Skocz do zawartości

boohmacher

Zarejestrowani
  • Postów

    366
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 330d '13 Luxury Line
    G21 m340d '21
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boohmacher

  1. Gdyby nie LAG i oprogramowanie skrzyni to pewnie i ja bym dluzej zostawil Audi 🙂 Oba auta jak na swoja klasę są bardzo dobrze wyciszone. W obu mialem/mam szyby akustyczne. Jeżeli chodzi o komfort to niestety ale m340d z m-pakietowym zawieszeniem i kolami 19 jest bardzo twarde, porownywalnie z A4 ze sportowym zawieszeniem, ktore mialem. Kiedys mi to nie przeszkadzalo ale teraz po 3 latach jazdy zaczyna mnie juz mocno meczyc. Powiem szczerze, ze duzo bardziej wole jezdzic po Warszawie starym F31 ze zwyklym zawieszeniem i kolami 18. Kolejna kwestia to sila wspomagania kierownicy. Kierownica w m340d chodzi dosc ciezko, nawet w trybie comfort. O ile w trasie jest super, tak w miescie gdzie czesto trzeba menewrowac juz niekoniecznie. W Audi w trybie sport kierownica chodzi znacznie lzej, niz w m340d w comfort. Gdybym drugi raz kupowal Bmw 3 to wzialbym 330d rwd ze zwyklym zawieszeniem i zwyklym ukladem kierownicznym, czyli taka konfiguracje jaka mam w F31.
  2. M340d 50tys km przejechane i 0 problemów. Mialem/mam f31 330d, później było A4 B9 3.0tdi 272KM - najgorsze auto jakie kiedykolwiek mialem. LAG totalnie zabijał frajdę z jazdy, mimo gruntownego remapu ecu i tcu. Wielu osobom to nie przeszkadza ale dla mnie to byl dramat. 330d/m340d to zupełnie inny świat - jadą od najniższych obrotów, trzymając przy tym odpowiedni bieg/obroty w trybie comfort, a nie to co w Audi 30km/h i wbija piąty bieg, a przy 70km/h ósmy. BMW wrzuca wyższy bieg nie wczesniej niz przy 1500obr, Audi potrafiło przy 1050obr. Jazda krajówkami przy większym ruchu to byla niezla udręka. Jadac 70-80km/h oczywiście byl 8 bieg i kazde dotknięcie gazu to albo redukcja albo bardzo powolne przyspieszenie i w momencie kiedy ktoś przedemna przyspieszył to albo lekko dotykałem gazu i pelzalem wydłużają korek albo trzeba było wymusić redukcje.
  3. Ja natomiast uważam, że 330d zdecydowanie jest warte rozważanie. Mam stare F31 330d i nowe m340d i gdybym ponownie kupowal nowe to raczej wziąłbym 330d. Raczej, a nie napewno dlatego, że 330d nie można już zamowic z rwd, co mi bardziej odpowiadalo. Roznica w cenie jest spora, a nie każdemu potrzebny jest m-pakiet i inne dodatki.
  4. Zgadza sie. Gdyby Słonik szukal auta na lata to raczej bym mu tego nie rekomendowal ale z tego co widzimy lubi czesto zmieniac, takze co sie bedzie dzialo po gwarancji pewnie specjalnie go nie interesuje. https://francuskie.pl/renault-rafale-300-km-otrzyma-aktywne-zawieszenie-ze-skanowaniem-drogi/
  5. Słonik znalazłem auto dla Ciebie. Cena taka, że przy Twoim budżecie mozesz nawet dwa kupic 😉 Renault Rafale 4x4 300km plug-in. W srodku prawdziwe premium, tylna os skretna, specjalnie opracowane zawieszenie dla tej wersji, dobre naglosnienie, spora bateria no i nowy model. Silnik spalinowy tylko trzy cylindry 1.2 ale w moim odczuciu ma wyzsza kulturę pracy niz 2l Bmw. Jak masz gdzieś w okolicy salon Renault to serio polecam jazdę próbną 😉
  6. Miałem prawie identyczne odczucia jak kolega wyzej. W b9 nawet w ustawieniach na sport mozna było krecic jednym placem w miejscu. W mieście fajnie, w trasie tragedia jak dla mnie. W G20 chodzi najciężej ze wszystkich aut jakimi mialem okazje w życiu jezdzic, nawet ciężej niż w F30, w którym tez mi to kiedyś przeszkadzało.
  7. Witam, Proszę o oferte na filtr oleju i powietrza oraz olej silnikowy do Bmw m340d, koncowka VIN FL40804. Pozdrawiam, Roman Kubak
  8. Przejedz sie m340d i zobaczysz jaka tam jest reakcja na gaz. Moze w ciezkim X7 jest slaba, nie wiem, ale napewno nie w m340d. Odwaze sie nawet napisac ze odczucia z przyspieszania do 100km/h są lepsze niz w Tesli 3 LR. Jezdzilem w swoim zyciu kilkoma mocnym autami np. 911 turbo, rs6 c8 i jakies tam porownanie mam.
  9. O ile w 30d czasem brakuje mocy, o tyle m340d jezdze z gazem wciśniętym do połowy do 2-2,5tys obr i auto tak się zbiera ze momentalnie robią się mocno nieprzepisowe prędkości, a inni na światłach sa daleko w tyle. Pierwsze moje auto w którym w ogóle nie rozważam podnoszenia mocy. Podejrzewam ze inni użytkownicy m340d maja podobne spostrzeżenia.
  10. Jeszcze tanszy jest RaceChip https://www.facebook.com/photo/?fbid=804329301739323&set=pcb.804330785072508
  11. Brzemienie samego silnika moze i niewiele tylko jest pewna "drobna" różnica. M340d ma sportowy układ wydechowy z regulowanymi przepustnicami. Watpie zeby X7 40d tez miało sportowy wydech. Watpie tez zeby miało sportowy mechanizm różnicowy i watpie w to zeby zeby SUV tej wielkości zapewniał podobne wrażenia z jazdy co znacznie lżejsza 3. Polecam kiedys się przejechać m340d. Mysle ze zmienisz zdanie co do tego czy auto jest nudne, czy daje frajdę z jazdy.
  12. Jechales kiedys m340d czy swoje doświadczenia opierasz na "podobnym" 330d?
  13. To było 4 lata temu i jechałem poprzednia generacja M2. Nie bnrne w dyskusje czy slabe bo nie jechałem m340i ale wątpię żeby była duza różnica na korzyść cięższego m340i.
  14. Tak samo mialem jak przejechałem się M2 uzytkujac na co dzień F31 330d. Na tyle się rozczarowałem benzyna, ze w ciemno kupilem m340d, bez jazdy próbnej m340i.
  15. 19 sa zawsze w dwóch rozmiarach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.