Skocz do zawartości

sylwekk

Zarejestrowani
  • Postów

    251
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia sylwekk

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. sylwekk

    ZMIENIARKA MP3 SD USB BMW

    Najprościej w przypadku e38 sprawdzić, czy takie urządzenie ruszy poprzez odczytanie literek z pokrywki zmieniarki. Jeśli jest samo "P", to nie ruszy (zmieniarką steruje radio). Jeśli będzie "PI", to urządzenie będzie działać. No chyba, że w aucie jest DSP, wtedy problem.
  2. ;D Nie problem.... Jak coś, w Warszawie mogę pomóc.
  3. Pytanie podstawowe, czy były robione odczyty LiveData sterownika silnika? Jakie wartości figurują przy parametrze początku wtrysku? Opisane objawy nie zawsze oznaczają konieczność kosztownych wymian, czasem wystarczy dość prosta regulacja samej pompy.
  4. Mapa byla nagrana na verbatimce w mode2 programem magiciso z predkoscia 4x wolniej sie nie dalo i teraz nie wiem czy jest to wina starego oprogramowania czy plyty.Najbardziej chodzi mi o to czy oprogramowanie od Mr.Lova wgra sie na taki stary soft moze tszeba wgrac jakas nowsza wersje oryginalna tylko z kad ja pobrac?Samochod nie jest moj wiec nie chce czegos spaprac.Jeszcze jedno pytanie ile trwa taka aktualizacja. Oprogramowanie od Mr.Lova spokojnie da się zainstalować na każdy istniejący firmware. U mnie MK2 czytało płyty nagrane z prędkością 10x (na laptopie). Spaprać zawsze można, ale w przypadku MK2 nie będzie to spapranie nieodwracalne. Operacja aktualizacji trwa około 6-7 minut.
  5. Kolego, nie przesadzasz czasem? Drugi post na forum i od razu pretensje, że nie ma sztabu specjalistów skupionych nad Twoim problemem? Wracając do sedna - z czym masz problem? Soft przerobiony przez Mr. Lova nadaje się do wczytania bez żadnych dodatkowych komplikacji. Natomiast jeśli czytnik wypluwa mapę, to przyczyny należy szukać w sposobie nagrania płyty. Pamiętaj, że czytniki MK1 do MK3 wymagają mode2 do poprawnej pracy. Użyj opcji "szukaj", bo odpowiedzi na Twoje pytania są już na forum.
  6. Da radę - trzeba przekodować czytnik navi na wersję z żeńskim głosem i po sprawie (potrzebny komputer).
  7. To masz odpowiedź. Spolszczony był głos kobiecy.
  8. A jaki głos masz ustawiony? Męski czy żeński?
  9. sylwekk

    błąd

    Temat trochę stary.... Ogarnąłeś problem?
  10. Dzięki za informację. Też wpadłem na to, żeby podmienić moduły fontów... Testowałem zmiany w pliku od MK3... To kodowanie wygląda na dość skomplikowane.... No nic. Może uda się coś pokombinować. ;)
  11. Wielkie "dziękuję" dla Mr.Lovy i duńka. Kawał porządnej roboty. Przy okazji pytanie: Czy wiecie, gdzie są zapisane definicje fontów dla MK2? A może MK2 operuje na jakiś znakach zapisanych na trwałe w czytniku?
  12. Jestem użytkownikiem TDS-a i po ponad dwóch latach mogę powiedzieć, że jeśli trafi się na zdrowy egzemplarz, to o jakichkolwiek naprawach można zapomnieć. Silnik wybacza niedoskonałość paliwa, a ewentualne naprawy w porównaniu z większymi braćmi zamykają się w dość niskich kwotach.
  13. sylwekk

    Zmiana zegarow

    Obawiam się, że nie specjalnie jest możliwość proztej zamiany zegarów. Dla podstawowych zegarów jest mniej wtyczek z sygnałami (dwie). Zegary z Checkiem mają 3 wtyczki. Dodatkowo zegary należy zakodować pod konkretne auto.
  14. Czyli teoretycznie wszystko powinno do siebie pasować (przynajmniej z wyglądu).... W wolniejszej chwili przyjrzę się temu ZCS-owi, który wkleiłeś w temat. Załącz jeszcze do tematu zrzut z INPA, z testu IKE/KOMBI - chodzi o "identyfication". Może jeszcze coś przyjdzie mi do głowy.... Szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo chętnie bym na to popatrzył w realu....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.