Skocz do zawartości

mac1ej

Zarejestrowani
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    EX:
    E60 520d LCI
    E91 320d M-Pakiet
    BMW E90 330d M-Pakiet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mac1ej

  1. Cieszę się, że poszła w dobre ręce 🙂 Niech Ci służy! 😉 Sparkling Graphite Metallic
  2. Po 5 latach razem auto sprzedałem 😞 Nie zapomnę go nigdy... Oby cieszył tak samo mocno nowego właściciela jak mnie cieszył 🙂
  3. Męska decyzja podjęta, auto dostępne do sprzedaży. Serwis majowy (241 801 km - obecnie lekko ponad 242 tys km.) Wymiana oleju z filtrem oraz filtr paliwa, Wymiana tulei poliuretanowych przedniego drążka stabilizatora Eibach. Odnośnie tylnej prawej szyby to błąd się czasami pojawia, ale szyba się opuszcza i podnosi. Auto sprawne, bezwypadkowe z jasną i udokumentowaną historią. Bardzo bym się cieszył gdyby trafiło do osoby, która będzie tak dbała o nie jak ja. Dzisiaj zostało odstawione do czyszczenia, zostanie nałożony wosk i wysprzątane. Zatankowane do pełna będzie czekać na nowego właściciela. Cena 49 tys zł do negocjacji przy oględzinach.
  4. Sprzedam BMW E90 330d - 12.2006r z oryginalnym M-Pakietem, serwisowane na bieżąco. W zeszłym roku wymieniony kompletny rozrząd. W moim posiadaniu prawie 6 lat, aktualny przebieg auta to 241 600 km. O auto dbałem jak o najlepszego przyjaciela, było moim hobby. Niestety od pewnego czasu nie mam dla niego tyle czasu ile bym chciał. Więcej stoi niż jeździ. Na razie wystawiam go tylko na forum, bo jeszcze nie jestem przekonany do sprzedaży. Auto będę ogłaszał do połowy czerwca, jeżeli go nie sprzedam to jadę nim na urlop i przybędzie 5000 km. W drugiej połowie Lipca może wróci do ogłoszenia. Autem wielokrotnie podróżowałem po Europie i nigdy mnie nie zawiodło. W maju planowany serwis: Wymiana oleju z filtrem oraz filtr paliwa, Wymiana tulei poliuretanowych przedniego drążka stabilizatora, Naprawa tylnej prawej szyby (błąd Anti Trap WIndow). Jeżeli szybciej znajdzie się chętny niż zrobię serwis to ładuję części do bagażnika. Cała historia auta od zakupu, aż do dzisiaj opisana w moim wątku: https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/182754-bmw-e90-330d-m-pakiet-quotzaciski-f30-4-tłok-styling-193quot/ Modyfikacje: Lampy tylne BMW Black Line (posiadam oryginalne), Zwiększenie mocy 280 KM / 620 Nm, Dystanse 12 mm i 15 mm RR CUSTOMS, Wyłączenie programowe EGR, demontaż chłodnicy spalin i zaślepienie zaworu (posiadam chłodniczkę z termostatem), Dołożenie kierownicy z łopatkami, Dołożenie pompowanego odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy oraz pasażera, Program do skrzyni biegów xHP (wgrany Stage 2), Intercooler o większej wydajności P&P, Dodatkowa rozpórka przednia SWAGIER, Gałka skrzyni biegów BMW PERFORMANCE OE, Alufelgi Styling 193 + opony Michelin Pilot Sport 5, Zaciski przednie czterotłoczkowe z BMW F30 + tarcze 340 mm oryginał BMW, Zestaw stabilizatora Anti-Roll-Kit EIBACH E40-20-013-01-11 (przód i tył), Przewody hamulcowe w oplocie złote HEL (przód i tył), Wyposażenie z VIN: L801A - National version Germany P337A - M Sports package P7R7A - Innovation package P7RSA - Package Comfort S1CAA - Selection of COP relevant vehicles S205A - Automatic transmission S249A - Multifunction f steering wheel S2MEA - BMW alloy wheel, M double spoke 194 S321A - Exterior parts in vehicle color S322A - Comfort access S423A - Floor mats, velours S428A - Warning triangle and first aid kit S430A - Interior/outside mirror with auto dip S431A - Interior mirror with automatic-dip S465A - Through-loading system S481A - Sports seat S494A - Seat heating driver/passenger S497A - Centre armrest, rear S4ACA - Fine wood trim poplar grain S4AEA - Armrest front, retractable S4UAA - Partially electric seat adjustment S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S520A - Fog lights S521A - Rain sensor S522A - Xenon Light S524A - Adaptive Headlights S534A - Automatic air conditioning S544A - Cruise control with brake function S548A - Kilometer-calibrated speedometer S5ACA - High-beam assistant S609A - Navigation system Professional S612A - BMW Assist S620A - Voice control S633A - Preparation, mobile phone, Business S6AAA - BMW TeleServices S704A - M Sports suspension S710A - M leather steering wheel S715A - M Aerodynamics package S760A - High gloss shadow line S761A - Individual sunshade glazing S775A - Headlining anthracite S818A - Battery master switch S851A - Language version German S863A - Retailer Directory Europe S879A - On-board vehicle literature German S8SPA - Control unit COP Cena - 50 tysięcy PLN do negocjacji tylko po oględzinach. Kontakt przez wiadomość prywatną. Auto dla zdecydowanej osoby, która poszukuje takiego egzemplarza, w takiej konfiguracji, która doceni wkład oraz historię auta.
  5. @Randall Poważnie się nad tym zastanawiam 😥
  6. Polift w świetnym kolorze z R6 pod maską - klasa 😎
  7. @Gesiu_15 Dziękuję 😊 Kolejny rok dbania o auto, wymiany części dla lepszego samopoczucia, spełniania zachcianek i przymusowych serwisów. W tym roku auto jeszcze mniej używane, kilka wyjazdów i kilka weekendów. Kwiecień 2023: Czyszczenie kół przed sezonem Przewody w stalowym oplocie HEL w nieprzypadkowym kolorze złotym, dodatkowo nowe przewody sztywne tył OEM BMW. Standardowy pakiet serwisowy - Olej Shell, filtry Knecht, płukanka LM, dodatek LM i Archoil Zabawy, pomiary - myślę że wyniki całkiem przyzwoite. Z licznika 100 - 200 wychodzi ok 14s. Kolejny „gadżet” Eibach Anti-Roll-Kit Przy próbie wymiany oleju, niestety dojrzałem wyciek z miski olejowej, puściła uszczelka. Niestety w warunkach przy domowych ciężkie do zrobienia, także pomyślałem że zlecę to do warsztatu i przy okazji wymienię rozrząd (haha). Czerwiec 2023: Wymiana rozrządu zlecona do warsztatu przy przebiegu 235 368 km. Podobno mój stary rozrząd nie był mocno zużyty, więc wymiana z tych profilaktycznych. Przy okazji Panowie wymienili mi główne tuleje tylnych sanek (4 szt). Kupiłem trzy Lemfordera i jedną Meyle HD. Dodatkowo wymienili tylny drążek stabilizatora na Eibacha plus nowe łączniki Lemforder. We własnym zakresie zregenerowałem sobie tylne zaciski hamulcowe, zostały również wymienione przewody hamulcowe HEL oraz wpadły nowe linki od ręcznego razem z okładzinami. Po wszystkim została zrobiona geometria 3D. Po zabiegach serwisowych zdecydowałem się na małe SPA dla auta. Została zrobiona jednoetapowa korekta lakieru z zabezpieczeniem woskiem oraz została wyczyszczona skóra i wyprane dywaniki. Lipiec 2023: W końcu przyszedł czas na przyjemności, wybraliśmy się BMW na urlop do Grecji. To nie błąd 😅 W drodze powrotnej nie mogłem sobie odpuścić ponownego przejazdu po pięknej Transalpinie 😍 "Seba z BMW" Sierpień 2023: Po powrocie ponowna wymiana przednich łączników stabilizatora, tym razem Meyle HD. Poprzednie Lemfordery wytrzymały tylko 4 tys. Km. Październik 2023: Przegląd techniczny Na ten rok koniec przygody z autem. Z powodu kontuzji na rowerze do końca roku, na pewno do auta nie wsiądę. Co raz częściej chodzą mi głupie myśli o sprzedaży auta. Niestety nie jest to dla mnie łatwe, przez ponad 5 lat bardzo się do niego przywiązałem i ciężko mi na myśl o zakończeniu tego etapu. Może mało nim jeżdżę, ale każda przejażdżka jest tą niezapomnianą. Co będzie to już czas pokaże.
