Skocz do zawartości

BODGIS

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F25 X3 2,0d xDrive Maj 2013
    BMW F10 530d xDrive PPK Lip 2016

Osiągnięcia BODGIS

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dla potencjalnych nabywców zgodnie z obietnicą WBA5A71060D815299
  2. No problem macie to jak w banku. Szczególnie, że auto jest w wynajmie i przed oddaniem nawet windshield trzeba wymienić bo za wypiaskowaną obciążają. Poza tym auto rzeczywiście jest jak nówka. Lakier był profesjonalnie zabezpieczony a ostryga w środku jest snieżnobiała.
  3. Z tej samej przyczyny jak przy wcześniejszym wyborze 528i - budżetu.
  4. gdybym mial tankowac auto co 250km i robic nim rocznie 80tyskm to bym po miesiacu polal je benzyna i podpalil. to wychodzi statystcznie tankowanie pelnego baku codziennine przez rok. ja robie podobne przebiegi rocznie i jak musze raz w tygodniu zatankowac przy 1000km to juz sie denerwuje. Zgadzam się - zasięg to jest największy problem ale jeżeli ograniczeniem był budżet a człowiek przyzwyczaił się do dynamiki to się lubi co się ma. Koszty eksploatacji wyszły wyższe niż zakup 530d xDrive + koszty paliwa w adekwatnym okresie i dlatego jest już zamówione 530d xDrive + M Performance Power Kit. odbiór pod koniec czerwca. :D Czasem tak to w korporacjach bywa...
  5. Witam Kilka słów o moich doświadczeniach z N20 w 528i xDrive. Samochód w ciągu 22 miesięcy ma zrobione 154.000 km. Przede wszystkim autostrada z tzw pełnym ogniem (zbiornik starcza mi na 250 km :twisted: ). Żadnych problemów z silnikiem. Owszem ma on swoje specyficzne zachowania związane ze zużyciem oleju (jak to każde turbo). W normalnym układzie gdy bagnet elektroniczny działa sprawnie pokazuje nam komunikat nakazujący uzupełnienie 1 litra oleju. Niestety bagnet ten ma swoje humory i potrafi nie zadziałać. Wówczas silnik sam da nam inne "komunikaty": - pierwszym będzie spadek mocy i "pomarańczowa" informacja o awarii napędu. Związane to jest z niewystarczającym ciśnieniem oleju dla napędu Valvetronica. Nie należy się załamywać tylko zgasić silnik, odczekać chwilę i uruchomić go ponownie. Będzie pracował normalnie (czasem trzeba powtórzyć zabieg). Nie zwracając uwagi na wskazanie bagnetu należy dolać litr oleju i podjechać do ASO aby przeprogramowali bagnet. - jeżeli zlekceważymy powyższy sygnał wówczas po kilku tysiącach kilometrów możemy spodziewać się "czerwonego" komunikatu o spadku ciśnienia w układzie smarowania i konieczności zatrzymania pojazdu. Wówczas musimy dolać już nie jeden ale dwa litry oleju i również ostatecznie podjechać do ASO aby przeprogramować bagnet. Ogólnie przesiadłem się z BMW E60 530d xDrive (2 sztuki wyjeżdżone służbowo po kolei) i byłem trochę sceptycznie nastawiony do 528i xDrive. Teraz po prawie 2 latach eksploatacji uważam, że to bardzo dobra kombinacja dynamiki i ceny. Silnik ogólnie ma jedną wadę - przy dynamicznej jeździe spala gigantyczne ilości paliwa - nawet do 25 l/100km. Jeżeli ktoś jeździ spokojnie wówczas może uzyskać 8,2-8,5 l/100km. Auto jest regularnie serwisowane w ASO (ze względu na dynamikę jazdy wymiany oleju nawet co 12-13 tys km) i średnio w połowie dystansu między wymianami dolewka 1 litra oleju.
  6. Witam Kilka słów o moich doświadczeniach z N20 w 528i xDrive. Samochód w ciągu 22 miesięcy ma zrobione 154.000 km. Przede wszystkim autostrada z tzw pełnym ogniem (zbiornik starcza mi na 250 km :twisted: ). Żadnych problemów z silnikiem. Owszem ma on swoje specyficzne zachowania związane ze zużyciem oleju (jak to każde turbo). W normalnym układzie gdy bagnet elektroniczny działa sprawnie pokazuje nam komunikat nakazujący uzupełnienie 1 litra oleju. Niestety bagnet ten ma swoje humory i potrafi nie zadziałać. Wówczas silnik sam da nam inne "komunikaty": - pierwszym będzie spadek mocy i "pomarańczowa" informacja o awarii napędu. Związane to jest z niewystarczającym ciśnieniem oleju dla napędu Valvetronica. Nie należy się załamywać tylko zgasić silnik, odczekać chwilę i uruchomić go ponownie. Będzie pracował normalnie (czasem trzeba powtórzyć zabieg). Nie zwracając uwagi na wskazanie bagnetu należy dolać litr oleju i podjechać do ASO aby przeprogramowali bagnet. - jeżeli zlekceważymy powyższy sygnał wówczas po kilku tysiącach kilometrów możemy spodziewać się "czerwonego" komunikatu o spadku ciśnienia w układzie smarowania i konieczności zatrzymania pojazdu. Wówczas musimy dolać już nie jeden ale dwa litry oleju i również ostatecznie podjechać do ASO aby przeprogramować bagnet. Ogólnie przesiadłem się z BMW E60 530d xDrive (2 sztuki wyjeżdżone służbowo po kolei) i byłem trochę sceptycznie nastawiony do 528i xDrive. Teraz po prawie 2 latach eksploatacji uważam, że to bardzo dobra kombinacja dynamiki i ceny. Silnik ogólnie ma jedną wadę - przy dynamicznej jeździe spala gigantyczne ilości paliwa - nawet do 25 l/100km. Jeżeli ktoś jeździ spokojnie wówczas może uzyskać 8,2-8,5 l/100km. Auto jest regularnie serwisowane w ASO (ze względu na dynamikę jazdy wymiany oleju nawet co 12-13 tys km) i średnio w połowie dystansu między wymianami dolewka 1 litra oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.