york524
Zarejestrowani-
Postów
131 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
elblag
Osiągnięcia york524
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
jesli mowimy o szybach bocznych w tylnich drzwiach,to z szyba ruchoma nie ma wiekszego problemu.odkrecasz prowadnice i szyba w kilka minut jest na wierzchu. co do trojkacikow w tylnych drzwiach,to daruj sobie. jesli zdecydujesz sie wyciagac,to przygotuj sobie zapasowe.na 99% peknie. mocowane sa na 4 zatrzaski biegnac wzdluz krawedzi rownoleglej do tylniego slupka.umiejscowienie tych zatrzaskow,praktycznie wyklucza wyjecie szyby bez jej uszkodzenia (chba ze jakimis specjalistycznymi szczypcami) wiem cos o tym :twisted: byc moze u mnie tak ciasno siedziala,ale powiem Ci tylko ze przy wkladaniu drugiej szyby,zapieralem sie o sciane garazu,i wciskalem noga aby zaskoczyla na zatrzaski,wiec ...
-
nie ma sensu wyszczegolniac. nie zawsze w aukcji jest opis jaka to przetwornica,wiec warto zapytac sprzedawcy co oferuje.
-
jesli normalna zarowka swieci,i jestes pewien ze estaw jest sprawny to musi swiecic. podlacz jeszcze raz wszystko od poczatku i upewnij sie 3 razy czy dobrze to zrobiles.nie widze innej mozliwosci.
-
osobiscie dolaczam sie do tego co napisal Jawor. a tak od siebie,to im dalej wzwyz od 6000k tym wiekszy szpan. jesli chcialbys cos na granicy szpanu a praktycznosci to polecam 6000k. sam mam takie i jestem super zdowolony (prawie jak szpan hiehie) a tak na powaznie to widocznosc w nocy super,nie mecza wzroku,wszystko wyraznie widac. jesli masz jakies obawy,o odmiennym od Twojego,pogladzie panow w bialych czapkach,to na twoim miejscu zastanowilbym sie nad 4300k. szpan praktycznie zaden,ale za to mniej rzucaja sie w oczy,a i widocznosc nieporownywalna do halogenu.
-
pisalem juz w innym temacie ale napisze i tu. jsli planujesz zakup xenonow z tzw nizszej polki (powiedzmy przedzial 200-500zl) to najwazniejszym elementem sa oprawki palnikow. napisz/zadzwon do sprzedawcy,i zapytaj jakie oprawki maja palniki. szukaj tych z metalowymi.plastikowe maja dosc mizerne opinie,choc prawde mowiac osobiscie nie sprawdzalem,ale czesto zdarza sie ze maja zla ogniskowa. pozatym warto spytac czy przetwornice nie beda powodowaly zaklocen w pracy np. CB-radia.nie pamietam jakiego typu sa te nowsze,w kazdym razie swego czasu byly modele,ktore powodowaly burczenie radia itp. co do ceny,jesli znajdziesz zestaw z palnikami na metalowej oprawce za 200 zl to bierz smialobedziesz zadowolony. jesli sadzisz ze jak dolozysz np. drugie 200 zl to dostaniesz cos lepszego,jestes w bledzie. wszystko to chinszczyzna,a roznia sie tylko pudelkiem,lub etykietka na przetwornicy,wiec nie warto przeplacac.
-
zgadzam sie z RG w zupelnosci. kolego thenygoos ja sie nie obrazam,ale tez nie mam zamiaru z Toba i reszta przeciwnikow polemizowac na ten temat.kazdy ma prawo do wlasnej opinii wiec i ja ją wyrazilem i koniec tematu. co do moich xenonow,to nie widziales,i za przeproszeniem g... mozesz powiedziec na ich temat (bez urazy oczywiscie :wink: ) dla sprostowania dodam ze xenony mam na soczewkach H7 z 2005r oraz czystym szkle na kloszu,ponadto ustawione nizej niz byly normalne halogenowe i jestem pewny ze nikogo nie oslepiam. tora skoro pisze ze mam idealna ogniskowa to jak moge oslepiac?widze gdzie pada swiatlo,i na pewno nie pada na przednia szybe jadacych z przeciwka. flash,sorki za blad,ale wlasciwie bardziej chodzilo mi o to ze ciezko bedzie wmowic komus ze jest to lampa do xenonu. co do barwy,to widac tez sporo szpanerow ktorzy smigaja na 10000k/12000k ale to juz faktycznie tylko szpan,bo praktyczne to to na pewno nie jest. pozdrawiam
-
a ja odpowiem nieco na przekor. co prawda nie mam juz betki ale jakies 2 miesiace temu kupywalem xenony do innego auta. ja wzielem zestaw za 199 zl H7 jedynie patrzalem na to by oprawki palnikow byly jak w tradycyjnej zarowce metalowe,a nie z plastiku. powiem krotko.KOSMOS !!! idealna ogniskowa,niesamowita roznica.od tamtej pory nie uzywam swiatel dlugich,bo i tak ich nie widac. :twisted: co do homologacji czy legalnosci to zapomnij.nawet jak kupisz zetaw za 700 zl,to i tak nikomu nie wmowisz ze tak jest dobrze.teoretycznie mozna zalatwic zaswiadczenie od diagnosty ze mozna tak jezdzic,ale w praktyce trzeba miec odpowiednie znajomosci aby ktos cos takiego wystawil. panu w czapce tez nie wmowisz ze to tak moze byc,bo na kloszu masz E4 a wiec tylko zarowka halogenowa wchodzi w gre,choc wlasciwie teraz juz sie tak nie czepiaja,sam smigam na 6000K i nie da sie ukryc ze to xenon,a jednak nikt jeszcze sie do tego nie przyczepil. moja rada,nie przeplacaj,bo czy 199 czy 299 zaplacisz,to i tak dostaniesz to samo tylko z inna naklejka i w innym pudelku. spytaj tylko o oprawki i wybierz te z metalowymi,oraz czy przetwornice nie beda zaklocaly cb-radia. pozdrawiam
-
jesli juz mowimy o polerowaniu auta,to na Boga,prosze was panowie,nie pasta Tempo ani podobnymi wynalazkami z marketu.owszem wosk,czy politura do nablyszczenia jeszcze moze byc,ale Tempo nawet do polerowania roweru bym nie uzyl.zazwyczaj wychodzi z tego wiecej szkod niz pozytku. jesli ktos ma ambicje na samodzielna polerke,wedlug mnie powinien zaczac od,conajmniej, Farecla G3,ewentualnie czegos z wyzszej polki. oczywiscie przydaje sie jakis sprzet do polerki.nie mowie zeby zaraz kupowac na jeden raz,ale moze pozyczyc od znajomego etc.
