. KL4K50N

    Problem z ZF8HP

    Sprawdz poduszki silnika i skrzyni, one tez powoduja takie objawy. Po drugie sprawdz jakie masz wartosci mbar skrzyni, bo moze sie konczyc
  12. Znajomego F10 tez zglaszala co jakis czas komunikat, ze jest za malo plynu. Wyminilismy na nowy oryginalny czujnik i dziala juz ponad miesiac. Dodam, ze ten stary ponoc byl tez sprawny, jendak nie jest. Wymien czujnik.
  13. Nic nie trzeba. Odkrecasz dekielek i masz dostep do zarowki. Po drugie myslisz, ze jak dasz "osram super xenon efekt blue laser premium " to polepszy Ci to widocznosc na boki podczas skretu? Daruj sobie jak nie masz spalonej zarowki i bledu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.