  8. Prezentuje się bardzo zdrowo, ładne auto! 😁
  9. Świetnie się prezentuje, zmiany jak najbardziej na duży plus :cool2: Myślałeś o ciemnym suficie?
  10. Bardzo ładne autko w fajnej konfiguracji :cool2: Jak odczucia z jazdy? Rozumiem, że benzyna bardziej cieszy niż diesel :twisted: Ale bardziej chodzi mi o prowadzenie, jakie są Twoje odczucia? Jeździłem F10 i F30 i jak dla mnie e90 lepiej się czuję, ale to były 2l klekot, dlatego pytam jak sytuacja tutaj wygląda ;)
  11. Kilka razy go smarowałem, bo zdarzało mu się wydawać dziwne odgłosy. Jak znowu zaczął hałasować, to stwierdziłem, że trzeba go wymienić. Sprawny był do końca.
  12. W kilku galeriach możesz znaleźć na E90/1 takie felgi. Nie powinny ocierać, jeżeli masz sprawne zawieszenie. Ja obecnie mam Styling 193: Przód: 8J ET 34 + 12 mm dystans (opona Michelin PS5 225/40) Tył: 8.5J ET 37 + 15mm dystans (opona Michelin PS5 255/35) Nawet jak auto było mocno zapakowane (4 osoby, pełny bagażnik i box na dachu) to nic nie przycierało.
  13. Dziękuję, zgadza się precyzja prowadzenia na duży plus :D Całkiem szybka i sprawna operacja, trzeba tylko włożyć głowę pod schowek, odkręcasz kilka śrubek (torx), zdejmujesz osłonę i zobaczysz wentylator. Trzeba sobie sprawnie poradzić z odciągnięciem wiązki przewodów, aby go wyjąć. Uważaj przy montażu / demontażu na taką plastikową blokadę wentylatora, która trochę odstaje i łatwo ją wyłamać :duh:
  14. Sprawdź sobie Styling 270, piękne koło z M3 - 8 cali. Ciężko dostępne w Polsce, ale widziałem kilka kompletów u zachodnich sąsiadów.
  15. Na zakończenie wakacji wybraliśmy się na szybki wypad do Rumunii. Celem były dwie drogi - Transalpina (67C) oraz Transfogaraska (DN7C). Na Transalpinie byłem pierwszy raz, za to trasę Transfogaraską odwiedziłem po raz drugi. Pięć lat temu przejechałem ją 520d E60. Każdemu polecam te dwie świetne trasy, są miejsca gdzie należy jechać tempem turystycznym, aby nacieszyć się widokami. Ale nie brakuje też miejsc gdzie można sobie przycisnąć i nacieszyć się szybkimi zakrętami :twisted: Auto spisało się świetnie :D Transalpina (67C) Transfogaraska (DN7C) Po powrocie, w końcu się zebrałem i wymieniłem uszczelkę przedniej szyby, oczywiście oryginał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.