Skocz do zawartości

Tony_Stark

Zarejestrowani
  • Postów

    325
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 LCI 125i B48 Stage 2
  • Lokalizacja
    TM

Osiągnięcia Tony_Stark

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Sprzedam: Zderzak tył M-Pakiet, do małej naprawy, kolor Estoril Blau B45, 300zł. Zderzak przód M-Pakiet, w zasadzie do odkurzenia, kolor B45, 300zł. Kanały powietrzne M-Pakiet, te pomiędzy zderzakiem a nadkolami, nowe, 150zł/kpl. Splitter przedni V.1 Maxton Design, kolor Glossy Black, nowy, 650zł. Dyfuzor tylny V.3 Maxton Design, kolor Black, nowy, 650zł. Zdjęcia i szczegóły transportu na priv. P.S. Niestety, bardzo nietrafiony „projekt”… Niech se właścicielka pojazdu jeździ „serią”…
  2. Ta lampa jest nowa czy używana? Najprawdopodobniej jest uszkodzona, a LED-ów z zasady nie wymienia się, bo nikt nie daje gwarancji czy i jak długo będzie działać…
  3. Tony_Stark

    F20 wybór silnika

    Pół tego forum jest o wszelkiej maści fakapach związanych z silnikiem 1.6l. Na temat 2.0l prawie nic… Prawda jest jedna. Jak się dba, tak się ma… ale najgorzej, kupić po taniości używane /czytaj zaniedbane/ auto, a potem dramat :duh: Większość wypowiadających się tutaj, robi wymiany na czas, ale co można powiedzieć o ludziach kupujących te auta jako nowe i twierdzących że to FWD… :mad2: i jeszcze ten serwis w ASO. Najgorzej… :nienie:
  4. Tony_Stark

    F20 wybór silnika

    Jak już chcesz kupić benzynę, to zdecydowanie szukaj wersji LCI, znaczy poliftowej i silników 2.0l z serii B48. O problemach z 1.6 :nienie: poczytaj na forum. Chyba połowa tematów jest o nich, a reszta cisza… :wink: Mój wniosek jest taki: tyle, ile rzekomo zaoszczędzisz na spalaniu, to x2 wydasz na naprawy auta i wizyty u psychoterapeuty… :duh:
  5. 57mm powinno wystarczyć. BTW, nie przesadź z kalibrem wyjścia, bo będzie głupio wyglądać… :wink: BTW2, jaki masz silnik, bo to też ma znaczenie?
  6. Jak szukasz komfortu jazdy, polecam wszystko od 120d i 120i w górę. Reszta to padało do jeżdżenia po płaskim. Aha, 120i produkowane od lipca 2016, bo wcześniejsze miały wadliwy silnik /seria N/ z felerną pompą oleju. Diesel przy takim niskim nalocie też nie jest wskazany, bo zakochasz DPF i będą koszty.
  7. Nowy ten kpl? Jeżeli ktoś ma miejsce i umiejętności, to taka operacja ma sens ekonomiczny. Ja podałem przybliżone koszty nowych części i profesjonalnej roboty /żeby nie było że przypadkiem proponuje cokolwiek robić w ASO :nienie: / warsztatu niezależnego. Podstawowy warunek to perfekcyjny stan blacharki/mechaniki, bo w innym przypadku lepiej sprzedać obecne auto i kupić drugie z potrzebnym wyposażeniem. Tu nie ma miejsca na sentymenty, liczy się koszt… Już widziałem takich, którzy z FWD robili 4WD, bo się dało, tyle że całość kosztowała tyle co ~50% auta.
  8. Sądzisz że ktoś za pół-darmo wyjmie całą deskę, wybebeszy kupę gratów/rurek/kabli itp z komory silnika, poskłada to na nowo i odpowiednio zaprogramuje? A gdzie koszt części? Nawet jak będą w cenie /i jakości/ złomu?
  9. Koszt takiej operacji to minimum 15-20k zł. Czy twoje auto jest w perfekcyjnym stanie blacharskim i mechanicznym?
  10. Udokumentowany masz ten przebieg? Ważniejsze są Nm, a raczej ile ich tam jest przy 1500-2000 rpm. BTW, ślizga się, to wymień…
  11. Wg mnie trzeba pobrać raport z którejś z firm zajmujących się weryfikacją danych i po kłopocie. Ostatecznie można to samemu porównać na miejscu z miernikiem i w stacji diagnostycznej. To też są niewielkie koszty w skali takiej inwestycji. BTW, możesz zapytać o kondycję akumulatora. Mój /rok starszy/ nadaje się do ewidentnej wymiany.
  12. Jazda /takim/ seryjnym autem powinna być karana… :wink:
  13. Jedź do kogoś kumatego na komputer, bo tak to jest wróżenie z fusów. Przyczyn może być wiele, jak choćby obluzowana wtyczka czy przecierający się kabel, nie mówiąc o zepsutym czujniku.
  14. Być może całe auto było polerowane, dlatego jest tylko 50 mikronów. Tam gdzie jest „grubiej”, ktoś po uszkodzeniu przywrócił do fabrycznej normy. Szpachla to 250-300 i więcej…
  15. To w końcu paliwo czy olej..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.