Skocz do zawartości

Drago1685050656

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D LCI

Osiągnięcia Drago1685050656

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Maniek skad ta pewnosc jesli moglbys mi wytlumaczyc??
  2. Jestem po wizycie u mechaników od skrzyn automatycznych. Wysluchali co mialem do powiedzenia po czym wzieli auto na jazde testowa i stwierdzili ze na pewno nie winna temu jest skrzynia ani konwerter. Powiedzial mi facet ze jesli bylaby to skrzynia to na cieplym rozgrzanym aucie problem bylby bardziej odczuwalny niz na zimnym a jest odwrotnie wrecz. Takze w przyszlym tyg podpiety bedzie do kompa u mechanikow zobaczymy co wyjdzie z parametrow. Pytanie mam jedno czy przycinajacy sie zawor EGR moze powodowac efekt przydlawienia w okolicach 1500 obrotow?
  3. Dzięki za porade ale sam napewno bym takich rzeczy nie robil. Poza tym nie mam zadnych szarpniec badz przeciagania biegow. Na zimnym silniku jak wyjezdzam z pod domu z 1 na 2 zmienia mi bieg juz przy 1500 obrotow. Jak pisałem nie wiem co to moze byc.moze to wcale nie być to skrzynia a np cos innego jak zapchany EGR ale tego tez pewien nie jestem. Olej zmieniany pol roku temu na oryginał ZF z miska i filtrem. Problem mam gdzies od miesiaca. Objaw wystepuje tylko podczas przyspieszania że srednio wcisnietym gazem. Gdy delikatnie wciskam nie ma tego jak mocniej tez nie. Dziwne to troche jak dla mnie. Podłączyłem program pod gniazdo diagnostyczne i widze ze wypala mi dpf co 300 km jesli jezdze po miescie. Wypala do 0 soot mass.
  4. Mam wizyte we wtorek. Nie napisales mi jeszcze odnosnie tych biegow. Bylbym wdzięczny za odpowiedź.
  5. Odnośnie tego konwertera to czy jesli bylby przyczyna to efekt zdlawienia powinien byc na kazdym biegu czy niekoniecznie? Czy te przerwy w przyspieszaniu mielsicie niezaleznie ile km zrobiliscie od uruchomienia silnika oraz stopnia jego nagrzania??
  6. Dzieki za podpowiedz. A czy zawor EGR moglby dawac takie objawy?
  7. Dzieje sie pomiędzy 1500 a 2000 obstawiam 1600, 1700 obrotow. Jazda jak mowisz spokojna przy mocnym naciśnięciu gazu nie ma. Ale jest to tylko na 3 i 4 biegu lecz gdy auto jest zimne. Na 1 czy 2 badz pozostałych biegach brak efektu. Po przejechaniu paru km jak auto zagrzeje sie w miare nie ma juz tego efektu. Wskazowka nie faluje jak to wszyscy opisuja.
  8. Wlasnie myslalem o tym samym zeby go mechanicy pod kompa wzieli i diagnostyke pelna zrobili pod obciazeniem takze ale to dopiero po swietach moge zrobic. Czy moze byc to waszym zdaniem np jakis problem z EGR?, jakies podciśnieniowe sprawy? Macie jakies wskazowki. Dodam ze auto to Bmw E60 525D M Sport 2008r. 170tys km na blacie. Mialem wczesniej problem z termostatami gdzie zaledwie osiagalem 67 stopni. W tym czasie przez program odczytalem blad zapchanego filtra DPF mimo ze na desce zadnego komunikatu nie wywalalo. Wymienilem na nowe,teraz zawsze mam min 90. Filtr sie wypala bledow brak. Skrzynia zmienia biegi wrecz idealnie, bardzo gladko bez jakichkolwiek szarpniec nawet jak na maxa cisne.Żadnych stukow podczas przerzucania z D na R i odwrotnie. Jedynie to sekundowe zdlawienie. Watpie by to bylo od skrzyni. Jesli macie jakies podpowiedzi piszcie.
  9. Panowie mam pytanie. Mam dziwne objawy podczas przyspieszania i sa calkiem inne niz to co opisujecie. Podczas przyspieszania przewaznie na 3 i 4 biegu mam takie jedno badz nawet pol sekundowe przydlawienie jakby mniej mocy nagle mial. Zaraz po tym idzie normalnie jakby nic. Nie jest to zadna tarka. Poza tym wystepuje raczej na zimnym, na cieplym dobrze rozgrzanym brak. Wystepuje to tylko kiedy łagodnie przyspieszam jak mocniej badz na DS BRAK EFEKTU TEGO. Efektu falowania wskazowki jaki opisujecie nie ma u mnie wogole. Natomiast podczas tego sekundowego zdlawienia widac ze wskazowka podczas przyspieszania przystaje rowniez na ta sekundę. Jak sadzicie co moze byc? Bledow zadnych nie wywala. Na dobrze zagrzanym brak objawów. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.