Skocz do zawartości

maciaty_epa

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O maciaty_epa

  • Urodziny 27.06.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2012
  • Lokalizacja
    Pabianice
  • Zawód
    logistyk

Osiągnięcia maciaty_epa

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry :D Po wymianie wyżej wymienionych elementów zniknął dziwny szum, który pojawiał się powyżej 150-160km/h. Przed wymianą auto było sprawdzane przy pomocy maszyny rozpędzającej koła i jedyne hałasujące oznaki dawało łożysko podpory wału ale dźwięk był zupełnie inny niż ten podczas jazdy. Prawe tylne koło także lekko szumiały na maszynie, stąd decyzja ze wlatuje nowa podpora z łożyskiem, łożysko w prawym kole a w lewym nowa piasta i łożysko. Nowa Piasta bo w starej jeden gwint był zniszczony. Ostatnio auto po wielu trasach po naszym kraju wygląda najczęściej tak: W międzyczasie przyciemnione zostały delikatnie przednie szyby a folia z tylnych szyb, ze względu na rysy, została wymieniona na nową. Tym razem na całe auto wleciała folia Llumar EXR, przód 50%, tył 65%. Dekory wewnętrzne zostały pokryte hydrografiką. Wprawne oko zauważy, że wzór na tunelu środkowym idzie w przeciwnym kierunku, niż ten na desce. Nie wyłapałem tego przy odbiorze, będzie poprawione po nowym roku. Nudząc się w poświąteczną niedzielkę, szybka decyzja i spontan trip na Salmopol. 300km w jedną stronę, na miejscu chwila jazdy góra-dół, krótki spacer (łącznie z 2h może :D) i 300km w drugą :D Na miejsce dojechałem idealnie na golden hour, widoki i klimat sztos :D A, nowe kółko na lato: Nadchodzące zmiany: - nowe żarniki Osram NightBraker Laser Xenarc - adapter do obsługi Apple CarPlay z poziomu CIC'a :hi: :hi: - olej i filtry, czas najwyższy :D Pozdrawiam!
  2. 5.12.2020 Wpis do dzienniczka, wymieniono: - piasta koła lewy tył wraz z łożyskiem - łożysko koła prawy tył - podpora wału wraz z łożyskiem 313 sprzedane, na wiosnę wleci nowe kółko. Pozdrawiam :)
  3. Dzięki za pozytywny odbiór. Dwie szybkie roleczki na zimowym kółku: :)
  4. Kilka lepszych zdjęć z ostatniego weekendu: I na ten sezon to chyba tyle... :) pzdr :)
  5. Wydech ogarnięty: W tym roku plan jest na swap tylnych hamulców. A co dalej? Czas pokaże... :)
  6. Kupić musisz ekran i jednostkę, bez pokrętła jeśli masz małego CIC'a. Kable zostały te co były. Sama wymiana to chwila moment. Później kodowanie i tyle. Koszty - cena klamotów + kodowanie, montaż można ogarnąć samemu. Konkretnych kwot Ci nie podam, bo są różne ceny sprzętu jak i usług kodowania. :)
  7. Dyfuzor przelakierowany w czarny połysk, czeka na termin u magika od wydechów... Udało się też wyrwać tylne zaciski od F30, będzie komplet z już zamontowanym przodem: Tarcze i klocki jako dodatek, montaż odbędzie się z użyciem nowych elementów. :twisted: :D W międzyczasie auto dostało nowy zawór EGR i drugi raz w przeciągu dwóch miesięcy wspawane zostało nowe złącze elastyczne, bo wcześniejsze rozerwałem... :mad2: :mad2: I kilka lepszych zdjęć: Pozdrawiam! :)
  8. Bardzo na tak. Względem AXE zmiana na duży plus. Fajny bandzior z tego auta teraz wyszedł :D Za niedługo obadamy na żywo :D
  9. Bardzo ładnie, daje okejkę i zatwierdzam pieczątką z ziemniaczka :D Szkoda, że właściciel taki niemiluch :D :D :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
  10. Mówisz masz: Termin na spawanko mam na początek października, aktualnie dokładka jest u lakiernika, który przelakieruje ją na czarny połysk. :)
