Skocz do zawartości

Michelsz

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 50i g05
    wcześniej
    6GT40ixdrive g32
    520dxdrive f11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michelsz

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Hej, Ciekawy jestem jakie przebiegi zrobiliście do tej pory x5, jaką macie historię pod kątem awaryjności, jak oceniacie samochód z perspektywy kilku lat, kiedy opadła już pierwsza zajawka nowym samochodem jeśli chodzi o mnie: 1. rocznik 2020 2. przebieg 60 tyś 3. usterki: wahacz razy 2, soft close od strony kierowcy, sprzączka od zapinania pasów pasażera, 3 x drobne usterki z różnymi czujnikami wymagające resetu systemu (płyn spryskiwaczy, termometr temp zewn), reszta pierdoły jeszcze większe: dach przesuwny ciężko chodzi, lakier schodzący z końcówek wydechu 4. ogólna ocena: bardzo fajny samochód, dający frajdę z jazdy oraz rodzinny, trochę za dużo różnych drobnych usterek, średnio 3 razy w roku jestem w serwisie na jakieś poprawki itp. Na szczęście jak na razie bez awarii utrudniających lub uniemożliwiających jazdę.
  2. Michelsz

    Problem z CaPlay

    czasem mi się ostatnio też zawiesza CarPlay, nie reaguje na żaden przycisk, samo przechodzi po chwili zwykle
  3. Michelsz

    X5 LCI 2023

    o, nie wiedziałem, że już jest w salonach. Macie info, że już powinien być w każdym? pytam konkretnie pod kątem inchape warszawa :)
  4. Michelsz

    X5 LCI 2023

    Nie sądzę żeby poszli w kontrowersję w x5, tak jak poszli w xm. Raczej spodziewałbym się ewolucji, a nie rewolucji, bo tak w sumie wszystkie niemieckie marki robią. Mnie bardziej zastanawia czy będzie wersja v8 po wprowadzeniu normy Euro7 (2025)
  5. Michelsz

    X5 LCI 2023

    A ja zwracam honor jeśli chodzi o BMW. Byłem w majówkę w salonie Porsche i przejechałem się Cayenne hybrydą (przed liftem oczywiście). Oczekiwania miałem wysokie, w moim odczuciu Porsche stało zdecydowanie wyżej niż BMW. Nastawiałem się na zajawkę i zamówienie od razu Cayenne S. Jednak mocno się rozczarowałem. Zarówno wykończenie wnętrza (choć oczywiście ładne) nie odbiega mocno od BMW na plus. Sama jazda mocno rozczarowująca - zarówno jeśli chodzi o przyspieszenie jak i np głośność. Oczywiście w Porsche jechałem gorszą wersją niż mam obecnie w BMW (zarówno w wyposażeniu jak i silniku), jednak mimo wszystko spodziewałem się jakiegoś odczucia upgrade'u, a zupełnie tego nie doświadczyłem. Poczekam jeszcze na jazdę v8 jak będą mieć poliftową, ale szczerze - raczej odpuszczam Cayenne i zostaję ze swoim BMW na kilka lat dłużej w oczekiwaniu na nowy model :) Może załadowana Cayenne pod korek jeśli chodzi o wyposażenie wywołałaby u mnie ten efekt wow, którego chciałem, ale to cena wyszłaby pewnie z 800 k minimum dla wersji S. A i tak np miałbym ręczną roletę bagażnika, czy sterowanie kolumny kierownicy... Swoją drogą - czy ktoś wie kiedy można się spodziewać nowego x5? 2025 jest realny? Byłoby to 7 lat po wprowadzeniu obecnej generacji, czyli tak jak mniej więcej zwykle x5 się nowe wprowadzały.
  6. Michelsz

    X5 LCI 2023

    Raz, że styl trochę odjeżdża, a dwa, że ceny poszły do góry mocno. Nawet biorąc pod uwagę średni rabat 10% BMW jest bliżej cenowo do Porsche niż wcześniej. A jednak Porsche trochę jest półkę wyżej.
  7. Czy ktoś wie czy w x5 jest jakiś czujnik zużycia klocków? Przejechałem już ponad 57 tys km, teraz mi mocno piszczą przy hamowaniu, a jadę w długa trasę, i nie wiem czy mam na asap jeszcze do serwisu jechać. Nie ma natomiast żadnego wskazania kompa, tylko nie wiem czy powinno być :)
  8. Michelsz

    X5 LCI 2023

    W sumie podjechałem dzisiaj do Porsche i finalnie podpisałem zamówienie na nowe Cayenne, podstawowe z niezbędnym wyposażeniem dodatkowym o wartości około 120tyś wyszło tyle co 50e do którego miałem mieszane uczucia. Na hybrydę przyjdzie jeszcze czas. Jasne wnętrze i jakość Cayenne to dla mnie przepaść w stosunku do X5. Trzeba się spieszyć jak ktoś chce szybko samochód. Produkcja startuje w lipcu. Mój samochód będzie do odbioru pod koniec sierpnia, początek września. super, gratulacje. Wziąłeś wynajem od Porsche? Bo generalnie mega średnie warunki mi proponowali na Cayenne S na 4 lata przy wpłacie wstępnej ok 28% - całkowity koszt wychodził ok 125% wartości samochodu !
  9. Michelsz

    X5 LCI 2023

    wszyscy piszą tylko o rabatach. A jakie są warunki leasingowe?
  10. Michelsz

    X5 LCI 2023

    czy ktoś może wie co konkretnie zmieniło się w modelu poliftowym oprócz kwestii wizualnych? Czy technicznie coś się zmieniło?
  11. Michelsz

    G05 25d

    czy moderator mógłby trochę posprzątać forum :)? Mam wrażenie, że ostatnio jest tutaj więcej przepychanek poszczególnych grup czy osób, niż dyskusji o BMW czy generalnie samochodach.
  12. Michelsz

    X5 LCI 2023

    Tak to prawda, widać, że nauczyli się na przykładzie taycana i naprawili to co najbardziej wkurzało. Jedyne co niestety IMHO nie jest dopracowane, to że jak nie chce się tego ekranu trzeciego dla pasażera, to w tym miejscu jest po prostu listwa sporych rozmiarów i nijak to do niczego nie pasuje. Dla mnie super. Czekam na cennik , ciekawe jak bardzo pójdzie w górę. Dla mnie zmiana cayenne s z v6 na v8 jest mega mocnym argumentem na zmianę na ten model
  13. Czy ktoś zamówił już w ogóle x5 po lifcie? Jakie są obecnie terminy produkcyjne? Czy cały czas są jakieś restrykcje na wyposażenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.