Skocz do zawartości

adam_st

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia adam_st

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów :) Mam kilka pytań na które mam nadzieje mądre głowy z tego forum będą potrafiły mi odpowiedzieć. Mam zainstalowanego ncs experta, aktualne skrypty i wszystkie funkcje połączeniowe wykonują mi się bez problemu. 1) Skąd brać kody FA potrzebne do zaprogramowania opcji? Takie jak te dla E34: (potrzebuje dla e60). Czy jest jakaś lista? Jaki numer dla przykładu mają łopatki w kierownicy? $210 //Dynamische Stab. Control III (DSCIII) $249 //Multifunktion, ZWAKO entweder 240,255,709 $354 //Gruenkeil Frontscheibe $403 //Glas-Schiebe-Hebedach elektr. $431 //Innenspiegel, automatisch abblendend $441 //Raucherpaket $459 //Sitzverstellung elektr. Fahrer.Memory/Beif $464 //Skisack $473 //Armauflage vorn $494 //Sitzheizung fuer Fahrer+Beifahrer $502 //Scheinwerfer-Waschanlage $520 //Nebelscheinwerfer $521 //Regensensor $534 //Klimaautomatik incl. AUC $550 //Bordcomputer $640 //Vorbereitung fuer Autotelefoneinbau $645 //BMW US Radio $650 //CD Laufwerk-Steuerung $661 //BMW Business C53New Generation $674 //HiFi System Harman/Kardon $692 //Vorb. f. BMW 6 CD Changer I-Bus $710 //M Lederlenkrad $775 //M-Heckspoiler $785 //Weisse Blinkleuchten, rundum $845 //Akustische Gurtwarnung $853 //Amaturenbeschriftung englisch $876 //Funkfrequenz 315 MHz $925 //Versandschutzpaket 2) Czy jest lista co oznaczają skróty po odczytaniu zawartości modułów? Np takich? BAUREIHE e60 BAUART limousine KLSTRG_DISFERTMODE aktiv KLSTRG_DISTRANSMODE aktiv KLSTRG_DISWERKSTMODE aktiv STROM_RUHE wert_01 TRANSPONDER aktiv KLR_AUS_TKSITZ nicht_aktiv AUSWERTUNG_B_DRUCK nicht_aktiv
  2. adam_st

