Skocz do zawartości

KucaQ

Zarejestrowani
  • Postów

    191
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KucaQ w dniu 20 Listopada

Użytkownicy przyznają KucaQ punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325xi 218KM 6HP 2009
    F30 330ix 252KM 8HP 2018
    ex. E46 Touring 320d 150KM 2003
  • Lokalizacja
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KucaQ

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

28

Reputacja

  1. No i super, fajnie że się udało 🙂 Moja pomoc była bezinteresowna, wypij to piwko na zwieńczenie udanej roboty 💪
  2. KucaQ

    Bezpiecznik

    Nie znajdziesz bo nie ma, to nie Polonez gdzie od każdej pierdoły był bezpiecznik. Przy takiej ilości elektroniki bezpieczników byłoby tysiące. Światłami steruje FEM i REM. Napisz jaki masz problem, będzie szybciej.
  3. Moduł musisz mieć, bo to KOMBI - zestaw wskaźników, a inaczej - licznik 😉
  4. Wygląda na to że moduł LM2 jest okrojony w wyszczególnienie warm/kalt poszczególnych żarówek. Zerknij tu, to powinno być rozwiązanie na Twój problem (post #421)- https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert&p=27201768#post27201768
  5. Jesteś pewien, że wrzuciłeś całą zawartość pliku TRC? Bo wygląda raczej na jakąś część.
  6. Które żarówki masz wymienione na LED i chcesz wyłączyc ich sprawdzanie? Tak będzie najszybciej by Ci coś doradzić. Bo jak: a nadal wyskakuje Ci komunikat spalonej żarówki, to jednak coś musiało pozostać aktywne. Możesz podrzucić zawartość Twojego pliku TRC.
  7. To w takim razie źle tego szukasz, bo komendy w module świateł są jak na dłoni. Nie wiem jaki dokładnie siedzi w E83 LCI, ale zapewne ALSZ. Pobierz sobie dodatkowo NCS Dummy. Tam wiekszośc komend z pliku TRC (a przynajmniej wszystkie dot. sprawdzania żarówek) masz opisane. Ale w zależności która dokładnie żarówkę chcesz wyłączyć szukaj opcji WARMUEBERWACHUNG (ciepłe sprwdzanie) oraz KALTUEBERWACHUNG (zimne sprawdzanie). AL - światła mijania FL - światła drogowe BL - światła hamowania BLK - światła kierunkowskazów SL_V - światła pozycyjne przednie SL_H - światła pozycyjne tylne NSL - swiatła przecimgielne tylne NSW - światła przecimgielne przednie KZL - oświetlenie tablicy rejestracyjnej
  8. Zestaw rozrządu do M47 to ok 2k, a 6k za robote, to nawet w N47 nie liczą 😄 https://bmwpremiumperformanceparts.pl/zestaw-rozrzadu-bmw-m47.html Poszukaj innego warsztatu.
  9. Mając wcześniej E46 z wskaźnikiem temp płynu i mając teraz F30 z wskaźnikiem temp oleju, brakowało wskaźnika jakiejkolwiek temperatury silnika w mojej E91. A jako, że temp oleju jest nawet ważniejsza niż temp płynu, to nawet i lepiej, że można zakodować akurat temp oleju 😉 Pierwszy raz kodowałem Tool32 a dzieki temu poradnikowi udało się to zrobić bez najmniejszego problemu. Jedyna rada dla takich samych laików jak ja - jeśli Tool32 nie będzie chciał wczytać pliku (wyświetla się cały czas kółko ładowania i nic się nie dzieje), to nalezy zmienić w właściwościach opcję "Uruchom w trybie zgodności z systemem Windows XP" oraz "Uruchom jako administrator". Ja korzystam z Win11 i dopiero po zaznaczeniu w/w opcji plik się załadował i mogłem przystapić do kodowania. Zakodowany zakres 50°C - 150°C i po osiągnięciu 50 stopni wskazówka zaczeła sie podnosić. Odczyt pokrywa się z odczytem z ISTY, choć zauważyłem, że temp pokazuje chyba dość skokowo, bo przy 82°C pokazywało wciąż 80°C, a przy 87°C wskoczyło na 90°C. Ale to akurat nieistotne. Istotne, że jest wskaźnik temperatury, zamiast bezużytecznego ekonomizera, który nota bene i tak jest w wersji cyfrowej na wyświetlaczu. Tak więc wskaźnik działa, w 325i LCI 2009, N53. Teraz pozostało mi tylko zmienić tarczę obrotomierza, żeby było już na tip top.
  10. Nie popadajmy w paranoję. Jeśli założy 4 takie same koła o podobnym stopniu zużycia to napędowi nic sie nie stanie... Jedynie co to wyglądąłoby pokracznie. Dla xdrive najwazniejsze jest, by 4 koła miały te same obwody, zatem nawet jak odejdzie od homologowanego rozmiaru to nic się nie stanie dopóty będą to wciąz 4 koła o tym samym obwodzie. Do 320i teoretycznie 16 powinno wejść. Jednak odpuśc sobie 16, bo na budzie F'ki wyglądają one komicznie. Skoro opony masz w stanie "jak nowe" to je sprzedaj i kup 17.
  11. Na felge załozyć się da, ale rozmiar opony na 16 cali do F30 to 205/60, a nie 205/55. Druga sprawa - jaki masz silnik? Od tego zalezy czy w ogóle 16 uda Ci sie na auto założyć.
  12. Mam czarne końcówki wydechu, więc cięzko zauważyć czy są okopcone, ale delikatne okopcenie to norma przy bezpośrednim wtrysku.
  13. Ale ja pisałem o 87, nie 91 😉 A 91 to już u nich Premium Fuel. Na mało której stacji dostępne paliwa o wyższej ilości oktanów. Nie ma żadnej. Ja jeżdżę głównie na 95, co kilka tankowań zalewam 98 (aktualnie wyjeżdżam drugi zbiornik 98 z rzędu), ale żadnych zauważalnych efektów nie doświadczyłem.
  14. KucaQ

    Problem z ogrzewaniem

    Układ chłodzenia nie jest zapowietrzony?
  15. Jak wyżej, BMW dopuszcza obydwa paliwa, a B46 w USA jeździ nawet na 87 oktanach 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.