riyo
Zarejestrowani-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O riyo
- Urodziny 30.06.1987
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E46 330i 2000r
-
Lokalizacja
Katowice
-
Zawód
Starszy Marynarz na statkach handlowych
Osiągnięcia riyo
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Mały UpDate z mojej strony :) E46 330i M54B30 koła 225/45/17 - postanowiłem sprawdzić min i max jak to wygląda, tak więc: Trasa, tempomat 110km/h - 7,4 :8) Miasto, korki i trochę cięższa noga - 15,2 :twisted: Niżej to chyba się już nie da, za to w tym mieście jeszcze był zapas pod stopą:)
-
Kolego ja mam u siebie 225/45/17 felga 8j et34 x4, zawias sportline B12. Przód jest gitara, a tył troszkę schowany. Jak zapodałem na tył dystans 12mm to z pasażerem z tyłu na wybojach potrafiło przytrzeć. Generalnie gdzieś czytałem taki patent jak sprawdzić, ale to tylko wizualnie, nie do jazdy. Mianowicie (teraz pewnie będą mnie tu chcieli zjeść, ale tylko mówię co czytałem:P) bierzesz zwykłe podkładki, które wejdą na śruby i pakujesz po tyle samo na każdą śrubę oczywiście w miejsce gdzie powinien być dystans i zakładasz koło. I tak metoda prób i dokładania jak już dojdziesz do zadowalającego efektu to suwmiarka mierzysz grubość dołożonych podkładek i masz :D Tylko to tak jak mówię tylko wizualnie bo raczej jak postawisz na tym auto (o ile, w którymś momencie się nie okaże, że śruby już za krótkie) to chyba nic złego się nie stanie, do jazdy już absolutnie nie :nienie: wiadomo.
-
Chcemy zaprosić Was na drugi SPOT w tym roku organizowany przez Nocna Jazda Katowice. SPOT odbędzie się w sobotę 19 Maja 2018 o godzinie 21:00 na parkingu CH 3 Stawy ( Parking przy sklepie Go Sport ) W razie nie pogody, miejsce spotkania zostanie przeniesione na podziemny parking CH 3 Stawy, strefa czerwona. Mamy w planach tym razem urządzić przejazd nocny po Katowicach lub bliskich jego okolicach. Taką informacje udostępnimy w późniejszym czasie, skąd, gdzie, o której i jak :) Informujemy że będzie również możliwość zakupienia klubowych wlepek :) SPOT jest organizowany dla Wszystkich miłośników motoryzacji każdej marki samochodu, ma charakter luźnego spotkania, prosimy by w jak największym stopniu zachować kulturę, nie śmiecić, nie jeździć po całym parkingu GAZ-HAMULEC, nie robić pseudo-driftów ani nie palić tak zwanej „gumy”. Jest to teren dostępny publicznie dla Wszystkich także w skrócie... Nie róbmy bydła :) Mamy nadzieję że będziecie się mogli dostosować do tych kilku małych uwag. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany miejsca Spotu ale o tym również będziecie informowani na bieżąco i wcześniej jeśli miało by się coś zmienić ! Obserwujcie nasz Fanpage oraz Wydarzenie bo na pewno będą pojawiać się kolejne informacje związane ze Spotem. Mamy nadzieje że znów spędzimy czas w tak licznym gronie jak na rozpoczęcie sezonu :) Prosimy o Udostępnianie wydarzenia dalej ! :) Do Zobaczenia ! PS. Postaram się jeszcze w dniu spotu rano, napisać jeśli zajdą jakieś zmiany, o których organizatorzy poinformują na FB :wink: Żródło: https://www.facebook.com/events/1677094845713677/
-
Generalnie jakby ktoś nie wiedział, a go to interesowało to w sobotę 19.05 jest #2 Spot Nocna Jazda Katowice, co prawda wszystkie marki ale z ciekawości jak nic mi nie wypadnie to się przejadę. Info można odnaleźć na FB, a jak ktoś nie ma to mogę tu coś napisać co i jak :cool2:
-
Też raz próbowałem, na grupie na FB prawie 100 ludzi się zdeklarowało, przyjechało może z 10 aut. Akcja na katowickiej patelni. Tydzień później czy wcześniej Audi Śląsk dosłownie zalało ten parking autami..
