Skocz do zawartości

MaatOhewetBi

Zarejestrowani
  • Postów

    606
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525i 2.5 (218km) PB+LPG
  • Lokalizacja
    Nowhere

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MaatOhewetBi

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć. Szukałem w internecie informacji jak sprawdzić ew. co w ogóle się psuje ale nie znalazłem jak rozpoznać że Vanos jest uszkodzony? Chodzi oczywiście o sytuację gdy pokrywa zaworów zostanie zdjęta.
  2. To na 100% centralka telefonu skoro jest karta sim. Na szybie jest antena tego zestawu. Telefon pewnie ktoś zdemontował. Dla mnie nie ma wątpliwości: to są elementy zestawu telefonu a na pierwszym zdjęciu po prawo jest prawdopodobnie głośnik zestawu głośnomówiącego.
  3. Raczej tak, na pierwszej fotce jest centralka NOKIA. Nie masz w podłokietniku słuchawki?
  4. Okazuje się, że problemem jest na 90% instalacja gazowa. Wtryski są zanieczyszczone i puszczają przez nos gaz do cylindrów przez co mieszanka jest zaburzona.
  5. Witam. Wymieniłem miesiąc temu solenoidy Vanosa i nie widzę, żadnej poprawy w jeździe auta a dodatkowo co kilka dni pojawia się kontrolka check engine (wcześniej jej nie było) z błędami dotyczącymi wlotu oraz wylotu Vanosa. Po jakimś czasie kontrolka samoistnie gaśnie. Czytałem w internecie że czasem trzeba zrobić reset adaptacji silnika (?). Czytałem też, że czasem też powoduje to inne problemy z elektryką auta. Jak sądzicie, czy po wymianie solenoidów wymagane są jeszcze jakieś adaptacje? Pro
  6. Cześć. Od jakiegoś czasu, może od 2 miesięcy moje BMW z rana po odpaleniu lekko szarpie i faluje obrotami. Nie jest tak zawsze, czasem odpala i jest ok. Trwa to tylko przez kilkanaście sekund i zanika, choć już 2-3 razy zdarzyło się, że zapaliła się kontrolka Check Engine i całą budą mocno telepało - wyraźnie chodził bez jednego cylindra. W komputerze zapisał się błąd 29CD. Obecnie auto jest u mechanika, przełożyli na razie cewkę na inny cylinder. Czy sądzicie, że może to być coś poważniejszego? Już na zawieszenia wydałem sporo kasy i jak się teraz okaże, że jest problem mechaniczny z silnikiem, brak kompresji, to będzie trzeba będzie chyba auto oddać na złom 😞
  7. Cześć po ostatnich mrozach (dzisiaj -15) pojawiła się u mnie drobna usterka (?) klimatyzacji. Otóż w trybie auto, dmuchawa ogrzewa tylko szybę, czyli cała moc na szybę. Muszę ręcznie ustawić rozdział dmuchawy na tułów oraz nogi. Teraz pytanie, co zacząć sprawdzać w pierwszej kolejności? Czy są jakieś czujniki temperatury przy nogach, tułowiu?
  8. Ja też mam komforty, ale kierownica wraca tak jakby do ustawienia domyślnego, lub bezpiecznego tak żeby łatwiej było wysiąść z auta. Ma to sens, bo kierownicę ustawiam zawsze bardzo nisko. Może dlatego tak się dzieje. W każdym razie drażni mnie to i wolałby aby kierownica pozostała w położenie które ustawię. Czy możesz rozwinąć instrukcję krok po kroku? Ja wiem, że zapisanie do pamięci polega na ustawieniu odpowiednich pozycji fotela, potem wciśnięciu przycisku z literką "M" a na samym końcu wciśnięciu przycisku z numerem "1" lub "2" tak żeby zapisać ustawienie do odpowiednich "banków" ("1" lub "2"). U siebie to robiłem, ale bez skutku - kierownica po wyjęciu pilota ze stacyjki wraca w ułożenie jakby domyślne/bezpieczne.
  9. Generalnie cała dyskusja chyba prowadzi do tego, że tylko aplikacja dedykowana "zrobi robotę" tylko boję się konsekwencji niepoprawnego zakodowania. Czy ktoś wie co się stanie gdy np. zakoduję funkcję np. z literówką? Czy ECU będzie wtedy do wyrzucenia?
  10. Zgodzę się z przedmówcą, bimmer-tool to świetna aplikacja do podstawowej diagnostyki. Czytanie, kasowanie błędów, wypalanie DPFa. Mam ją cały czas, ale używałem głównie jak miałem diesla. Wówczas jak jechałem w trasę to włączałem wypalanie dpf i było super. Po mieście samo zatrzymywanie auta zatrzymywało ten proces.
  11. Mam Bimmer Tool - pełną wersję i jest bardzo przydatna, ale niestety nie posiada wielu funkcji. To raczej apka do diagnostyki BWM aniżeli kodowania. Szukam dalej.
  12. Cześć, jakim narzędziem można wyłączyć zmianę pozycji kierownicy za każdym razem gdy wyciągam kluczyk? Ew. którym narzędziem można zakodować funkcje, bez znajomości kodowania, tylko za pomocą GUI?
  13. Dziękuję Panowie za pomoc, okazało się że faktycznie uszkodzony był wtryskiwacz. Po jego wymianie - problem został wyeliminowany.
  14. Mój silnik to 2.5i (218 km) N52 B25. Ten problem pojawia się po odpaleniu, pod dłuższym postoju, np. z rana, po pracy (8h postoju). Wczoraj 2 razy zgasiłem i odpaliłem i problem ustąpił. Poza tym ten problem nie pojawia się zawsze, ale pojawił się jakieś 2-3 tygodnie temu. Dodam że zawsze ten sam błąd czyli 2E33. Podejrzewałem akumulator, bo sprzedawca aku twierdzi że w BMW musi być super aku...nie wiem na ile to marketingowy bełkot. Na pewno dobry aku muszę kupić, ale czy on może powodować problemy z wtryskiem?
  15. MaatOhewetBi

    E60 - błąd 2E33

    Cześć. Mam pytanie, czy słaby aku może powodować problemy z wtryskami? Wiem, że są elektroniczne. Na pewno u mnie aku jest słaby i wymaga wymiany, a błąd 2E33 który u mnie się pojawia raz na jakiś czas trochę mnie dziwi. Myślałem, że w silnikach benzynowych wtryski raczej nie padają. Miałem sporo aut, kilkanaście z silnikami benzynowymi i nigdy nie miałem problemów z wtryskami. Czy faktycznie taki błąd może świadczyć o uszkodzonym/wadliwym wtryskiwaczu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.