Skocz do zawartości

boohmacher

Zarejestrowani
  • Postów

    361
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 330d '13 Luxury Line
    G21 m340d '21
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boohmacher

  1. Miałem prawie identyczne odczucia jak kolega wyzej. W b9 nawet w ustawieniach na sport mozna było krecic jednym placem w miejscu. W mieście fajnie, w trasie tragedia jak dla mnie. W G20 chodzi najciężej ze wszystkich aut jakimi mialem okazje w życiu jezdzic, nawet ciężej niż w F30, w którym tez mi to kiedyś przeszkadzało.
  2. Witam, Proszę o oferte na filtr oleju i powietrza oraz olej silnikowy do Bmw m340d, koncowka VIN FL40804. Pozdrawiam, Roman Kubak
  3. Przejedz sie m340d i zobaczysz jaka tam jest reakcja na gaz. Moze w ciezkim X7 jest slaba, nie wiem, ale napewno nie w m340d. Odwaze sie nawet napisac ze odczucia z przyspieszania do 100km/h są lepsze niz w Tesli 3 LR. Jezdzilem w swoim zyciu kilkoma mocnym autami np. 911 turbo, rs6 c8 i jakies tam porownanie mam.
  4. O ile w 30d czasem brakuje mocy, o tyle m340d jezdze z gazem wciśniętym do połowy do 2-2,5tys obr i auto tak się zbiera ze momentalnie robią się mocno nieprzepisowe prędkości, a inni na światłach sa daleko w tyle. Pierwsze moje auto w którym w ogóle nie rozważam podnoszenia mocy. Podejrzewam ze inni użytkownicy m340d maja podobne spostrzeżenia.
  5. Jeszcze tanszy jest RaceChip https://www.facebook.com/photo/?fbid=804329301739323&set=pcb.804330785072508
  6. Brzemienie samego silnika moze i niewiele tylko jest pewna "drobna" różnica. M340d ma sportowy układ wydechowy z regulowanymi przepustnicami. Watpie zeby X7 40d tez miało sportowy wydech. Watpie tez zeby miało sportowy mechanizm różnicowy i watpie w to zeby zeby SUV tej wielkości zapewniał podobne wrażenia z jazdy co znacznie lżejsza 3. Polecam kiedys się przejechać m340d. Mysle ze zmienisz zdanie co do tego czy auto jest nudne, czy daje frajdę z jazdy.
  7. Jechales kiedys m340d czy swoje doświadczenia opierasz na "podobnym" 330d?
  8. To było 4 lata temu i jechałem poprzednia generacja M2. Nie bnrne w dyskusje czy slabe bo nie jechałem m340i ale wątpię żeby była duza różnica na korzyść cięższego m340i.
  9. Tak samo mialem jak przejechałem się M2 uzytkujac na co dzień F31 330d. Na tyle się rozczarowałem benzyna, ze w ciemno kupilem m340d, bez jazdy próbnej m340i.
  10. 19 sa zawsze w dwóch rozmiarach.
  11. Nieprawda. Nie da sie, a przynajmniej zaden tuner nie potrafi usunac laga we wspolczesnych Audi z 3.0tdi. Mialem to auto i wiem co mowie. Rok sie meczylem i sprzedalem mimo gruntownego pragramu ECU i TCU. W miedzyczasie kontaktowalem sie z wieloma tunerami w kraju i nie tylko. Sportmile np. to "niweluje", "zmniejsza" ale w praktyce nic to nie daje.
  12. Kwestia gustu. Mialem A4 B9 przed G21 i uwazam, ze wnetrze tzn. deska, kierownica, tunel srodkowy i zegary byly znacznie ladniejsze niz w Bmw 🙂
  13. Uff moje auto z 05-2021 i schowek jest 😉 Deskę mam bez obszycia skóra.
  14. Mam od paru miesięcy Michelin Ps4s i niestety jedna juz musiałem wymienić po wjeździe w nieduza dziurę. Rozcięła się na boku. Napewno są duza bardziej delikatne niz fabryczne Bridgestony rft. Uważam teraz podwójnie na dziury ale przynajmniej komfort nieporównywalnie większy niż na rft.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.