    i-bus

    Słuchajcie mam problem. Założylem sobie nawigacje do X5 E53 od BMW E39. Wszystko działa ale nie mozna nic odczytac poprzez board computer oraz nie porusza się mapa(nie wykrywa ze pojazd sie rusza). Wg wstepnych ustalen nie jest podłączony i-bus który normalnie jest brany z liczników. Natomiast u mnie jest mały licznik bez BC i nie ma tam z tego co wiem i-busa. Jak to teraz podłączyć?
  3. Samochod stoi teraz w boschu czeka na diagnoze ale niestety byle komputer mi sie do tego nie łączy. Tylko tam do tej pory mi sie udalo.
  4. Juz je wymienilem
  5. Fakt ze nie mam 7 tylko 8ke, ale z takim samym silnikiem jak Wy. Może tu mi ktoś podpowie. Objaw jest taki: Silnik odpala normalnie, jezdzi normalnie. Ma niedawno wymieniane przewody, swiece, kopułki i palce. Jeżeli trzymam go dluzej w okolicach 2000rpm po pewnym czasie czuje, jakbym ciągnął na holu ciężarówke. Moge zrobic kickdowna i wchodzi mi na obroty ale nie jedzie do przodu. Objaw jest tez inny, moge jechac np 160 na autostradzie i zaczyna po pewnym czasie słabnąć. Moge dac mu kick downa a on nie ma sily wkrecic sie na obroty. Chwile postoje na obrotach dam mu gazu i sie zaczyna wkrecac jak wczesniej. W innych przypadkach kiedy jade nierówno, właściwie szczególnie nie czuć problemu. Co juz wymienilem: pompy paliwa, filtry paliwa, czujniki temperatury silnika, czujniki temperatury powietrza, przeplywki, przepustnice, sprawdzilem szczelnosc dolotu, wymieniłem całą odmę. Mam nadzieje ze cos poradzicie. Przedstawiam film - jak sie dobrze wslucha, slychac przy tych 2000obr strzaly. Na poczatku jade specjalnie 2000obr, potem zatrzymuje się i dodaje gazu do dechy - nie moze sie wkrecic. Dalej po chwili wciskam ponownie i po chwili namysłu, jakby przepalenia czegos dostaje kopa i dalej jest dobrze.
  6. Fakt ze nie mam 7 tylko 8ke, ale z takim samym silnikiem jak Wy. Może tu mi ktoś podpowie. Objaw jest taki: Silnik odpala normalnie, jezdzi normalnie. Ma niedawno wymieniane przewody, swiece, kopułki i palce. Jeżeli trzymam go dluzej w okolicach 2000rpm po pewnym czasie czuje, jakbym ciągnął na holu ciężarówke. Moge zrobic kickdowna i wchodzi mi na obroty ale nie jedzie do przodu. Objaw jest tez inny, moge jechac np 160 na autostradzie i zaczyna po pewnym czasie słabnąć. Moge dac mu kick downa a on nie ma sily wkrecic sie na obroty. Chwile postoje na obrotach dam mu gazu i sie zaczyna wkrecac jak wczesniej. W innych przypadkach kiedy jade nierówno, właściwie szczególnie nie czuć problemu. Co juz wymienilem: pompy paliwa, filtry paliwa, czujniki temperatury silnika, czujniki temperatury powietrza, przeplywki, przepustnice, sprawdzilem szczelnosc dolotu, wymieniłem całą odmę. Mam nadzieje ze cos poradzicie. Przedstawiam film - jak sie dobrze wslucha, slychac przy tych 2000obr strzaly. Na poczatku jade specjalnie 2000obr, potem zatrzymuje się i dodaje gazu do dechy - nie moze sie wkrecic. Dalej po chwili wciskam ponownie i po chwili namysłu, jakby przepalenia czegos dostaje kopa i dalej jest dobrze.
  7. Ta rurka lubi sie odkręcać. To jedna z głównych wad konstrukcyjnych tego silnika. Nawet dobrze przykrecone szybko sie odkrecaja. Prowadzi to do bardzo szybkiego uszkodzenia silnika. W tych silnikach stosuje sie sposob uzywany w przemyśle lotniczym %5B612%3A480%5Dhttp%3A//i376.photobucket.com/albums/oo208/bmdoublesyou/banjobolts.jpg wiecej informacji i zdjec http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1217048&page=1 [/img]
  8. adam_st

    Reanimacja 850i

    ten tryb z przepustnicami to tzw limp-mode. Jest gdzies tu moj post na forum jak zregenerowac przepustnice. Prawdopodobnie dasz rade zrobic to sam. W razie czego mam wolny komplet.
  9. Czy ma ktos prawy kierunek z halogenem w zderzak?
  10. adam_st

    sterowniki alarmu

    A probowales z kluczyka? Tak jak bys otwierał drzwi włoż klucz do zamka i przekręć
  11. adam_st

    pożary e31

    Tak Marcinie. Ale rzecz w tym że sama wymiana nie wystarczy - zresztą nie można już tego kupić, właśnie ze względu na wadę fabryczną.
  12. adam_st

    pożary e31

    masakra kapitan! Mam nadzieje ze nie stawiasz blisko miejsc gdzie mieszkają ludzie :) E32 dotyczy ta sama wada fabryczna
  13. adam_st

    pożary e31

    aa
  14. adam_st

    pożary e31

    Tym postem, chciałbym zwrócić uwage wszystkich posiadaczy ósemek na pewną wadę fabryczną jaką posiada ten samochód. Chodzi o przewód wysokiego napięcia który jest pociągnięty w bardzo niefortunny sposób a mianowicie od alternatora do śruby "jump start" poprzez rurkę przy samym silniku. Było już conajmniej kilka przypadków pożarów. Wygląda to tak: %5B640%3A480%5Dhttp%3A//i394.photobucket.com/albums/pp25/TxGr8White/Restoration/DSCN2724-1.jpg http://i394.photobucket.com/albums/pp25/TxGr8White/Restoration/e31bbq.jpg Wiecej informacji: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1193221&page=1 oraz http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1195615 Sprawa jest bardzo poważna gdyż prawie w każdym przypadku kabel jest już mocno zniszczony. Opcje są dwie albo kabel zabezpieczamy specjalnym materiałem ognioodpornym (mozna kupic takie zestawy na ebay), albo ciągniemy go inną drogą.
  15. adam_st

    Reanimacja 850i

    STOP. W jaki sposob wyciagasz skrzynie bez wyciagania silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.