Skocz do zawartości

maciek199415

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek199415

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam to samo nowe f34 25k przejechane 2 przyciski pęknięte. Auto po gwaracnji najs..
  2. Jak to jest z podpięciem apki do auta na gwarancji? Nie przyczepią się na serwisie? takie podpięcie jest zapisywane przez komputer?
  3. Próbowałeś zakodować szybę zjazd w dół trzymasz 20 sekund do oporu i to samo podjeżdżasz do góry i trzymasz przycisk 20 sekund?
  4. Jest dźwięk cyknięcia jak wciskasz przycisk od szyby od strony kierowcy?
  5. Chodzi o tą rolę?
  6. Udało mi się ruszyć silnik szyby ale czasem reaguje odwrotnie na przyciska np. daję w dół i zatrzymuje daję do góry a szyba zjeżdża kawałek w dół i dopiero za chwile do góry zgodnie z tym co klikam. Zauważyłem że sprężyna przy silniku jest luźna. Co z tym zrobić? Linka się rozciągnęła?
  7. Nagle. Da sie zdjąć rolkę z zębatki silnika żeby się nie rozpadło i linka nie rozkręciła?
  8. W E81 nagle przestało działać elektryczne sterowanie szybą pasażera. Nie ma charakterystycznego dźwięku "cykania" (jakiś przekaźnik???) które jest słyszalne w przypadku szyby lewej. Szyba nie uchyla się po otwarciu drzwi i nie reaguje na przycisk od strony kierowcy jak też pasażera.
  9. Wyszły jakieś dziwne akcje z tym aku zwykłym. Zapaliła się ikonka słabego aku więc wyjąłem akumulator zawiozłem do sprawdzenia u producenta. Wrócił z wydrukami parametry jak nowy, diagnoza niedoładowany 12,4v. Czemu akumulator się nie doładowuje skoro ładowanie jest prawidłowe 14,5v sprawdzane miernikiem.
  10. W sensie wypiać i zobaczyć co się stanie?
  11. Dziurą w plastiku pod kierownicą, którą wychodzi pedał sprzęgła wypadł mi przewód z bezpiecznikiem. Wiecie może co to jest?
  12. Akumulator był założony nowy o takiej samej pojemności jak stary AGM więc nie ma mowy, żeby był słaby, zużyty i niedoładowany. Na AGM start-stop do momentu aż zaświeciła się ikonka słabej baterii działał normalnie, bez problemu. Po przekodowaniu NCS, INPA i Tool32 i założeniu nowego aku kwasowego start-stop po prostu przestał się włączać. Wskazania SOH i SOC pokazywały wartości nowego aku. Jak to wytłumaczyć?
  13. Nie za bardzo rozumiem. Mam start stop i odzysk energii hamowania. Przekodowałem auto z AGM na zwykły. Ładowanie spadło z blisko 15v na max 14,5v. Start stop po przekodowaniu nigdy się nie załącza więc wnioskuje, że przekodowanie na zwykły kwasowy aku sprawiło, że sterownik nie włącza start stop i wydawało mi się, że podobnie jest z odzyskiem energii hamowania. Jestem w błędzie? Auto jeździ i pali na zwykłym akumulatorze już dłuższy czas i nie ma problemów.
  14. Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii. Uważaj aby nie popełnić błędu z doborem prawidłowego akumulatora bo jeśli fabrycznie miałeś aku w technologii AGM to taki musisz zamontować ponownie. Nie wystarczy przekodować auta na zwykły aku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.