Skocz do zawartości

Simbus

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Simbus

  • Urodziny 26.11.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525I 2007r.
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia Simbus

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Otrzymałem odpowiedź pocztą tradycyjną z BMW :? vielen Dank für Ihre E-Mail und bitte entschuldigen Sie, dass wir nicht postwendend antworten konnten. Es tut uns leid, dass Sie mit Ihrem Fahrzeug nicht rundherum zufrieden sind, denn wir möchten unseren Kunden natürlich jegliche Art von negativen Erlebnissen mit unseren Fahrzeugen ersparen. Gerne haben wir Ihr Schreiben zum Anlass genommeen, die Kulanzentscheidung unserer Tochtergesellschaft BMW Polen zu bewerten. Natürlich versucher wir unseren Kunden auch nach Ablauf der Gewährleistung im Rahmen der Kulanz zu helfen. Es ist aber auch verständlich, dass wir uns bei einer Entscheidung an den Fahrzeugdaten orientieren müssen. Unter Berücksichtigung der Fahrzeugdaten- Ihr BMW hat eine Betriebszeit von mehr als vier Jahren und eine Laufleistung von 90.000 Kilometern - meinen wir schon, dass das vorliegende Angebot unserer Tochtergesellschaft durchaus ein faires und angemessenes Entgegenkommen ist. Daraus abgeleitet bitten wir um Nachsicht, dass wir keine weitere Kostenhilfe anbieten können. Sehr geehrten Herr .........., auch wenn Ihr Wunsch nicht gesamthaft realisiert werden konnte, so denken wir doch von einem fairen Beitrag sprechen zu können. Mit freundlichen Grüßen Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft Produkt und Service Management i.V. Mate Crnkovic Kundenbetreuung
  2. W gąszczu delikatnie mówiąc niestosownych komentarzy w Interii wyczytałem że jeden z użytkowników z Polski w identycznym samochodzie miał ten sam problem. Po oddaniu go do serwisu w Niemczech został mu wymieniony silnik. Napisałem pismo które oddałem dziś do tłumaczenia. Wyślę je do centrali Bmw. Może zainteresuje ich '' dbałość '' o klienta w Polsce.
  3. http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/wydal-220-tys-zl-na-nowe-bmw-a-po-przebiegu-87-tys,1759990
  4. Oczywiście z serwisu czy BMW Polska nikt nie potwierdzi że to wada. Twierdząc ''wada'' bardziej sugeruję się wpisami na forum. Dodatkowo tym że dla mnie nie normalne jest aby po przebiegu 87 tyś/km wymieniać w aucie głowicę, panewki.tłoki,pierścienie i łańcuch rozrządu. Nie rozważam zgodnie z Waszymi sugestiami kupna używanego silnika i jego wymiany. Kupiłem nowe auto w autoryzowanym salonie za bądź co bądź duże pieniądze licząc na bezproblemowe użytkowanie. Jeśli chodzi o telewizję, tak w piątek jestem umówiony na przygotowania do nagrania i omówienie scenariusza programu.
  5. inna głowica, większa awaryjność układu wtryskowego Głowica może i inna..jednak nadal wadliwa.. Wtryski faktycznie miałem wymieniane czyli potwierdza się że są wadliwe.
