Skocz do zawartości

qubsone90

Zarejestrowani
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d, 163KM, 2005
  • Zawód
    Architekt

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qubsone90

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. To sprawnie działają :D Bo w marcu autko było już na dużym przeglądzie i nic nie mówili o akcji. Wszystko ok u Ciebie? To jest ta akcja dotycząca nagaru w dolocie i niby kontroli "check engine" jak się zapcha?
  2. Witam, nie widzę wątku więc zakładam nowy. Dzwonili właśnie z Bawaria motors, że dla mojej jest jakaś akcja serwisowa dotycząca software'u silnika. Oczywiście jak usłyszałem, że chodzi o soft silnika to się zmartwiłem. Bo albo było coś niedobrego prowadzącego do usterek - albo jak to często bywa, zrobimy aktualizację a potem silnik będzie pracował głośniej, nie równo lub coś innego tak jak to często forumowicze piszą, że po aktualizacji jest tylko gorzej. W związku z tym pytanko - zna ktoś może ten temat? Robiliście już u siebie? Mam G31 520d z końcówki 2017 r., przebieg jedynie 88k km, problemów brak. Przy spokojnej jeździe pali 5 litrów, przy autostradowych 140 km/h około 7 litrów, a jak się wciśnie i dużo świateł to wiadomo, 11 litrów też potrafi w mieście spalić. Seria raczej zdrowa, ładnie się zbiera, problemów czy awarii jakichkolwiek u mnie brak. Pozdrawiam, Kuba
  3. cześć, nie wiesz może jaki tam dokładnie jest silnik? Ciekawi mnie czy to jest prawdziwe bi turbo czy turbinka jest tylko jedna z tym systemem twin scroll? Jakoś mało informacji jest w tym temacie. W ogóle Panowie wiecie czym się różni 20d od 25d to tylko chip czy faktycznie 20d ma jedną turbine a 25d ma dwie? Kiedyś tłumaczył mi to facet w BMW na jeździe testowej, bo wydawało mi się, że nowe silniki bmw są z dwoma turbinami co sugerowała mi nazwa twinturbo, mówi się też, że bi turbo to mniejsza i większa turbina - kiedyś tak było przecież w bmw, a twin turbo, że są to 2 turbiny tej samej wielkości. Facet z bmw mówił mi, że mniejsze różnią się chyba tylko chipem, potem ten większy ma faktycznie jedno turbo więcej a dopiero potem jest 6 cylindrów, tylko nie pamiętam czy tyczyło się to benzyny czy diesla czy facet opowiadał bajki :D z góry dzięki za odpowiedź :)
  4. Jak Gliptone? Używałeś może wcześniej Colorlocka? Masz jakieś porównanie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Fajne autko. Ciekaw jestem jak Ty jeździsz skoro dystans 20mm jest za mały i chcesz wrzucić 25mm :o nic Ci nie obciera?? Ja ostatnio wrzuciłem u siebie do e90 dystans 20mm (na stronę) i zdjąłem go już po 2 dniach, bo koła obcierają przy każdym garbie lub większych nierównościach na drodze i większej prędkości. Wstawię 10mm. Z tego co widze też masz 18 calowe felgi. 255 z tyłu? U mnie super wyglądało na tym dystansie No ale niestety. Jakbym chciał się lansować i jeździć powoli po mieście a wszystkie garby/martwe policjanty jak zwał tak zwał przejeżdżać z prędkością 2kmh to spoko. Ale autko u mnie jest do szybkiej i bezpiecznej jazdy i nie chciałbym, żeby przetarło mi koło przy większej prędkości, bo a. To może być niebezpieczne b. Szkoda nadkoli i opon Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Chyba mało? Ja na 18stkach mam 72% z przodu i 58% tył (niedociążony zawsze tak nisko wychodzi)
  7. dzięki! PS. w którym ten Pan Sławek działa?
  8. Witam, jakiś czas temu pękła mi sprężyna z przodu, więc zdecydowałem się wymienić za ciosem wszystko. Wleciał Eibach Pro-Kit, bo nie ma chyba lepszego wyjścia. W sumie nigdy mi nie zależało na jakimś obniżeniu dodatkowym, ale po pękniętej sprężynie bardzo nie chciałem efektu kozy, także zdecydowałem się na eibach-pro kit. Chciałem też zrobić to na porządnie a nie pakować krótsze sprężyny do amortyzatorów od standardowego zawieszenia, które jeszcze mają swój przebieg, także kupiłem nowe Sachsy dedykowane do zawieszenia M (trochę sztywniejsze niż standard) i krótsze odboje również sachs, dedykowane do zawieszenia m. Przy okazji podkładki, gniazda i co tam było jeszcze do wymiany. Oprócz tego przy okazji dystans eibacha 20mm na stronę na tylne kola. No i wnioski są takie. Wszyscy rozwodzą się nad tym jakie efekty, tłumienie, komfort to tamto.. Może za dużo się tego naczytałem ale jakiegoś kosmosu nie ma. Może dlatego, że większość ludzi zmienia jakieś wylane amory bez gazu, niewymieniane od nowości. Moje w sumie wymieniane były jakieś 100 kkm temu i chyba były w niezłym stanie, + jeżdżę na osiemnastkach więc