Skocz do zawartości

saku82pl

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 689
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 325i 1992
    192KM + szpera
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia saku82pl

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Do kolegi, z którym jak napisałeś, robiłeś ten projekt?
  2. Siema. Fajny projekt. Obecnie chcę rozbudować swój o sterownie z kierownicy i już jakiś czas temu trafiłem na tą bibliotekę. Mógłbyś mi dać namiar na tego kolegę? Mam parę pytań odnośnie układu, którego użyliście - TJA1020. Pozdro ;)
  3. Uniwersalnego oczywiście. Inaczej to bym już w ogóle chyba wstępny wniosek do sądu pisał ;)
  4. Mi dziś po 2 tygodniach od zakupu apki nie łączy się za pośrednictwem standardowego adaptera. K...a.!!!! Kolejne 200 zł na jebany adapter?!
  5. Witam. Co mogę zrobić z moim kompem po czipie w TC jeśli mam wstawiona blokadę? Chciałem sobie zmodyfikować program i [BAD]. Wpadniecie do Gdańska? :D
  6. saku82pl

    320D lift nie odpala

    Ja na orlenie dość często tankuję. Akurat orlenu się nie obawiam.
  7. saku82pl

    320D lift nie odpala

    No oby :) Nie ma tego złego. Przynajmniej czegoś się dowiedziałem, na kompa do nikogo nie będę musiał jeździć. Może komuś czasem pomogę INPĄ. A i nagle jak nie było auta to sobie podwózkę załatwiłem i teraz do pracy będę rzadziej betą jeździć co pewnie kilka stówek pozwoli mi zaoszczędzić bo blisko nie mam :)
  8. saku82pl

    320D lift nie odpala

    Ciekawe co. Jakiś miesiąc temu wlałem prawie pełen bak paliwa ze stacji gdzieś za elblągiem, bardziej w stronę obwodu kaliningradzkiego. Może paliwo chrzczone?? Dziś przejechałem ok 150km i wszystko w normie. Ale schiza w głowie, że problem powróci pewnie jeszcze jakiś czas będzie siedziała. Póki co gitara, a i chyba spalanie spadło - ok 50 km w mieście i 100 km w trasie i średnią wypluło 5,0l/100km. Wcześniej jedynie jak się wlokłem z ww Elbląga do Gdańska za sznurkiem aut jadąc ok 40-50 kmh to takie spalanie miałem. Może serio waha lewa jakaś, mniej kaloryczna stąd wyższe spalanie.
  9. saku82pl

    320D lift nie odpala

    W piątek chcialem podjechac bunia do tescia do garazu zrobic test przelewowy. O dziwo becia po odpaleniu jedynie lekko zafalowala i to wszystko. Zadnego telepania autem, kopcenia, stukania w silniku, co wystepowalo jeszcze dzien wczesniej. Najpierw wiec podjechalem dolac paliwka bo juz rezerwa byla. Podczas jazdy wszystko ok. Jedzila jak trzeba. W sobote najpierw podpiąłem ją pod inpe: http://imageshack.us/a/img189/615/inpaloader0silnikrozgrz.th.pngwartości korekt w normie A to jeszcze te z czwartku: http://imageshack.us/a/img24/5181/massbv.th.png Zrobilem test przelewowy. Dużo od siebie poszczególne wtryski nie odbiegają raczej, to co przelały w minutę: 1 - 15ml 2 - 17ml 3 - 16ml 4 - 13ml Teraz pytanie jak to interpretować. Szukałem informacji ile wynosi norma takiego wtryskiwacza ale nic nie znalazłem. Nic się bez przyczyny nie dzieje i pewnie coś z tym trzeba będzie zrobić ale narazie nie wiem za bardzo jak to ugryźć. Napiszcie czy te przelewy są w normie czy raczej nie. Moje wtryski najprawdopodobniej są dość nowe, wymienione zostały przy 235kkm - o ile wierzyć fakturze niemca ;)
  10. saku82pl

    320D lift nie odpala

    Odkąd zaczęły sie poważne problemy nie zrobiłem nawet kilometra. Dziś się jedynie przetoczyłem po parkingu. Ktoś inny się wypowie?
  11. saku82pl

    320D lift nie odpala

    No tak zrobiłem w sumie zanim to przeczytałem :) Wyskakuje tylko 4B10 (1278) rough controller Na rozgrzanym silniku ciut mniej rzuca autem, dalej kopci jak kopcił. Smród spalin jakbym jakimś wiekowym dieslem jeździł. Wyraźnie słychać stuk z okolic silnika, chyba taki sam jak zawieszający się wtrysk. Puk, puk. No i teraz korekty na wtryskach! Każdy jeden ponad normę czyli ponad 5. Dwa ponad -5, a dwa ponad +5. Przy dodawaniu obrotów korekty spadają wyraźnie do normalnych (o ile dobrze się orientuję) +/-2 - +/-1. Jutro test przelewowy. Czy to oznacza, że prawdopodobnie 4 wtryski uwalone? Generalnie z autem zaczęło się źle dziać od jakichś 2 tyg, po czym nastąpiły takie problemy jak już opisałem. Jakoś trudno mi uwierzyć, że 4 wtryski naraz padły i to w tak szybkim czasie, bo wcześniej poza sporadycznym lekkim falowaniem na wolnych to nic się nie działo! :(
  12. saku82pl

    320D lift nie odpala

    Pytanko bardziej o Inpe. Są te 3 błedy tak. Czy one wystąpiły dwa razy skoro są dwa razy podpisane? Czy po prostu wystąpiły x razy, gdzie x=error counter? A co oznacza parametr logistic counter? pozdrawiam
  13. saku82pl

    320D lift nie odpala

    dobra to teraz test przelewowy, diagnoza który/które i dalej? do boscha oddać? czy coś innego polecacie w 3city?
  14. saku82pl

    320D lift nie odpala

    a po czym to widać kolego?
  15. saku82pl

    320D lift nie odpala

    czyli wina wtrysku/wstrysków? w weekend zrobię test przelewowy. Wtyczkę czujnika ciśnienia CR odepnę i zobaczymy. Dzięki ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.