Skocz do zawartości

Falco90

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 318i N42 2002 r. - sedan

Osiągnięcia Falco90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Falco90

    N42 vanos Aisin

    Wracając do tematu mam do sprzedania nowy, oryginalnie zapakowany i zaplombowany vanos (wariator, czy jak inni to nazywają koło faz rozrządu) WYDECHOWY firmy AISIN . Sprzedaję ze względu na to, że mój vanos nie wymagał jednak wymiany. Cena 590 zł plus przesyłka. Dołączam oryginalny paragon ( w formie wydruku A4) podbity z 2 letnią gwarancją) . W razie zainteresowania proszę o kontakt telefoniczny 723 543 369 lub priv (chociaż na forum ostatnio rzadko zaglądam bo w e46 - odpukać - wszystko ładnie śmiga.
  2. A próbowałeś doważanie o którym pisałem we wcześniejszym poście?
  3. Falco90

    e46 318i przepustnica

    Znibi lub ktokolwiek inny -mam podobnie do 2,5 k obrotów jakby lekko zamulony, później rakieta - egr, przepustnica, ??? Brak błędów na kompie, vanosa mam do roboty.
  4. U mnie też były drgania po 120 km. Byłem dwa razy na wyważaniu mechan powiedział, że wyważył dobrze i że mam problem z układem kierowniczym/zbieżnością. Pomyślałem :duh: chyba ty masz problem z wyważarką. Poczytałem i pojechałem na doważanie TAK DOWAŻANIE nie wyważanie koła. Niby to samo ale robią to na założónym kole "na żywo" - efekt natychmiastowy koszt 100 zł.
  5. Falco90

    N42 vanos Aisin

    Przyłączam się do powyższej prośby. Czyli tych nie da się regenerować? Czy też jest to nieopłacalne? A na marginesie - jak to jest w końcu z tą odmą. Po odkręceniu korka wlewu oleju silnik ma zgasnąć, czy też nie.Mój dławi się i gaśnie - a vanosa mam do zrobienia bo zaczyna chodzić jak diesel. Niektórzy mówią, że to odma zatkana inni, że to normalne. :?:
  6. PROBLEM ROZWIĄZANY. Zamówiłem nową pompę wraz ze sterownikiem -> zgadzały się tylko główne numery sterownika i pompy (tzw. pod numery były inne), ale fachowiec zgrał wszystko z kompem jak trzeba. Kontroli wspomniane powyżej nie zawsze - niestety- oznaczają wymianą czujnika abs. Pozdrawiam
  7. Falco90

    N42 vanos Aisin

    Pozwolę się wtrącić do rozmowy. Od niedawna jestem posiadaczem e46 N42 i poznaję również trochę jeszcze zagadkowy system Vanos i valvetronic. Na internecie znalazłem kolesia, który też miał problem z vanosem - straszne klekotał/szumiał itp. Jedyne co zrobił to rozebrał całego vanosa i wymienił uszczelki. jego zdaniem problem tkwi w zużytych oringach vanosa - jest to pokazane na filmiku na minucie 8:50 - 10; 20 - co o tym sądzicie? Tutaj jest też ciekawy blog o tym, jak regenerować vanosy. http://www.blogomotive.pl/index.php/2015/06/19/474-vanos-bez-tajemnic-regeneracja/ oraz o tym, że winę za zużywanie się Vanosa, który sam w sobie jest ok, ponosi jakiś i d i o t a od uszczelek :mad2:
  8. Podbijam temat - auto zostawione u wspomnianego mechanika - dziś będzie wykręcał sterownik . Na bieżąco będę informował. Wstawiam jeszcze zdjątko problemu oraz proszę o podanie ewentualnie zaufanego fachowca, który naprawia sterowniki ABS/DSC E46 w rejonie Warszawy lub Lublina. http://zapodaj.net/images/6d70be4b50a4f.jpg Po wykręceniu pompy ABS (DSC) wraz ze sterownikiem okazało się, że jest nienaprawialna - niestety. Serwisy polecane na forum, które naprawiają podobne sterowniki odmówiły naprawy tego sterownika. Pozostała tylko wymiana całej pompy wraz ze sterownikiem, zamówiłem z allegro (200 zł :evil: ) oczywiście nikt nie daje na to gwarancji dłuższej niż 14 dni. Jutro mam nadzieję, że całość dotrze i będzie można wymienić podzespoły.
  9. Witam wszystkich forumowiczów - jest to mój pierwszy post na forum :!: Szkoda tylko, że muszę zacząć od usterki, ale mam nadzieję,że nie jest poważna. :wink: Od niedawna jestem właścicielem E46 318i 143 KM N42. Auto super się prowadzi, bardzo dynamiczne, silnik równo pracuje, cicho, spalanie bardzo zadowalające i ogólnie auto wychuchane i zadbane - kupiłem od forumowicza -> zdjęcia później wstawię :D Do rzeczy: :!: Problem dotyczy choinki na desce rozdzielczej. Palą się kontrolki ABS (pomarańcz), Kontroli Trakcji (pomarańcz - u mnie jest DSC) oraz kontrolka ręcznego na czerwono. Typowy błąd dla tej serii - masę jest tego na forum. W większości przypadków padł któryś z czujników ABS przy kole albo czujnik skrętu kierownicy czy jakoś tak. Początkowo paliły się od czasu, do czasu, aktualnie palą się zawsze - czasami od razu, czasami po przejechaniu kilkuset metrów. :arrow: U mnie wywala niestety inne błędy: C1E20 Jednostka hydrauliczna - czujnik ciśnienia C1DF5 ECU błąd wewnętrzny Na stronie ecu.de znalazłem info, że drugi błąd dotyczy albo pompy abs albo sterownika abs. Ponadto tego błędu nie da się usunąć, tzw. niekasowalny błąd. Pierwszy dało się usunąć i jak na razie go nie "wywala". Dziś odłączyłem akumulator żeby zresetować komputer, ale raczej to nie jest zwykłe zacięcie kompa. Jutro jadę na dokładne oględziny auta do kolesia, który robi doktorat z elektromechaniki w jakiejś tam specjalizacji, jest to mój kolega. Problem opisuje na forum celem uzyskania od Was porad, co to dokładnie może być oraz w celem przekazania wiedzy na temat problemu wraz z rozwojem sytuacji. Piszcie co wiecie o tej usterce itp. Będę bardzo wdzięczny - idzie wiosna i muszę mieć swoją Bunię zrobioną na tip top. Pozdrawiam i raz jeszcze zachęcam do dyskusji. :norty: PS jakie kody wywala przy zwykłym czujniku abs - na forum piszą ludzie o tym, ale nie podają kodu błędu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.