nawierzchnie będzie ciut zawsze. Wachacze miałem robione rok temu, więc tutaj w kwestii pukania stukania też się nic nie poprawiło. Ale do rzeczy: Na pewno nie ma jakiejś taczki i wszystkie opowieści, że ktoś wstawił eibach i sachsy od M i jest taczka to można sobie między bajki wsadzić. Więcej w tej kwestii zależy od kół, bo nie czuje tutaj żadnej zmiany. Owszem na zakrętach nie buja nic i prowadzi się super, ale na wybojach, brukowanej nawierzchni, dziurach jest super. Może coś tam czuć różnicę przy szybkim przejeżdżaniu przez garby, ale czuć po prostu, że auto stało się bardziej zwartę i sztywniejsze. Wysokość: tu mogłoby być trochę lepiej.. Przód jest dla mnie idealnie ale tył za bardo poszedł w dół. Mogł w ogóle nie iść. Tymczasem mam wrażenie, ze z przodu za wiele się nie zmieniło a, że tył usiadł. A powinno być na odwrót w sumie, bo przód jest bardziej obniżany. Myślę nad tym czy nie wstawić 1 cm podkładek na tył, żeby auto miało trochę lepszą sylwetkę i żeby koło z tyłu miało więcej miejsca przy ewentualnych wybojach na trasie. No i kwestia dystansów. Jeżdżę na 18, z tyłu 255x35 ET 8,5, no i niestety 20mm na stronę to za dużo. Przy szybszym przejeżdżaniu przez garb, opona obciera o nadkole. Także jestem mega zły, 500 zeta zmarnowane. Zostawię je pewnie na zimę do 17'stek a w lecie albo będę jeździł bez, ewentualnie spróbuję po 10mm na stronę. Czy nie wie ktoś, gdzie można zrobić dobrze pełną geometrię w Warszawie? pozdrawiam
  9. Mega wersja. Chyba najfajniejszy kolor, najfaniejsza felga i mpakiet :) No i super sesja! Pozazdrościć (no może oprócz tego xdrive) :D
  10. To ja bym nie ruszał ręcznego, u mnie nie łapał praktycznie w ogóle, nawet z niewielkiej górki auto się toczyło na zaciągniętym :D
  11. Wow, elegancka robota. Masz jakiś plan na jakich częściach będziesz robił? Ja tył zrobiłem już w zeszłym roku, bo zmotywował mnie praktycznie nie działający ręczny, na częściach bodajże ATE a zestaw naprawczy ręcznego chyba TRW czy textar, bo niestety nie było na magazynie OE a musiałem to zrobić szybko przed trasą. Po robocie ręczny jak nówka, niestety rozsypał się po 1 kkm, podobno tylko oryginał, teraz wrzuciłem OE bmw i jest elegancko. Teraz będę u siebie wymieniał przód, bo wygląda podobnie jak u Ciebie albo i gorzej + słychać trochę przy hamowaniu, mam już zakupione tarcze OE bmw i do tego pójdą klocki ATE z czujnikiem. Pozdrawiam Kuba
  12. Mega, sam bym brał dokładnie taką, tylko w Estoril Blau no i próbowałbym się szarpnąć na harman kardon. Też uważam, że przy ograniczonym budżecie 320i + manual i tylko mpakiet to najlepsze rozwiązanie :) Szerokości!
  13. Super relacja! Pije bo musi, dobrze, że nie daje :) Na pewno szybko zlokalizujesz przyczynę. Czekam niecierpliwie na diagnozę :D Pozdrawiam, Kuba
  14. To ja też odgrzeję kotleta, bo może komuś się przyda na przyszłość więcej opisanych przypadków. Akurat ten wątek wyskoczył po wpisaniu "pęknięta sprężyna e90" w google, więc proszę o nie wrzucanie innych linków i pretensje, że odgrzewam kotleta z 2013 roku. U mnie autko stało przez miesiąc w garażu, bo byłem za granicą. 2005 rok, 230 tyś przebiegu, oryginalne sprężyny, amory wymieniane przy 100kkm z ori na ori. Wsiałem do samochodu, odpaliłem silnik ruszyłem 2 cm i trzask. Nie mam jeszcze tylko pewności czy pękła sprężyna czy ta podstawka pod nią przerdzewiała i się oderwała a sprężyna wystrzeliła w dół. Przez felgę widać sprężyne na samym spodzie amora, która szoruje o felgę od wewnątrz. Zastanawiam się aktualnie jak rozwiązać sprawę, bo nie wiem czy nie będzie problemu z lawetą, bo auto stoi w dość ciasnym i niskim garażu podziemnym. Ktoś coś doradzi? :) Eibachy też bym chętnie wstawił, ale nie wiem czy wstawianie do ori amortyzatorów w dodatku z przebiegiem 100kkm to dobry pomysł. Zwłaszcza, że musiałbym pewnie wtedy 4 sprężyny kupić a to już spory koszt. Wolałbym do ori sprężyn wstawić Bilsteiny B8 dla właściwości jezdnych, niż do zwykłych amorów dawać sprężyny obniżone tylko dla wizualnego efektu. Może po prostu na przodzie wymienie sprężyny i dam amortyzatory sachsa nowe przy okazji. Na pewno wyjdzie dużo taniej, bo komplet bilsteina b8 to chyba około 3000 zl. Ktoś orientuje się ile kosztuje sprężyna oryginalna ewentualnie jaki zamiennik i ile kosztuje? pozdrawiam
  15. Piękne autko. Gratki. Fajnie, że wziąłeś harman kardona, mało osób decyduje się na najlepsze audio a dla mnie to zawsze must have! Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.