Skocz do zawartości

Wioletta

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 039
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Wioletta w dniu 21 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Wioletta punkty reputacji!

O Wioletta

  • Urodziny 15.07.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ilość znaków jest ograniczona, więc nie pochwalę się listą
    posiadanych aut.
  • Lokalizacja
    Irlandia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wioletta

  1. Dobrze wyglądają te końcówki! Rurę powietrza przy turbo mam mokrą. A i w kabinie spaliny mocno czuć. Chyba wspominałem o tym. Nowe turbo czeka na montaż. Czekam na wolny podnośnik. Będzie okazja sprawdzić jak bardzo zawalony jest DPF.
  2. Świetna robota! A sprężyna... no cóż, miała pewnie dość. Przy okazji wymieniłeś coś, co mogło spowodować większe koszty. Nie wiedziałem, że w tym miejscu są te drążki do poziomowania świateł.😛 Człowiek jeździ i jeździ bo nic się nie dzieje. Muszę i ja tam zajrzeć.
  3. Miałem podobny przypadek i w tym samym czasie. Do dziś mam spokój. Prawdę mówiąc, ciężko tam coś sknocić. Mocniejsze przykręcanie pokrywy nic nie da, bo na śrubach są tulejki dystansowe. Tak jak koledzy podpowiadają... nowa uszczelka powinna załatwić sprawę.
  4. Interesuje mnie jak wyglądają końcówki tłumika u tych którym DPF wypala się przy prawidłowych interwałach.
  5. Wioletta

    Ledy z Chin.

    Nie niby, tylko ledy działają tak samo jak latarka ledowa. Zauważ, że im bliżej ją przystawiasz np. do ściany, to lepiej ją oświetla. Tak samo działają ledy w aucie. Dopóki jadące z przeciwka auto jest daleko, to jest jeszcze ok. Najgorsze są najbliższe metry przed minięciem się. Moim skromnym zdaniem ledy mają tendencję światła rozproszonego. Chyba że ja mam jakiś wzrok nadwrażliwy.
  6. Wioletta

    Ledy z Chin.

    Nigdy nie narzekałem na zwykłe H4. Teraz mam furę na zenonach, bo taką kupiłem. i nigdy nie zmienię na ledy, bo one najzwyczajniej oślepiają jadących z przeciwka. Jedne bardziej, inne mniej. Za PRLu, ledy prawdopodobnie nigdy by nie uzyskały homologacji.
  7. Lubię szczerość! No, niestety taki urok BMW że pierwszemu właścicielowi raczej nie służy do jazdy do kościoła. Widzę, że jesteś uparty i konsekwentny. To mi się podoba! Mi o wiele wolniej idzie nadążanie za usterkami. Czekam aż się cieplej zrobi. Nie chce mi się wyliczać co mam do zrobienia. Jest kilka takich rzeczy, które Ty robiłeś. Dzięki za wskazówki, tudzież rady!
  8. bbmw pewnie masz rację. Teraz auta takie ''wrażliwe''. Natomiast co do mojego przypadku, to ćwierkanie samo ustało.
  9. Dzięki za odzew! Będę częściej wymieniał olej.
  10. Jak w temacie... jest się czym przejmować? Z przyczepami co prawda jeżdżę sporadycznie i nie martwię się gdy ładunek jest lekki. Jednak czasem trafi się coś ciężkiego. Trochę pogrzebałem w necie i jest sporo o holowaniu, ale na temat zużycia ASB prawie nic. Jedyne co wyczytałem to to, że po forsownym holowaniu przyczepy warto wymienić olej.
  11. Dziękuję aramiel123! Wezmę od Ciebie ten termostat. Wysłałem Ci wiadomość. Pozdrawiam!
  12. Koło pasowe corteco wymieniałem 2 lata temu, bo mrowienie czułem na kierownicy. Przepraszam że nie sprawdziłem tego paska. Jeszcze nie jestem całkiem zdrowy.
  13. Patryk, mam podobny problem. Poradziłeś sobie?
  14. Wioletta

    B47 okopcenie turbiny.

    W związku z tą Twoją okopconą turbiną... masz jakieś niepokojące zjawiska?
  15. Wioletta

    B47 okopcenie turbiny.

    W tym temacie jest trochę o okopconej turbosprężarce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.