  11. Mały up. W zasadzie nic spektakularnego w ostatnim czasie nie miało miejsca. Bieżąca eksploatacja i drobne pierdoły: - wymieniona chłodniczka EGR - wymienione koło pasowe na OEM BMW - czyszczenie kolektora i EGR'u - świeży olej (Motul 5W30 xClean) + filtr oleju - świeży filtr kabinowy i filtr powietrza - uszczelnione zostało połączenie między turbo a DPF - w końcu nie wali spalinami po odpaleniu xD - wspawano nowe złącze elastyczne. Po tym wszystkim wpadł lekki program na 212KM/430Nm. Wymieniłem licznik na HIGH, tym razem w OEM wyglądzie i taki zostanie: A tak... Auto dzielnie wozi mnie po kraju i daję nadal masę frajdy z jazdy, nie sprawiając żadnych problemów. Porcja aktualnych zdjęć: Jakieś aktualne foto: Chwilowo tylne lampy znów są jasne, miałem dość walki z wstającą folią i kolejnymi - NIEUDOLNYMI - poprawkami... W weekend muszę się w końcu zebrać i wrzucić LED w ringi. Wymiany domaga się także tylny emblemat BMW - nowy leży w domu, więc pewnie też w weekend. Jak zwykle, wszystko w weekend a koniec końców nic nie zrobię xD
  12. Różnica jest minimalna, na tyle, ze nie odczuwam pogorszenia jakości świecenia, które utrudnialoby poruszanie się w nocy. Tak jak pisałem, folia to PPF od XPEL, wersja najjaśniejsza z przyciemniajacych - Slate Smoke 50. Koszt jeśli mnie pamięć nie myli okolice 500 pln. Ale nie pamietam dokładnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Mały up: W jakoś pod koniec marca wleciał na miejsce czarny sufit: Na zdjęciu świeżo po założeniu, brudny i z brakującym panelem od szyberdachu. Owy panel po mało skutecznych poszukiwaniach został ostatecznie polakierowany przez lakiernika w czarny mat: Następnie udało się skompletować plastiki tylnej klapy w kolorze czarnym: Jakoś na początku kwietnia rozebrałem front i wyciągnąłem reflektory do przepolerowania, żeby odzyskały dawną świeżość. Następnie zostały oklejone folią PPF od Xpel, najjaśniejszą z oferty (choć na zdjęciach wychodzi ciemniejsza niż w rzeczywistości :P ) Parę dni później, całkowicie spontanicznie kupiłem kompletne wnętrze w czarnej skórze z preLCi. Cena baaardzo okazyjna, stan bardzo dobry i blisko domu - długo się nie zastanawiałem. Skórki wymagały czyszczenia, co też poczyniłem i następnie wzuciłem do auta: Na ostatnim foto brakowało jeszcze boczków drzwi, które oczywiście także wleciały do kompletu :) I to na chwilę obecną tyle, raczej nic spektakularnego w najbliższym czasie się nie wydarzy :) Najbliższe plany to typowa eksploatacja - zbliża się czas wymiany oleju + filtrów, dodatkowo zaczęła popiskiwać któraś rolka bądź pasek osprzętu - muszę obadać temat i powymieniać co należy :) Pozdrawiam!
  14. Dekory oklejałem w 4ohmy.pl we Wrocławiu, temat wysyłkowo ogarnęliśmy w dosłownie 4 czy 5 dni :) Co do ceny, pisz do niech bezpośrednio :) Jak ktoś wspomniał, nie jest to legalne. Dzięki, staram się :D :D Huhu, nie szalałbym aż tak - zwykły, szary Turas - toż to zwykłe daily jest :D :roll: :wink: Dzięki, tak jak wyżej - staram się. Jakby nie patrzeć, uzależniłem się od zmian i ciągle czegoś szukam do zrobienia :lol: :lol: Zawias - KW V2, mega polecam. Naprawdę warto zapłacić. Co masz na myśli z halogenami? Przecież są, nic z nimi nie robiłem :D Kompletny M-Pak? Alcantara nie wjedzie na pewno - jedynie fotele w rudej bądź czarnej skórze. OFC sporty, bo takie mam teraz i zwykłego taboretu na bank nie chcę. A czarny sufit wjechał w ostatnim czasie, foto wpadnie niedługo :D Zbiorczo - dzięki wszystkim za miłe słowa. Obiecuję, że to nie koniec zmian i na bieżąco będę dorzucał foty. Aktualnie auto od kilkunastu dni stoi w garażu, sytuacja nie zachęca do wychodzenia czy wyjeżdżania a od dzisiaj to nawet na kiwkę pojechać nie wolno :mad2: OFC stosuje się, siedzę na dupie i w wolnych chwilach coś tam dłubię przy aucie. Także stay tuned, coś tam się jeszcze podzieje :)
  15. 1500 netto. Napisy będą ogarnięte w najbliższy weekend. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.