Skocz do zawartości

baud1991

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 523i silnik N52 2006

Osiągnięcia baud1991

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Takie pytanie: Przy jakiej temperaturze powinien włączyć się wentylator w 523i. U mnie komputer wskazuje 99 stopni i podczas postoju wentylator nie chodzi. mógłby ktoś tak prosto wytłumaczyć na jakich temperaturchach pracuje silnik i przy jakiej włącza się wentylator a przy jakiej się wyłącza.
  2. Tez mam takie podejrzenie ze to pompa nawet ogrzewanie w kabinie nie dziala tak jak nalezy nie dmucha praktucznie cieplym powietrzem
  3. Znalazlem te kabelki i przylutowalem do kostki i podlaczylem lecz sam problem nie zniknal. Wysoka temperatura silnika dalej sie utrzymuje odpowietrzanie tez nic nie dalo. Na dniach podjade di innego mexhanika i zobacze co mi powie i zdecyduje czy zmieniac pompe czy obejdzie sie bez jej wymiany
  4. Twierdził, że kostka została urwana podczas jazdy i że ten czujnik nie jest potrzebny, choć teraz nie pamiętam czy jest to czujnik temperatury układu chłodzenia czy czujnik temperatury płyny chłodzenia (za dużo tych czujników) popołudniu zadzwonię i zapytam dokładnie który to był. Pokazywał mi, że ten czujnik jest w centralnej części silnika w widocznym zdjęciu zrobię zdjęcia w dzień i wstawię.
  5. Witam serdecznie Jako, że mechanik ze mnie kiepski z góry przepraszam za kiepski opis problemu. Posiadam auto bmw e61 523i z silnikiem n52 i podczas normalnej jazdy temperatura pokazywana w ukrytym menu wynosi od 99 do 108 stopni. Wcześniej miałem błąd związany z termostatem a po oddaniu auta do mechanika, stwierdził, że błąd był wywołany przez oderwane kabelki od czujnika temperatury układu chłodzącego. Mechanik te "kabelki" odciął i błędu nie ma, ani na "desce" ani po podłączeniu komputera. Podczas jazdy silnik pracuje elegancko nie kopci nie widać żadnego rozlewu płynu chłodzącego oraz nie ma widocznego ubytku płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Ostatnio na trasie silnik się zagrzał i pojawiło się czerwone ostrzeżenie o przegrzaniu się silnika. Sytuacja pojawiła się dwa razy na autostradzie gdzie jechałem ponad 150 km/h, a podczas normalnych dojazdów do pracy (13 km) komunikatu nie ma ale temperatura silnika waha się od 99 do 105 stopni. Zanim zacznę wydawać niepotrzebnie pieniądze postanowiłem poradzić się na forum i podejrzewam kilka przyczyn: Termostat nie otwiera się prawidłowo. Pompa wody nie działa prawidłowo. Nie odpowietrzony układ chłodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.