Skocz do zawartości

flan_e36

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O flan_e36

  • Urodziny 02.02.1998

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 95'
    E90 320d 07'
    E91 330xd 09'
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia flan_e36

  1. Od stycznia około. Więc niezbyt długo.
  2. Rozebrałem, zmierzyłem piastę tak dla świętego spokoju - idealna. Jednakze te klocki to naprawde lipa, skamielina, śliska, świecąca w dodatku wewnętrzny klocek (mocowany w tłok) popękany, z wyraźnymi brakami powierzchni.. zatem stad różnica grubości tarczy i brak wskazań na czujniku. Dodatkowo wewnętrzna strona tarczy widać, że przegrzana. Tragedia. Wymieniam klocki na normalne, tarcze na nowe. Wymienię przy okazji tulejki gumowe w zacisku, sworznie dam nowe i powinno być dobrze. Tłoczek ładny, guma na tłoczku również. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
  3. Z tym, że łożyska "nie odzywają się" podczas jazdy, bicia na kierownicy podczas jazdy tez nie ma. Zatem czy przy hamowaniu bicie powodowałoby piasta w takim wypadku? Sprawdzę przy zdejmowaniu tarcz co wskaże czujnik zegarowy na piastach.
  4. Ok zatem zamówię normalne klocki ATE i nowe tarcze i zobaczę czy będzie poprawa. Dziękuję 🙂 Czy może polecasz coś innego niż ATE?
  5. Dokładnie tak, klocki ceramic. Zawieszenie lemforder od razu dodam.
  6. Zakładałem ATE - klocki plus tarcze
  7. Cześć, Mam problem na który rozkładam już ręce, nie mam pojęcia co może być przyczyną. Mianowicie; podczas hamowania przy prędkości powyżej 60-70 km/h telepie kierownicą i to tak dość mocno. Zrobiłem już wszystko co możliwe: -Nowe tarcze i klocki (ostatnio sprawdzone nawet czujnikiem zegarowym czy żadna nie ma bicia, tarcze idealne) -Wszystkie wahacze, końcówki, tulejki, sworznie nowe. Zbieżność ustawiona -Felgi wymieniałem ze względu na chęć zmiany wyglądu więc opony jak i felgi nowe, wyważone. (poprzedni komplet został w rodzinie i na innej BMW nie powodował bicia) Ostatnio był robiony przegląd, przeszła bez problemu więc z nierówną siłą hamowania nie ma problemu. Gdzie zatem szukać przyczyny? Jadąc autostradą gdy trzeba wyhamować z tych 140km/h to jest tragedia. Tak jak w temacie napęd xDrive. Pomocy!
  8. Czyli co proponujesz sprawdzić skoro akumulator i jego napięcie jest ok. Początkowo spadło mi napięcie do 11.3V ale teraz akumulator jest naładowany i napięcie jest w normie. A błąd nadal się pojawia. Druga sprawa to te dymienie. Webasto się załącza, dogrzewa, idzie dym (bardzo dużo dymu) i się wyłącza po czym wywala błąd.
  9. Cześć, Kupiłem niedawno E91, które posiada Webasto - niestety niesprawne. Najpierw było zablokowane, odblokowałem poprzez INPĘ - ruszyło. Załącza się, puszcza dym i się rozłącza wywalając błąd 9CB6 - napięcie za niskie/za wysokie. Akumulator ok, sprawdzone. Bardziej martwi mnie, ze w statusie "live" w INPA na pompie wody oraz zaworze występuje wpis "Nie zainstalowano". Czy szukać przyczyny w tej dodatkowej pompie? Chociaż test funkcją REST daje wynik pozytywny, działa ta funkcja jak należy. Może świeca, może zapalnik? Tak tez czytałem, ze może być ze względu na to ze idzie dym co niby może oznaczać problem z zapłonem. Jeżeli problem ze świecą to gdzie mogę ją zakupić? Bo w internecie nie widzę aby była dostępna (Posiadam Webasto Thermo Top V). Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny? Przeszukałem już wszystko co się da a o błędzie 9CB6 w Webasto ani słowa. Z góry dziękuję za pomoc.
  10. Hej, zakupiłem niedawno E91 które posiada webasto. Poprzedni właściciel go nie używał bo się nie załączało (po załączeniu pilotem czy też w idrive po paru sekundach się rozłączało. Przyszły mrozy więc postanowiłem je ożywić. INPĄ odblokowałem webasto bo okazało się zablokowane i ruszyło. "Piecyk" się nagrzał, zaczęło dmuchać ciepłem a z wydechu poszedł dym na całe osiedle (pewnie przez to, że nie było długo załączane) - chwilę pochodziło i się rozłączyło. Sprawdziłem błędy i ukazało mi się coś takiego jak poniżej. Jak widać napięcie 11.3V więc bardziej Under niż over. W czasie rzeczywistym przy załączaniu webasto spada najniżej do 11.1V. Gdzie szukać przyczyny, akumulator? Czy może coś z piecykiem?
  11. Ten 70. Lepszy ten 90 czy jak? Już nie wiem co poradzić, a nie uśmiecha mi się jeździć ciągle niedogrzanym zwłaszcza jak jest ten DPF...
  12. Nie, przepraszam zapomniałem dodać. Manual.
  13. Witam. Mam problem z temperaturą silnika m47 320d. Oscyluje w granicach 60-65 stopni nawet po przejechaniu 30-50 km w trasie. Czytając forum stwierdziłem że wymienię oba termostaty, tak jak w większości postów pisano. Były to termostaty firmy BEHR. Po wymianie po przejechaniu podobnego dystansu z wyłączonym ogrzewaniem max 65 stopni również, z włączonym to 50-60 stopni. Układ jest odpowietrzony, nowy płyn w chłodnicy i nic. Co może być jeszcze tego przyczyną?
  14. Witam. Czy ma ktoś zdjęcie jak świecą wasze lampy na żarówki H7? Moja wydaje mi się, że świeci za krótko, głównie lewa, prawa jest okej. Ustawiałem u diagnosty, jest jeszcze gorzej niż było wcześniej. Może lampa już jest do regeneracji? Ewentualnie jakiś zamiennik może polecacie? Mam ori lampy ZKW H7+H7, przedlift 2007, żarówki są okej.
  15. Problem rozwiązany. Luzy na drążku kierowniczym oraz zużyte gumy od stabilizatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.