Skocz do zawartości

2 fast 2 furious

Zarejestrowani
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530xd
  • Lokalizacja
    z nad Wisly i Bugu

Osiągnięcia 2 fast 2 furious

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dobra to Ty sobie pleć swiatłowody ale autor wątku pytał o oryginalna instlacje wiec porownujesz dwie różne rzeczy.
  2. Ja dostawialem kostke i kable w www.bimmerretrofit.pl kiedy jeszcze byli na Gajdy
  3. Tempomat w 3.0 litrowej benzynie trojce? Ale po co? Dolozenie zestawu glosnomowiacego i kostki bluetooth to pikus
  4. Pisze o nowych silnikach w nowych samochodach. 3.0d jest trwaly, relatywnie bezawaryjny zwlaszcza do konkurencji. 3.0l benzyny R6 tez daja rade. Ale powyzej tej pojemnosci w nowych benzynach BMW oferuje dramatyczna jakosc. Taki n63 to jest tragedia: pekajace glowice, niesprawne odmy, wadliwe wtrysk,i padajacy osprzet a mial to byc topowy model benzyny. Znam kilka przypadku na mazowszu gdy wlascicielie zmusili bmw do wymiany tych v8 biturbo z peknietnymi glowicami przy przebiegu ponizej 100,000 km :!: :duh:
  5. :o :D :lol: BMW nadrobila w zakresie beznyn? O czym Ty piszesz? Oporcz 3.0l wszystkie inne duze benzyny sa bardzo awaryjne. Potwierdzi to kazdy kto ma jakiekolwiek pojecie o uzytkowaniu lub naprawach takich silnikow. No tak zapomniaem, Ciebie nie interesuja opinie mechanikow. Skad wiec czerpiesz wiedze? Z TVN Turbo? :duh:
  6. Ok i ile zrobiles tym samochodem?
  7. 550i e60? Tam nie ma turbo....
  8. Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0 no dobra, ale co z tego? BMW powinno robić dalej wolnossące silniki "bo tak"? silnik turbodoładowany ma lepszą sprawność i daje lepsze odczucia z jazdy. żeby zapewnić porównywalne odczucia z przyspieszania to zamiast N20 musiałoby być oferowane V8. Bo lepiej brzmia? Bo sa mniej zawodne? Bo jest grupa fanow marki ktore mniej ceni mniejsze spalanie i lepsze osiagi a bardziej dzwiek, niezawodnosc i klasyczne artybuty wolossakow np.: ze nie musisz czekac az turbina sie laskawie nasmaruje tylko mozesz depnac z miejsca i zgasic od razu? I wiele innych cech.
  9. A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem. BMW X1 sDrive18i http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2036420/bmw_x1_sdrive18i.html
  10. Zostaja w Mercedesie, Audi, Lexusie, Prosche, Jaguarze, Ferrari, Astonie i kilku innych. Dlaczego nie w BMW?
  11. Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.
  12. Jak czytam o tym ze komus kojarzy sie segment premium z elektryczna klapa albo swiatelkami LED :mrgreen: . Albo ze mozna BMW porownac do Mondeo czy Octawii :D :shock: . I ze nowy Passat jest interesujacy :duh: . To spojrzenie calkowicie od dupy strony. Problemem BMW jako marki premium jest rezygancja z wolnossacych benzyn. Audi ma 4.2 V8, Merc zostawil 6.3 i 3.5, Lexus wlasnie wypuscil 5,0l wolnossaka 530 Nm w modelu GSF. A co ma do zaoferowanie BMW w benzynach bez turbo? Jeden osiem :mad2: ? Dlatego wlasnie z zalem przesiadam sie do Audi, benzyny z dwoma gwizdkami to nie dla mnie, mechanicy nie pozostawiaja na nich suchej nitki.
  13. U mnie tez puka od czasu do czasu. Trzeba przesmarowac mechanizm
  14. Ja korzystalem ze Spider Spikes. Sa bardzo dobre. Mam do sprzedania komplet uzywany na jednym wyjezdzie do Wloch gdybys byl zainteresowany to priv.
  15. Nie wiem co to jest daremny uklad kierowniczy. Xdrive oczywiscie nie jest standardem w f10.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.