Skocz do zawartości

Szponiasty

Zarejestrowani
  • Postów

    404
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szponiasty

  • Urodziny 24.07.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Była: E34 M50B20'91, E36 1.8i, E46 1.6i
    Jest: E38 M52B28'96 i E34 M50B25'90
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zawód
    Programista, elektronik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szponiasty

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Szponiasty

    E38 problem z abs

    Miałem to samo. Z tyłu masz taki wianek od czujnika Halla. Trzeba go wymienić. A i czujnik dobry warto założyć.
  2. Szponiasty

    E38 małe z E39 navi

    A i co jeszcze z tej 530d wyciągnąć, co mi się w E38 przyda? :)
  3. Szponiasty

    E38 małe z E39 navi

    Cześć. Mam dostęp do E39 30d touring z małym navi (4:3), które idzie na złom. Co muszę zdemontować, żeby zadziałało w E38 przedlift? Nie chodzi mi o TV czy nawigację, ale żeby wszystko pozostałe działało.
  4. Witam. Szukam blacharza-lakiernika w okolicach Białegostoku do usunięcia lekkich rdzawek na nadkolach z tyłu w E38 oraz do głębszych rdzawek na drzwiach na dole od zewnątrz. Może ktoś kogoś polecić?
  5. Odpowiem sam sobie a może i komuś też się przyda w przyszłości: Udało się :D Problem był błahy: zapomniałem, że po każdym odłączeniu aku na dłuższy czas, trzeba przeprowadzić adaptację ECU. Przed: Po:
  6. Polecam ponownie Michała Dunaja (Porosły). Wykonał mi remont całego zawieszenia w E38 (przód i tył). Praca wykonana nienagannie, bawareczka w końcu znowu jeździ jak na 7-kę przystało. Mam też małe pytanko, bo czas blachy porobić (zaczynają zdzewieć doły drzwi po prawej)... Polecicie kogoś w okolicach Białegostoku?
  7. Też wszystko co mi wpadnie kupuję. Ostatnio dorwałem nawet fotel w świetnym stanie i to na szrocie, z taką tapicerką jak u mnie :) Problem w tym, że to fotel pasażera a potrzebuję kierowcy, więc muszę rozebrać oba i przełożyć siedzisko i oparcie (tylko po to kupiłem, żeby nie obszywać fotela). Nie no są problemy spore z częściami (mówię tu o oryginalnych używkach). Nie jestem przekonany do zamienników nawet OE, a na kupowanie kompletu listewek za 1000+zł w ASO nie tyle mnie nie stać, co jednak wolę wydać na coś innego - np na narzędzia, części i spróbować samemu coś naprawić. Ostatnio w swojej E38 zregenerowałem wentylator chłodnicy klimy (i znowu mam sprawną klimę! :)). Normalnie musiałbym 900zł wydać na nowy zamiennik, a tak mam oryginał zgodny z VIN... Jeśli coś na zbyciu będziesz miał ślij info. Od czasu do czasu się loguję, na pewno się dogadamy (a i może kiedy na zlocie się zobaczymy). Obserwuję Twoją E34 od pierwszego dnia jak tu jestem, czyli chyba jakoś 2007 :)
  8. Oby posłużyła :) Też jestem świeżo po wymianie pompy, z tym że moja made in france (Continental) i już raz miałem problemy z odpaleniem samochodu. Ciemno to widzę. Z dobrych wiadomości, oddałem uszkodzony czujnik na gwarancji i o dziwo uznali i zwrócili kasę, z tym, że po ponad miesiącu. PS. Mogę się uśmiechnąć odnośnie E34? Odrestaurowuję 525i i szukam wszelkiej maści dupereli, typu listewki na błotnik i drzwi. Właściwie to dużo różnych rzeczy szukam :)
