Skocz do zawartości

aramiel123

Zarejestrowani
  • Postów

    314
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana aramiel123 w dniu 15 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają aramiel123 punkty reputacji!

3 obserwujących

O aramiel123

  • Urodziny 18.03.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60lci 530d . F31 320d . F10 530dx . F25 35ix
    E61530dx lci .f11 525xd
  • Lokalizacja
    PL. DE
  • Zawód
    Elektrotechnik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aramiel123

  1. aramiel123

    twinturbo 25dx

    Albo chyba że masz N47s1 To wtedy : czerwony przetwornik Fiolet gruszka
  2. aramiel123

    twinturbo 25dx

    Klapka która odpowiada za przełączanie mala > duża silnik B47 Przetwornik nr, 1 Gruszka nr ,11
  3. A co do rozgrzewanie auta to woda jak I olej w moim wypadku idą razem różnica robi się jak woda ma już 90"C a olej idzie dalej aż do 100"C ale to minim 1 do 2h jazdy .
  4. Takie elementy które biorą duży udział w pracę silnika i jego bezawaryjne działanie to Tylko orginalne czeaci , bo można sobie kosztów narobić .
  5. U mnie jeszcze nigdy nie widziałem temperatury oleju większej niż 105"C Nawet Gdy pocisnę 200 trzyma 100"C moze lekko ponad ale noga z gazu i moment wraca. Normalna jazda to 90"C woda a olej oscyluje miedzy 95 " a 100"C Miałem przygodę raz z termostatem gdy wymieniłem go na zamienik niby dobrej jakości , ale auto po 5 km płyn mial juz 90"C i wszystko niby ok to była jazda testowa do sklepu i spowrotem , a na drodze szybkiego ruchu trzymał ponad 100 - 107"C oleju podobnie a rurka , ta co jest na dole od chłodnicy do pompy zimna a silnik aż czerwony. Wracałem wtedy do domu zimowa porą z oknami otwartymi i ogrzewaniem na full zeby auta nie przegrać . Wymiana na orginal załatwiło sprawę A Stary orginalny po 10latach puszczał i auto potrzebowało 20 km zeby doszło do 88"C
  6. Bankowiec jeśli nie masz pojęcia o czym gadasz to się nie wypowiadaj. Seria G po 2017 r mają dodatkowe czujniki . Ten czujnik co kolega wskazal to czujnik mierzący faktycznie cząsteczki sadzy , który dpf ich nie wyłapał jak na stacji diagnostycznej . Nie mylić z czujnikiem różnicy ciśnień normy euro 6+ I jest tego badziewia więcej w wydechu
  7. Korekty były mierzone po trasie. Samochodem jeżdżę 95% głównie na,D' dużo tras , sporadycznie miasto Koło turbin czysto i sucho Olej mam 0w40 mobil wymiana co 15kk Średnio Brak klapek i start stop
  8. Kolega z forum w N57 miał 0.6 bar cisnienia oleju na postoju przy 90 parę "C ,ale brak opilkow w filtrze zmienił kółeczko na pompie z m57 zeby podbić cisnienie i jak narazie jezdzi , cisnienie ma już 1 bar ponad Daro28 nie ma co panikować narazie , jak silnik nie stuka to wymien olej na 5w40 + nowy filtr i (jeździć obserwować) po 1kk zobacz do filtra oleju czy dalej zbierają się opiłki , jak będą termin do mechanika albo olix
  9. Jeśli nastawnik klapek dziala poprawnie nie będziesz mial zadnych błędów po wywaleniu klapek razem z tym zielonym ramieniem ,wystarczy wysunąć ośkę usunąć klapki i zalozyc te ramki z uszczelkami ja tez usuwałem ten plastikowy malutki wspornik co idzie przez środek ramki na uszczelke tak dla spokojnego ducha, ze nic się nie wyłamie i nie wpadnie do cylindra + ta mała zaslepka po ośce i tyle przerabiałem f10 n57 ,256ps mailem tam dpf i egr na miejscu I nigdy więcej wycieków silnik czyściutki A tak z tymi klapkami prędzej czy później będzie ciekł
  10. aramiel123

    Felgi do F10

    Styling 464 Przód 20zoll j8.5 et 33 Tył 20zoll j9 et 44 Oponki 245 na35 i 275 na 30 auto z xdrivem i jakoś to jezdzi
  11. Sorki nie doczytałem myślałem ,że chodzi n47 Diesla
  12. Masz tu wszystko w skrócie co i jak
  13. A i gniazda w głowicy musza być na błysk wyczyszczone . Wystarczy mały paproch i wypali ci podkładkę pod wtryskiem a taki wtrysk ciężko wyciągnąć spowrotem.
  14. Do wymiany wtryskiwaczy musisz rozebrać podszybie bo nie dostaniesz się do 4 cylindra , To co potrzebujesz to nowe śruby , podkładki pod wtryski i program do kodowania numerów imma z wtryskiwaczy (zalecam program inpa)nie wspomnie o kluczu dynamometryczny dokręcenie śrub do wtrysków 27 NM bardzo ważna kwestia. Nie kupuj regenerowanych tylko nowe Bosch , albo orginal
  15. aramiel123

    F20 116d

    No jak ..... egr pracuje masz przecież 20% otwarcia Masy powietrze i umnie tez się nie pokrywają na postoju w 100% przez to, że wrzuciłem klapki zawirowań a u ciebie w 116d i fabrycznie ich nie ma . Co do DPF wyciąg i dobrze wyprać bedzie jak nówka . Co do czujnika ciśnienia paliwa niskiego , wystarczy wywalić gumeczke uszczelniajaca z kostki wtykowej i po problemie jak czujnik się uszkodzi to ropa popłynie na zewnątrz a nie do instalacji elektrycznej uchroni to całą instalacje i moduły silnika Mam male pytanko wymieniłeś panewki główne w wczesjszym temacie jak tak to na jakie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.