Wlasnie myslalem o tym samym zeby go mechanicy pod kompa wzieli i diagnostyke pelna zrobili pod obciazeniem takze ale to dopiero po swietach moge zrobic. Czy moze byc to waszym zdaniem np jakis problem z EGR?, jakies podciśnieniowe sprawy? Macie jakies wskazowki. Dodam ze auto to Bmw E60 525D M Sport 2008r. 170tys km na blacie. Mialem wczesniej problem z termostatami gdzie zaledwie osiagalem 67 stopni. W tym czasie przez program odczytalem blad zapchanego filtra DPF mimo ze na desce zadnego komunikatu nie wywalalo. Wymienilem na nowe,teraz zawsze mam min 90. Filtr sie wypala bledow brak. Skrzynia zmienia biegi wrecz idealnie, bardzo gladko bez jakichkolwiek szarpniec nawet jak na maxa cisne.Żadnych stukow podczas przerzucania z D na R i odwrotnie. Jedynie to sekundowe zdlawienie. Watpie by to bylo od skrzyni. Jesli macie jakies podpowiedzi piszcie.