duud
Zarejestrowani-
Postów
612 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
bylo E39 530d 1999
bylo 335i 2007
jest X5M E70 -
Lokalizacja
Dubaj (ex Szczecin)
Osiągnięcia duud
Biegły fan marki (10/14)
0
Reputacja
-
BMW X5 M benzyna 2011-2-13 rok
duud odpowiedział(a) na brokat_ temat w ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH
Jezdze x5m ok rok czasu, moj bejka to 2010 rok i przebieg 53tys aktualnie Typowe usterki to wtryski i pompa paliwa plus alternator i poduszki powietrzne od tylnego zawieszenia a tak poza tym to nic sie nie dzieje Pozdrawiam -
Drodzy Klubowicze, odswierzam temat niedzialajacych glosnikow w e70 juz doslownie szlag mnie trafia ... auto X5M rok 2010 audio: S752A Individual audio system odpalam auto radio dziala ale nie ma dzwieku... nawet dzwieku ostrzezen (typu niezapiete pasy itd), kiedy wyjalem/sprawdzilem bezpieczki w bagazniku niby wszystko ok bylo i nagle ... dzwiek powrocil ale .... pojezdze 2-4 dni i problem wraca nagle cisza potem pogmeram w skrzynce z bezpiecznikami doslownie powciskam/powyjmuje wsadze na miejsce i dzwiek wraca... na jakis czas nie wyskakuje mi zaden blad, bezpieczniki posprawdzalem, kupilem nowe, pozamienialem i dalej to samo. podjechalem do znajomego mechanika (robi glownie bmw) i mi powiedzial ze na 100% radio (panel w kabinie) do wymiany i ze juz mial kilka takich przypadkow... ja troche sceptyczny jestem co do tej hipotezy ale juz mnie to zaczyna wkurr... ktos cos ? pozdrawiam Maciej
-
Witam, czy mial ktos problemy z kamera cofania w E70 ? Moja czesto wariuje jak na ponizszym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=Us_Tn8mqz4I prawdopodobnie to sprawa kabla czy ktos z forumowiczow naprawial samemu ? pozdr
-
Dzieki Jesli chodzi o tablice to w Dubaju tablice potrafia byc bardzo drogie (im nizszy numer tym drozej :? ) Chcialbys kupic dla kolekcji o ile dobrze rozumiem ? Mysle ze mozna kupic podrobki plastikowe ...
-
Type X5 M (EUR) Series E70 (X Series) Body Type GEFZG Steering LHD Engine S63 Displacement 4.40 Power 408kw / 555hp Colour MELBOURNEROT METALLIC (A75) Upholstery VOLLLEDER MERINOSCHWARZ (X3SW) Options S2NUA BMW alloy wheel, M Double Spoke 300 S2PAA Wheel bolt retainer S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S358A Climate comfort windscreen S3AHA Backup camera and Top View S3MAA Individ. roof rail, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S488A Lumbar support, driver and passenger S496A Seat heating, rear S4M5A Individual leather-covered dashboard S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S524A Adaptive Headlights S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FFA DVD-system in rear compartment S6FLA USBAudio interface S752A Individual audio system S7MEA M Drivers Package L822A GULF VERSION S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S861A Data record without EOBD S864A Retailer Directory Overseas S880A On-board vehicle literature English S887A On-board vehicle literature Arabic S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SMA Car ident. number visible from outside S8SXA Providersteuerung Telematik S925A Dummy-SALAPA S993A model year code in VIN S9AAA Outer skin protection Standard Equipment S220A Self-levelling suspension S2VAA Chassis suspens. setupAdaptive Drive S302A Alarm system S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S494A Seat heating driverpassenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S737A Interior mouldings, Alu Shadow, brushed S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite
-
Kto na forum ma jakieś M?
duud odpowiedział(a) na Os_ temat w ///M-Power oraz rozwiązania mechaniczne M GmbH
jestem szczesliwym posiadaczem X5M E70 od kilku dni...pozdrowienia dla wszystkich szczesciarzy ! :twisted: -
przeciez pisze "przede wszystkim sprawdź na hamowni czy trzyma serie" jak naprawi to wtedy mozna dzialac z chipem / boxem tak to nie ma sensu
-
u mnie tez jest sport suspension a rozni sie tylko sprezynami od normalnego - amorki sa standardowe
-
moim zdaniem chip będzie lepszy bo będzie bardziej dopasowany konkretnie do twojego auta, które co by dużo nie gadać swoje latka już ma przede wszystkim sprawdź na hamowni czy trzyma serie i potem decyduj - jednakże boxy są uniwersalne i nie masz gwarancji ze auto ci potem nie będzie np dymić itd jak zrobisz chipa to jeśli jest dobry tuner to sprawdzi efekt i ew naniesie poprawki itd
-
kwestia ile km będziesz jeździł rocznie - za 26 tys PLN to kupisz pewnie niezłą 528i która w 15 litrach po mieście się powinna zmieścić ale nie będziesz miał problemów typowych dla diesla czyli turbo , wtryski, pompa, przepływka i inne cuda tylko będziesz lał benzynę i wymieniał ew olej i filtry to ci wyjdzie tyle co oszczędny ale jednak bardziej awaryjny diesel
-
No soooorrry - jeśli ktoś kupuje 525d z 2003 roku za 26 tys pln to niech nie spodziewa się, że auto będzie mu ładnie chodziło. Ja wydałem za takie samo auto 37 tys pln + opłaty i po diagnostyce okazało się, że wszystko jest idealnie - turbina dmucha jak nówka, przepływomierz idealny, wtryski bez żadnych większych odchyleń. Poza rozszczelnieniem się uszczelek na pompie CR i wymianą pompki progowej nie miałem żadnych większych awarii w aucie i jestem zadowolony. Ja w każdym razie szerokim łukiem obchodziłbym takiego 525d z 2003 roku, który kosztuje poniżej 30 tys. pln. Pzdr. może mnie źle zrozumiałeś - o to samo mi chodzi ze kupując okazję można spodziewać się takich niespodzianek ...
-
kolega niedawno kopił 525d z Niemiec rocznik 2003 z przebiegiem coś kolo 300 tys km za 26 tys pln + opłaty - niby super stan zadbana itd ale po miesiącu sie okazało ze trzeba było ..... wymienić silnik bo kompresji nie trzymała i do tego wtryski lały kupił silnik za ok 2000 pln i teraz jeździ :)
-
ja mam u siebie 225/50/17 i jestem zadowolony
-
330i - nagrzany traci moc w niskim zakresie obrotów
duud odpowiedział(a) na transporter0 temat w E46
hej a może to problem z czujnikiem położenia walu ? może podmień na jakiś dobry jeśli masz taka możliwość i sprawdź czy się poprawiło -
od 2000 to własnie nie mam turbo dziury ....i auto ładnie ciągnie - jak dasz redukcje do 3000 obrotów to masz mały zapas doładowania i zaraz musisz wrzucać nast bieg - tak mi sie wydaje