Skocz do zawartości

arturpucz

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 525i 2004

Osiągnięcia arturpucz

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja dawałem swoje do regeneracji do firmy w miejscowości Ostroróg, robiłem czyszczenie w środku, polerka z zewnątrz i regeneracja lustra soczewki i to wszystko z rozklejeniem lampy. Niestety nie doszczelnili do końca i lampa paruje czasem, kazano mi ją odesłać na gwarancji ale niestety jestem w Niemczech i nie mogę ;/
  2. No niestety bez ingerencji w lampę się nie obejdzie. Brewkę trzeba niestety wyciąć. Taki urok tych naszych lamp, potrafią zaparowywać od środka.
  3. Poduszki amorow rowniez bede wymienial, a o kakich mocowaniach mowisz?
  4. 3 mies? Tyle im dajesz?
  5. Wlasnie przyszly amory KYB, nie bylo akurat sascha, czy to dobry wybor?
  6. Będę w Pl za jakieś 2 tyg to podjadę gdzieś na komputer niech zakodują ją. A musi być specjalny program do BMW czy taki na stacji diagnostyczne wystarczy?
  7. Niestety nie pomogło, pomagam jej rękoma a mimo to opada jak dochodzi do końca.
  8. Mam problem z tylną szybą za pasażerem. Opuszcza się normalnie ale przy podnoszeniu dochodzi do końca i opuszcza się sama o 5 cm. Sterowanie od kierowcy i z tyłu nie ma różnicy. Wymieniłem podnośnik wraz z silniczkiem i dalej to samo. Musze bawić się ciskajac przycisk po trochu aby nie odskoczyla znowu. Jakieś pomysły?
  9. Również niedługo będę zmieniał amortyzatory i mam pytanie czy z tyłu również wymienia się łożysko?
  10. Ile placiles za używke? I gdzie kupowałes, jakaś firma czy prywatnie?
  11. Ile płaciłes za b8 i jaki jest ich nr?
  12. Ostatnio również zmieniałem u siebie odmę bo się zapchala. Silnik M54B25. W trasie samochód puścił mi dwa razy biały dym i coś zaczęło w silniku stukać. Prawdopodobnie olej dostał się do środka. Po wymianie stuki ustaly. Ale w kolektorze nie było oleju jak u ciebie.
  13. A co z Sachs? Czy tam jest tylko jeden wybór?
  14. Moja rok temu także się "połamała" przy wyciąganiu, ale jakiej firmy jest nowa tego nie wiem. No i raczej podkładki pod śruby zostały stare.
  15. A jakiś nr tych bilstenów? Bo po numerze oryginalu wyskakuje mi tylko b4. U siebie niedługo też pewnie bede zmieniac amory z przodu bo jakos tak dziwnie skrzypia/trzeszcza przy przejezdzaniu przez "skoczka" dwoma kołami równoczesnie. A co z bilstein b6, jest duzo gorszy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.