Skocz do zawartości

b1nd

Zarejestrowani
  • Postów

    299
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Osiągnięcia b1nd

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jakie masz audio ? Stereo(Standard)?, HiFi ? HiFi Professional?
  2. Generalnie mam dziennie jako 30% długie więc jest luz. Tylne lampy nie dostają strasznie. Temat ogarnąłem - kolejna żarówka oraz ponowne kasowanie licznika zwarć w FRM innym komputerem pomogło. Do teraz nie wiem co było 100% przyczyną
  3. Możesz rozwinąć?
  4. Sterownik w momencie podawania 12V na żarówkę był odłączony. Tak, P21W ale była podmieniana na nową oraz blaszki w gnieździe czyściutkie.
  5. Cześć, Myślałem że prosta sprawa a jednak nie do końca. Pierwszy trop - żarówka - sprawdzona jest ok. Sprawdziłem zasialnie - jest 12V ale tylko wtedy gdy nie ma żarówki. Po włożeniu napięcie znika totalnie. Sprawdziłem połączenie z żarówką w oprawie, sprawdziłem przewody w przejściu gumowym ponieważ kiedyś już tam musiałem działać - wszystko jest ok. Podszedłem do samego FRM-a, po upewnieniu się że na przewodzie do żarówki nie ma zwarcia do masy podałem na sztywno 12V - żarówka elegancko się zaświeciła. Skasowałem licznik zwarć w FRM i lipa. Dalej sterownik nie wystawia zasilania na prawą żarówkę. Wszystkie zasilania do sterownika sprawdzone. Myślę że jutro uda mi się podstawić FRMa którego wcześniej miałem w tym aucie dla sprawdzenia tych świateł. I teraz pytanie - czy zdarzyło Wam się takie coś kiedyś że trzeba było wymienić ten sterownik ? Pytam ponieważ nie wiem czy powinienem jeszcze za czymś ryć.
  6. Jedyne co przychodzi do głowy - gdzieś w kablach popełniłeś błąd albo lusterko jest padnięte. Co sprawdziłeś do tej pory ?
  7. Styl Twojego posta sugeruje że niewiele wiesz o wymianie urządzeń w Twoim BMW. Proponuję byś udał się do kogoś w miarę ogarniętego w Twojej okolicy - poszukaj kto zajmuje się kodowaniem u Ciebie. Nie będę tutaj pisał Ci co dalej ponieważ myślę że wywoła to lawinę kolejnych pytań lub uwalisz obecne radio lub co gorsza inne sterowniki w aucie.
  8. Nie tak dawno robiłem uszczelniacze w moim silniku (taki sam). Tak jak @kkx5 pisze - nie ma znaczenia jak je z powrotem założysz. Moje leżały sobie na kupce :)
  9. Napisz coś więcej jak doszło do uszkodzenia poprzedniego. Czytałeś auto ?
  10. Auta są coraz bardziej inteligentne i wymagają od ludzi coraz to mniej myślenia :? :roll: https://letmegooglethat.com/?q=bmw+e90+z%C3%B3%C5%82ta+kontrolka+%C5%BCar%C3%B3wki
  11. Odpowiem tak samo jak kolega: Co w tym jest niezrozumiałego ?
  12. Pasować będą - same drzwi. Jest inna wiązka, lusterko i boczek no i rzecz jasna klameczka z zamkiem. Musisz to poprzekładać.
  13. Wymień sobie te uszczelniacze zanim katy będziesz musiał robić
  14. Tak jak przedmówcy - 24V tam bym się nie spodziewał. Dodatkowo spojrzałem że masz auto z 09 więc możesz mieć masę z innego miejsca: Kolejne pytanie - czy te żarówki / ledy po prostu padły ? Czy jeździłeś z uwalonymi światłami dłuższy czas ? Pytam ponieważ mogło dojść do zablokowania wyjść w FRM - tylko tu nie jestem pewien czy wtedy również błędy wyskakują żarówek. Blokada do ściągnięcia tylko komputerem lub wymiana FRM
  15. Nie ma takiej opcji. Jak sprawdzałeś te przewody do lamp ? Przeważnie padają w tym gumowym przejściu. Sprawdź masę X498.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.