Witam,
Piszę, bo już brakuje mi sił na BMW Polska i mam dość tych serwisów, gdzie nieszczerze uśmiechnięty przedstawiciel opowiada tony bzdur.
Zapytam wprost. czy to normalne, że:
- Szyberdach przestał działać ok. 3-5 razy, padła "elektryka", wymagana była wizyta w serwisie w celu aktywacji. Moim zdaniem padnie znowu xD
- Ogólnie szyberdach otwiera się w tak nieprzyjemny sposób, że głowa mała... Czuć szarpnięcie, ocieranie się o uszczelki za 1-2 razem. Zgłaszałem to ze 3 razy w serwisie, ale zrobili ze mnie wariata. Operator telefonicznie pomógł mi naprawić dach, ale zalecił weryfikację, bo silniczki szyberdachu się zbyt przegrzewają. Czuć, że silniki mają problem z jego otwarciem. Ale Pan z serwisu powiedzial, ze auto na gwarancji, to zebym sie nie martwił. (Ale gościu, ja chce komfortowoo użytkować już teraz auto xd)
- Złożyły mi się automatycznie lusterka podczas jazdy raz tylko i na pewno tego nie zrobiłem przypadkowo.
- Nawigacja potrafi się wyłączyć podczas jazdy (czarny ekran przez kilka minut). (Raz taka sytuacja wystąpiła)
- Często zawiesza się Apple CarPlay, auto gubi Bluetooth (często rozłącza urzędzania i już nie łączy do nich) - (testowane na kilku telefonach, a wcześniejsze BMW F30/F80 nie miało tego problemu).
Dajcie znać, czy to normalne.
Ogólnie auto jest z 2022, stało rok w salonie, może akumulator jest padnięty? Ale to ja mam to weryfikować? Kiedy zgłaszam problemy z elektryką... -.-
Miałem kilka BMW i nigdy takich cyrków z szyberdachem nie miałem. Ogólnie cała reszta wypada bardzo dobrze, auto świetne cudowne idealne.. Ale patologia serwisowa w BMW Polska doprowadza mnie do granicy.