Skocz do zawartości

Mrio_E60

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D

Osiągnięcia Mrio_E60

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem. BMW 530D manual, na 4 biegu po przekroczeniu 3500 zaczyna słabnąć. Na kompie 0 błędów, przepływomierz wymieniony, sterowanie turbo elektroniczne i widać że działa normalnie. DPF wymieniony czysty. Co ciekawe, jak zdejmę nogę z gazu dosłownie na chwilę i docisnę ponownie to kręci normalnie dalej. Gdzie dalej szukać ?
  2. Powiem Ci że miałem dziwne wibracje, czasem miałem wrażenie że jadę po tartce, cały samochód się trząsł. Wymieniona podpora wału, wszystkie tuleje z tyłu i z przodu. Poduszki pod silnikiem i skrzynią. Doszedłem do punktu gdzie miałem ochotę wepchnąć ja do rzeki. Przez przypadek kolega wysłuchał że lekko wyje łożysko z tyłu. Po wymianie cisza i zero wibracji. Sprawdzenie to chwila na stacji.
  3. Łożyska z tyłu a nie z przodu ;)
  4. Mam wrażenie że masz dwa problemy. Pierwszy to wał napędowy, gdzieś czytałem że podpory wału potrafią robić dziwne rzeczy i należy je wymieniać albo na ori BMW albo na sfaga bo inne są za miękkie albo za twarde i wibracje wracają. Tak samo jak łącznik elastyczny wału, widziałem już źle założony i też były cuda. Drugi to to szarpanie na pierwszych kilometrach, to sprawdź łożyska w kołach.
  5. W E46 oberwane koło waliło tak niemiłosiernie że nie dawało się wytrzymać. Cała buda sie trzęsła. W E60 wymieniłem jak tylko pojawiły się lekkie wibracje.
  6. Jak możesz nim poruszać w stronę silnika i z powrotem to na 100% jest do wymiany.
  7. Przy zatartej turbinie jak wirnik stanął nie ciągnął oleju dolotem ? Stan oleju był OK ? Kopcić nie powinien na niebiesko tylko na czarno, nie kopcił dlatego że przepływka nie widziała odpowiedniej ilości powietrza i nie było ciśnienia doładowania. Miałem taki sam problem w fordzie kolegi.
  8. m z silnika I niebieski dym ? Przy benzynie bym się zgodziła a diesel to za zwyczaj olej. Albo klapka poleciała układem, albo turbo puściło. Spadku mocy nie ma bo olej pewnie poszedł do wydechu. Sprawdź stan oleju w silniku. A kiedy wymieniałeś odmę w silniku ? Wyciągnij bagnet w czasie pracy i zobacz czy nie będzie zmiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.