Ja także smodzielnie wykonując wymianę wcześniej tylnych niedawno przednich klocków hamulcowych użyłem TRW. Czujnik zużycia też TRW. Uważam to za dobry kompromis pomiędzy ceną a jakością. Tylne razem z czujnikiem 155zł, przednie 161zł. Wymiana banalnie prosta, wystarczy odkrecić dwie śruby (na imbus) wyjąć zacisk a potem klocki i po robocie. Wcześniej zalecałbym jednak przed odkręceniem rozeprzeć czymś klocki w celu cofnięcia tłoczka zacisku. Ja do tej czynności popuszczam odpowietrznik bo raz, że nie cofam wtedy tego starego pewnie przegrzanego płynu do układu a po drugie nie"urośnie" mi wtedy w zbiorniczku i uniknę rozlania gdyby było na maxa. Czujnik masz tylko jeden na oś i tylko w jednym klocku. Dobrze jest go przed włożeniem klocków kontrolnie spróbować osadzic bo potem w razie problemów manipulując na siłe łatwo go wyruszyć albo nawet zlamać. Co do check engine to naprawdę podziwiam ludzi którzy kupują auto świadomie z świecącym błędem. Tak wiem, sprzedający powiedział, że to jakiś czujnik jakaś pierdoła ale nie miał czasu tego sprawdzić. To może też być teraz początek wielkich klopotów.