Skocz do zawartości

aramiel123

Zarejestrowani
  • Postów

    298
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana aramiel123 w dniu 15 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają aramiel123 punkty reputacji!

3 obserwujących

O aramiel123

  • Urodziny 18.03.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60lci 530d . F31 320d . F10 530dx . F25 35ix
    E61530dx lci .f11 525xd
  • Lokalizacja
    PL. DE
  • Zawód
    Elektrotechnik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aramiel123

  1. Byl bardzo burzliwy temat na tym forum O n57 temat cisnienia oleju i zacierajacy się silnikach . Doszliśmy wszyscy do wniosku ,że silniki zacierają się głównie z zbyt niskiego ciśnienia oleju i słabej pompie. Jest nawet modyfikacja tej pompy . Bardzo fajny temat warty przeczytania Sa porównania i testy ,wyniki z doświadczeń .
  2. Ciekawe jakie masz cisnienie oleju Fajnie jakbyś dał radę zrobić pomiar bardzo mnie ciekawi ile tego cisnienia zostało u ciebie.
  3. Puk puk... kto tam ??? panewka 😜
  4. Pompę kup uzywke tylko i wyłącznie po 2017r sa poprawione mają zabezpieczenie na trzpieniu tłoczącym i sie nie zacierają , i żeby cie nie kusiło kupic po regeneracji Ogólnie pompy Pasują z każdego B47 wydajność każdej jest do 2500bar Ale jak mowie kup tylko po 2017r
  5. Alternator produkuje tyle ile auto potrzebuje w danym momencie nawet glupie swiatla potrafią zjeść 10A plus elektronika silnika pompa paliwa , wentylator dmuchawa ,radio . Klima . Sam Wiatrak chlodnicy to nieraz 30A łyknie Samo ładowanie akumulatora u ciebie 7.5A 57A to jakieś 800 W mocy to dużo? U mnie po starcie nie raz jest 90 - 80A w miare rozgrzewania spada do 40A podczas jazdy utrzymuje się na poziomie 30A
  6. Zalecam postudiować obsługę programu Inpa. ( ty zrobiles ogulnie test , błędny całego samochodu A kolega niżej jest juz w konkretnym module np . ECU ) dlatego jest więcej informacji
  7. Może zobacz na chlodnice czy nie jest zawalona liśćmi pomiędzy chłodnicami klimy a silnika niezły syf się tam zbiera Tak to ciężko coś powiedzieć
  8. Zrób logi dynamiczne Cisnienia na szynie CR zadane i zeczywiste Mozliwe ze uklad wtryskowy nie wyrabia . Bo jeśli nie ma paliwa to i masa powietrza szaleje Ubytki cisnienia na szynie to (poma cr ,zawor regulacyjny 1 i 2 czujnik na szynie ) albo uszkodzone wtryskiwacze
  9. Brak chłodnicy egr, brak termostatu egr, brak wymiennika ciepła. Jak to możliwe ze wywaliłeś wymienik ciepla ???? Brak chlodniczki egr i termostatu to jeszcze ok ale.... jak dobrze to zrobiłeś . Ale wymienik ciepla woda olej ?? Nie muszę mówić jak coś pomieszałeś w układzie chłodzenia mogłeś zaburzyć cały przepływ czynnika chodzącego woda może nie przepływać przez Glowice jak należy może się grzać i gotować w jakimś miejscu A czujnik temperatury tego nie wylapie bo jest zaburzony przeplyw wody
  10. No tak wszystko jest możliwe Ale można sprawdzić ten egr wypięcie wtyczki to 10 sekund pracy
  11. Zdaza sie ze auto wraca bo falują obroty podczas jazdy , na postoju , problem z przepływem masy powietrza, nie ma żadnych błędów od egr w sterowniku . A jednak zawór sterujący cały ten mechanizm z niewyjaśnionych przyczyn zle wysterowuje otwarcie egr i zamiast 50% jest rzeczywiście 90% albo nie domknie całkowicie zaworu i silnik sie dławi Ecu widzi 50% a jest dużo więcej dlatego sterownik ecu głupieje , cały przeplyw powietrza to co chce program sterownika silnika szlag trafia i dzieja się cuda . A co za tym idzie wszystko . Paliwo , doładowanie , Dpf Obroty faluja dpf szybko się zaplenia auto nie jedzie i cala masa innych zeczy
  12. Jeśli byla wymieniana chlodniczka EGR w serwisie BMW możliwe że tu jest problem dużo aut wraca na serwis na kolejno wymianę bo nowe EGR są źle wykonane, nie ma żadnych błędów od nich w kompie przechodzą nawet testy i adaptacje a podczas jazdy nie działają Jak należy temat znany... Odepnij wtyczkę od EGR i się przejedź
  13. Powiem tak rozrząd orginalny Turbiny orginalne Wtryski orginalne Egr z 2014 z pierwszych akcji serwisowych chyba Dpf orginalny cisnienie wsteczne 0.5 na postoju XDrive i automat chyba tam oleju nikt nie wymienial jeszcze xd.. Zdjecie z Kortekt juz state ale nic się zmieniło wiele . Trochę zeczy zrobiłem takich pierdół pokrywa zaworów, kolektor klapki aut. Pompa wody . Pasek ,podcisnienia , miechy , zawory pneumatyczne. Przydalo by sie zrobić rozrząd wymienic oleje automacie i xdrive tak na juz jedynie co
  14. Tak od 2000 rpm w biturbo zmienia się dzwiek na postoju ale nie zawsze . Mam wrażenie że baypas się otwiera do małej turbiny co omija Tipa do dużej turbiny ale nie jestem pewny . Wtryskiwacze orginalne fabryczne jeszcze.
  15. Wniosek taki że n47 orginalnie przy 1500obr ma 1.9bara prawie tyle samo co juz po modyfikacji pompy w silniku N57 u kolegi , jak bym miał olej 5w40 może pewnie 2.2bara będzie Myślę że teoria o słabym cisnieniu i zacierających się motorów N57 jest słuszna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.