-
Kolego patrz datę, wydarzenie już było rok temu :wink:
-
Dzięki Ci dobry człowieku :cool2:
-
Okej okej ale ja nie pytam co lepsze, typowo technicznie ile skrzyń automatycznych występowało i jakie? :cool2:
-
Rozumiem, ale to jest pytanie czysto teoretyczne. Buduję wiedzę na ten temat :wink:
-
Odgrzeję trochę kotleta ale szukam szukam :search: i doszukać się nie potrafię :duh: Czy ktoś może mi powiedzieć ile rodzajów skrzyń automatycznych występowało w 335i? (konkretnie chodzi mi o E92). Czy była jedna "zwykła automatyczna" a druga dwusprzegłowa? Jak to sugerują wypowiedzi powyżej.. Z góry dzięki za pomoc.
-
Siemanko, facebook'owa grupa pasjonatów BMW organizuje spocik w Katowicach w dniu 8 lipca 2017r godzina 16.00. Spot będzie miał miejsce na 3 stawach w Katowicach na znanej wielu osobom Patelni. Po więcej szczegółów odsyłam do facebook'owego wydarzenia: https://www.facebook.com/events/111968782753646/?acontext=%7B"source"%3A4%2C"action_history"%3A"null"%7D&source=4&action_history=null Ewentualne pytania tam, albo tutaj. Zapraszam!
-
Jak nie skończyło się tylko na konsultacjach to chyba tam :wink: Nie skończyło się;) czescidobmw.pl
-
Witam, odgrzeję trochę temat ale może ktoś zmaga się z dylematem czy wymieniać czy nie i jakoś mu to pomoże. Tak więc jestem po wymianie oleju w skrzyni i dyfrze, autko: E46 330i 2000r z przebiegiem prawie 228 tyś km (od razu mówię, że chociaż nie potwierdzony oficjalnie to po danych ze szwajcarskiej książki mam prawo podejrzewać, że autentyk) Oleje jakie zalałem to po konsultacji z czescidobmw.pl Fuchs SINTOLUID 75W-80 do skrzyni. Kupione 2L, a wlane jakieś 1300ml do przelewu. Do tylnego mostu poszedł Fuchs SINTOPOID 75W-90 kupione i wlane 1L Koszt obu jakies 170zł Wymiana raczej prosta i przyjemna o ile się ma kanał, pompkę do oleju no i wiadomo jakieś wiaderko czy coś do spuszczenia starego oleju. Długo się zastanawiałem nad sensem tej operacji, czytając różne opinie ale w końcu się zdecydowałem. Różnice? Ciężko powiedzieć bo od wymiany przejechane raptem parę km i może to jakiś efekt placebo ale znikło dziwne "bicie" podczas zmiany biegów. Co natomiast powinno przekonać osoby niezdecydowane to zdjęcia poniżej. http://i1378.photobucket.com/albums/ah99/riyo330i/IMG_20170410_115608_zps0z5bujyx.jpg To olej ze skrzyni, w rzeczywistości nie aż tak czarny jak na zdjęciu, ale czarny :D niezbyt zanieczyszczony opiłkami, ale coś tam we wiaderku na dnie zostało. http://i1378.photobucket.com/albums/ah99/riyo330i/IMG_20170410_141930_zpsmcoe9o3c.jpg A to z dyfra i tu już było duuużo gorzej :shock: więcej opiłków i olej czarny i do tego mega, mega gęsty, dodam, że oba nowe miały raczej jasno żółty kolor jaśniejszy niż typowy silnikowy i podobną gęstość. Tak więc ja po samym widoku tego co zleciało myślę, że było warto tym bardziej, że teraz wiem co mam i od kiedy mam. Dla zainteresowanych mogę napisać czy są jakieś wyraźnie odczuwalne zmiany podczas jazdy ale to po jakimś sensowniejszym przebiegu niż garaż -> dom
-
A po czym poznać, że do wymiany? Bo żadnych "temperaturowych" problemów u mnie nie ma jedynie co to teraz od czasu wycieku mimo, że poziom płynu ok to zapala się i po chwili gaśnie kontrolka poziomu płynu.
-
Dzięki bardzo za pomoc, jest czas są chęci będzie robione. Takie pytanie jeszcze ma ktoś doświadczenie z zamiennikiem np firmy Meyle? Korek będzie ori to na pewno ale nad samym zbiorniczkiem się zastanawiam..