  6. Mój sinik według serwisu to N53. Wiecie jakie są różnice do N52 ?
  7. Dostałem wycenę z serwisu. Chciałem ją tu załączyć - jest w pdf, ale nie umię. Do wymiany z długiej listy na 3 strony : Jednostka miary Ilość Cena Rabat Kwota 0000618 Wymiana okresowa płynu hamulcowego JR 11 20,00 2 %5 09,00 0000105 Przegląd podstawowy JR 2 20,00 38,00 %5 1199000 Diagnostyka usterek JR 7 20,00 133,00 %5 0000610 Serwis olejowy JR 3 20,00 57,00 %5 0000616 Przegląd/wymiana mikrofiltra klimatyzacji JR 2 20,00 38,00 %5 3435501 Wymiana jednego czujnika JR 2 20,00 38,00 %5 klocków hamulcowych 1128510 Wymiana paska napędowego JR 9 20,00 171,00 %5 alternatora 1112100 Demontaż i montaż głowicy JR 123 15,17 1 865,91 silnika 1112503 Rozmontowanie i montaż głowicy silnika/o JR 50 20,00 950,00 %5 1113506 Demontaż i montaż/ JR 29 15,17 417,93 %5 uszczelnienie lub wymiana 1125671 Wymiana pierścieni tłokowych JR 7 15,17 100,88 %5 wszystkich tłoków Suma Robocizna 4 018,72 83130443027 Płyn hamulcowy 5000 ml LITR 0,2 233,67 46,73 11427566327 Filtr oleju SZT 1 46,89 35,64 24 % CASTROL 5W-30 208 Olej Castrol 5W-30 LITR 7 82,88 522,14 10 % 64319171858 Filtr klimatyzacji SZT 2 182,46 306,53 16 % 34356789493 Czujnik tył SZT 1 85,95 72,20 16 % 83290429576 Olej CHF11S SZT 0,3 53,20 13,73 14 % 83192211191 Płyn do chłodnic SZT 0,5 37,55 15,78 16 % 11417584079 łańcuch SZT 1 80,64 70,96 12 % 11317523891 Bezpiecznik SZT 1 12,17 10,71 12 % 11317516088 łańcuch SZT 1 247,68 213,00 14 % 11317542837 Szyna SZT 1 137,43 123,69 10 % 11317502180 Koło łańcuch. SZT 1 39,55 35,59 10 % 11317523884 Szyna SZT 1 137,43 123,69 10 % 11417552899 Koło łańcuch. SZT 1 43,61 39,25 10 % 11317523891 Bezpiecznik SZT 1 12,17 10,71 12 % 11317523892 Uchwyt SZT 1 2,93 2,58 12 % 11137548031 Uszczelka SZT 1 105,50 88,62 16 % 12611744292 PIERSC.USZCZ SZT 1 15,35 12,89 16 % 11132210959 Materiał KOMPL 1 61,68 54,28 12 % 11127548799 Zestaw śrub KOMPL 1 109,77 96,60 12 % 12141748398 O-RING SZT 2 2,95 5,19 12 % 12141748398 O-RING SZT 2 2,95 5,19 12 % 11367548459 Uszczelka SZT 2 18,59 30,49 18 % 11247516808 Śruba SZT 12 7,54 79,62 12 % 11367524954 Śruba SZT 2 12,29 21,63 12 % 11317584723 Napinacz łańcucha SZT 1 109,30 96,18 12 % 11311705512 PIERSC.TLOK SZT 2 13,92 24,50 12 % 11417520144 Śruba SZT 1 7,23 6,36 12 % 18107549447 Uszczelka SZT 2 33,64 57,86 14 % 18407530606 Uszczelka SZT 2 14,18 24,96 12 % 83192211191 Płyn do chłodnic SZT 3 37,55 94,63 16 % 11247516808 Śruba SZT 12 7,54 79,62 12 % 11247552064 Panewka SZT 6 51,93 274,19 12 % 11247576717 Panewka SZT 6 51,93 274,19 12 % 11127566806 Głowica SZT 1 8 167,06 8 167,06 11127553209 Uszczelka SZT 1 299,55 299,55 11127561438 Zestaw uszczelek KOMPL 1 399,02 399,02 11337548690 Drążek SZT 12 32,75 393,00 11347552952 Zawór SZT 12 46,63 559,56 11337548690 Drążek SZT 12 32,75 393 11347552953 Zawór SZT 12 73,91 886,92 Razem robocizna plus części : 22 246,71 BMW Polska postanowiło wesprzeć mnie w kosztach naprawy i pokryć wartość części. Robocizna po mojej stronie ( kwota łącznie z przeglądem 8600 zł. ) Czyli będę miał sinik w połowie z nowych, w połowie ze starych części i w dodatku za wady producenta zapłacę ponad 8 tyś. Super.
  8. Jeśli serwis zdecydował że trzeba wymienić głowicę.. to chyba nie że zdecydowali się na wymianę '' dobrej '' głowicy.. Opieram się na informacjach z serwisu, zdemontowali głowicę, wysłali do współpracującej z nimi firmy w celu sprawdzenia jej. Ja się na tym nie znam, daję im wiarę. Są ( powinni być ) w tym temacie fachowcami.