-
skoro dajesz w pedal,obroty rosna a auto nie przyspiesza (szczegolnie na wyzszych biegach) to wniosek nasuwa sie tylko jeden.na Twoim sprzegle,pewnie pojawil sie juz napis "polsilver" :8) znaczy sie wymiana czeka niestety
-
zapewne poleca alany,unideny itp.mialem w E-34 Cobre19DXIV z antena sirtela montowna w otworze,i nie narzekalem na odbior zasieg itp.cena przystepna,i jak dla zwyklego kierowcy,ktory chce spytac o droge,w zupelnosci wystarczy.na trasie dogadywalem sie nawet z 15/20km a wiecej mi nie potrzeba.jesli chcesz sie bawic w full profesional to owszem,rozejrzyj sie za drozszymi modelami,ale jesli podchodzisz do tego tak jak ja,to wybierz raczej srednia polke
-
hmm co do przekzu live,przydalby ci sie telefonik na symbianie s60v3 nokie serii n ,E itp,,jest sporo programow do tego typu rzeczy,wiec jest to do zrobienia
-
zgadzasie po calosci.stereotyp instalacji gazowych zrodzil sie od ludzi patrzacych na koszty z troszke innej strony.nie zebym siedzial komus w portfelu,ale jak ktos nie narzeka na braki gotowki,w praktyce inaczej widzi i odczuwa wartosc pieniadza.natomiast ktos kto ciezko pracuje,i odlozy sobie w koncu na wymarzony egzemplarz,jedzie go obejrzec z rozstrojem zoladkowym.a to ze jak juz go kupi i zaklada gaz to wynika raczej z ekonomicznego punktu widzenia.ok nie powinno sie oszczedzac na pewnych rzeczach,ale tezy na temat "gaz=zabojca silnika" sa dla mnie lekko przesadzone.kto rozbieral silnik zasilany gazem,wie ze przy dobrze wyregulowanej instalacji,nie ma jakichkolwiek zmian przesadzajcych o tym ze gaz jest be. co innego jak ktos kombinuje przy instalce nie majac o tym pojecia,lub jezdzi do gazownikow ktorzy niewiele wiecej wiedza.w przypadkach zlej regulacji,wiadomo zbyt ubogo lub zbyt bogato mozna wyrzadzic dua krzywde silnikowi,ale nadal nie bedzie spowodowane to posiadaniem instalacji i jazdy na gazie.
-
zawsze wydawalo mi sie ze stan oleju powinno sprawdzac sie na zimnym silniku,lub ewentualnie "odstanym" przez dluzszy czas. co do dziwnych wskazan,wez pod uwage,ze jezdzac,olej w misce sobie plywa i chlapie na wszystkie strony,wiec sprawdzanie stanu zaraz po jezdzie nie jest wogole miarodajne
-
idz do sklepu z czesciami elektronicznymi,i popros o kabelantenowy.z tego co sie orientuje,to w samochodzie rownierz stosuje sie kabel 75ohm,z tym ze nie taki jak do kablowki,tylko ciut cienszy i czarny zazwyczaj.generalnie chodzi o to aby byl bardziej miekki i dawal sie ladnie ulozyc.jak beda mieli kabel,to pewnie i koncowke tam znajdziesz. co do kosztow to sadze ze kabel powinien byc w granicach 1/1,5 zl za metr no i niech koncowka kosztuje ze 2zl. jesli chodzi o schemat,to pewnie trzebaby zajrzec pod tapicerke.u mnie w 524td z 88 roku bylo tak jak na 2-gim,znaczy sie jeden modul,na lewym slupku.ale widze ze oba sa do e34 wiec moze byc roznie
-
jaka jest różnica i w czym tkwi pomiędzy TDS a TD
york524 odpowiedział(a) na seweryn1970 temat w E34
ehh sorki za zamieszanie,faktycznie kolega pytal o lata 93/96