To co tu wymieniasz to mniej więcej wartość auta osiągnie :) Jak nie masz kanału i garażu to większość rzeczy tylko mechanik - woda w kierunkowskazie (odparować) - zrobisz sam, prosta sprawa - uszczelki przy szybach - ogarniesz, pytanie które to uszczelki - wymiana tulei tylnego mostu - zrzucanie wózka, jak już to robić to od razu warto zrobić wszystkie tuleje wózka - wyciek oleju ze skrzyni biegów - wyciek oleju na połączeniu silnika i skrzyni biegów (uszczelniacz wału) - zrzucanie skrzyni jest niezbędne, można od razu skrzynię dokładnie obejrzeć - wyciek oleju spod miski oleju - wyciek oleju z pompy wspomagania - pęknięty przewód hamulcowy sztywny TL - wyciek płynu - skorodowane przewody hamulcowe sztywne - jeśli z tyłu to zrzucanie baku, razem z wymianą tulei wózka można robić, - luz na sworzniach wahaczy przednich - wymiana - do wymiany łącznik stabilizatora PP - zapocony amortyzatory tył - wymiana obu - do wymianę tarcze i klocki hamulcowe przód tył - naprawa hamulca ręcznego - luz na przekładni kierowniczej plus to co wyjdzie przy okazji a grzech będzie nie zrobić - chociażby sprzęgło. Nie wiem ile "robotę" wyceni mechanik ale same części to już ładnych kilka tys zł.