  9. Po wysłaniu zgłoszeń do mediów skontaktowali się ze mną dziennikarze z Turbo Kamery i Interii. Wykonałem skany odpowiednich dokumentów i wysłałem zgodnie z ich prośbą. Prawdopodobnie zobaczycie mnie w telewizji :? Jutro mam też otrzymać informację z serwisu co do stanowiska BMW . Pomimo tego że wada głowicy jest oczywista i bynajmniej ja i mój sposób urzytkowania samochodu nie miał najmniejszego wpływu na usterkę nie jestem dobrej myśli i przestałem wierzyć że BMW będzie zdolne do przyznania się do błędu.
  10. Zadzwoniłem do serwisu podpytać czy aby nie zapomnieli o mnie.. Nie nie zapomnieli ! Jest '' już '' diagnoza, po 18 dniach :mad2: Nie uwierzycie :duh: głowica do wymiany..
  11. Fakt wtopa. Podchodzę jednak do tego tak.. mylimy się wszyscy..pytanie czy umiemy się przyznać do błędu. Widać BMW nie umie skoro nie stać ich nawet na odpisanie na meila.
  12. Czyli można stwierdzić że głowica jest wadliwa ? W takim przypadku producent powinien przywołać daną grupę samochodów na akcje serwisową i poprawić to co zostało źle zaprojektowane.. W czwartek napisałem meila do BMW Polska z opisem całej sprawy. Dziś jest wieczór w poniedziałek i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Niesamowite.. Ciekawe czy woogóle odpiszą. Samochód nadal w serwisie. W akcie desperacji opisałem dokładnie całe zdarzenie i wysłałem zgłoszenie do : - Raport Turbo. - Turbo Kamera. - Interia - dział motoryzacja. - WP - dział motoryzacja. - Onet - dział motoryzacja. - O2 - dział motoryzacja. - Portal motoryzacyjny Auto Centrum.
  13. Nic, samochód nadal jest w serwisie. Przedwczoraj dzwonił do mnie doradca serwisowy uspokoić i przypomnieć że nadal starają się rozwiązać problem i ustalić przyczynę awarii. Poinformował mnie że w międzyczasie sprawdzili tłoki, sprawdzili łańcuch rozrządu. Nie ma jeszcze ostatecznej informacji z firmy zewnętrznej współpracującej z serwisem odnośnie głowicy. Naprawdę nie wiem co o tym wszystkim myśleć :mad2: Czy ktoś z forum miał podobny problem z silnikiem benzynowym ? Jednocześnie doradca zapewnił mnie że nie zostanę sam z problemem i po dokładnym zdiagnozowaniu usterki poinformują o tym BMW Polska z prośbą o pomoc i swoje stanowisko co do kosztów naprawy. Ciekawy jestem jak BMW Polska zachowa się wobec swojego klienta..
  14. Cóż, na chwilę obecną pozostało mi chyba tylko czekać skoro głowica została już zdemontowana i wysłana do badań. Myślę że dopiero po ostatecznej diagnozie usterki i dokładnej wycenie będę dzwonił / pisał do BMW Polska. Uważam że niedorzeczne jest aby po tak małym przebiegu dochodziło do takiej usterki i nie ważne jest to dla mnie że jest już po gwarancji. Wiekowo fakt, ale przebieg powiedzmy szczerze jest mały a usterka taka nie powinna wystąpić. Jeśli centrala BMW nie zechce się zająć moim problemem oczywiście wystosuje pismo do Monachium a między czasie pomimo że nie jestem medialny postaram się '' zagrać '' w Turbo kamerze, napiszę również do portalu Interia który tak lubi pisać o BMW... Mam nadzieję jednak że nie będę do tego zmuszony i liczę że BMW Polska nie tylko umie zainkasować pieniążki za sprzedany samochód ale również w przypadku problemów nie odwróci się od swojego stałego klienta.
  15. Dokładnie taki dźwięk oczywiście z nasilającą się częstotliwością przy dodaniu gazu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.