  9. Odpowiem sam sobie znowu. Pojechałem ją trochę "pokatować" na wyższych obrotach (4000-5000) przez pół godziny i w końcu pojawił się błąd: a więc jednak czujnik położenia wału. Będę reklamować, nie całe 8 miesięcy przeżył i to BMW OE a nie jakiś chiński (chiński, który wcześniej tam siedział nie przejeździł 3 dni...). Kupiony nowy, znowu niby BMW OE tym razem Made in France. Mam nadzieję, że to to, bo problemy pojawiają się w całkowicie losowych sytuacjach i nie zawsze, choć ostatnio się zintensyfikowały.
  10. Cześć. Walczę z gremnlinami w E38. Generalnie jeździ normalnie, ale od czasu do czasu (najczęściej przy dość szybkim pokonywaniu zakrętów, nie ważne czy w lewo czy w prawo), samochodem potrafi maksymalnie szarpnąć (tak jakby silnik chciał wejść na lewe obroty). Po tym często traci moc i ledwo ciągnie nawet na 3-ce. Po wyłączeniu i włączeniu silnika, problem ustaje. Dodam, że zarówno czujnik położenia wału jak i wałka są praktycznie nowe BMW OE, nie zamienniki. Oba wymienione 8 miesięcy temu (oba padły prawie równocześnie). Pompa paliwa nowa Continental, wymieniona jakoś w styczniu. Nie ma problemu z odpalaniem ani na zimnym ani na ciepłym. Raz zdarzyło mi się też, że zgasł na światłach od tak sobie gdy czekałem na zielone. Ale odpalił bez problemu, z półobrotu. Komputer nie pokazuje błędów. Skrzynia manualna więc kłopoty związane z automatem odpadają. Pomocy, może ktoś miał podobny problem! Gdzie szukać? Lewe powietrze może powodować takie problemy? Czy na kompie wyszłoby jeśli czujniki spalania stukowego są niesprawne? Czy w ogóle niesprawny czujnik spalania stukowego może takie problemy robić? Podpowiedzcie coś.
  11. Ja walczę z czymś takim, ale w M50B25 w mojej E34. Też mi się kończą pomysły. https://www.youtube.com/shorts/2V9SIDmOVgw Ostro w instalacji w niej było kombinowane, powoli ją odtwarzam i zaczynają działać nawet czujniki z check control. Może problem u Ciebie tkwi właśnie w instalacji, bo chyba całej dokładnie nie przejrzałeś. Jak coś mam schematy instalacji różnych E34 w różnych wersjach.
  12. Strzelam, że pompa paliwowa. Filtr też wymień przy okazji. Miałem tą samą akcję w E38. ///edit: a czekaj! a sprawdziłeś czujnik położenia wału i wałka? Mi np. wszystko ładnie śmigało, do momentu kiedy silnik się nie rozgrzał. I wtedy gasł w trakcie jazdy od tak sobie. W moim wypadku to był czujnik położenia wału. Przy padniętym czujniku położenia wałka były zawsze problemy z odpaleniem na zimno. Hmmm. Kto wie, może być 1000 różnych rzeczy. Ale sprawdź oba czujniki. I pompę.
  13. Przepraszam za zamieszanie. Tak jak @szumrak mówił - u mnie w E38 winowajcą były zaśniedziałe styki w kablu od kierunkowskazu. Wszystko jest już ok.
  14. Nie mogę znaleźć nic na E38 więc podepnę się tu. U mnie problem jest taki że od dłuższego czasu przy włączaniu kierunkowskazu w lewo, kilka razy mrygał szybko, jak by była przepalona któraż żarówka i zaczynał pracować normalnie. Dzisiaj już cały czas mryga na szybko i nie działa lewy kierunkowskaz z przodu. Żarówkę sprawdziłem i jest ok, ale wymieniłem na wszelki na nową i nie pomogło. To też może być wina LCM, czy raczej szukać gdzieś przerwy w przewodach?
  15. Szponiasty

    E38 spoty dla kobyłek

    Trudno się wypowiedzieć. Moja E38 ma wszystkie osłony i nie zaglądałem aż tak głęboko jeszcze. Ale pewnie możesz to organoleptycznie sprawdzić. Jak jest bardzo twarde i się nie wygnie, to pewnie można
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.