Skocz do zawartości

Villain

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    czarna mamba

Osiągnięcia Villain

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ulter drozeje :lol: W zeszlym roku z 4owalnymi kominami kosztowal na stronie 1440zl do sprzedania po uzgodnieniach mailowych za 1250zl. Obecnie 1650zl...... bez najmniejszych negocjacji, z uwagi na to ze "od nowego roku ceny wszystkiego poszly do gory". Przy obecnej cenie wedlug mnie wydech ten jest kompletnie nieoplacalny jak i sam fakt 400zl roznicy za ten sam element wydaje mi sie przesadzony i jest zwyklym naciaganiem.
  2. Wiesz co, wystarczy ogarnac tylko spawacza ktory albo zaslepi ową rurke albo wspawa pełną+zaspawa wyciete puszki, u mnie calosc wyniosla 150zl, wiec 10x mniej od obecnych kosztow ultera, ale po filmikach wnioskuje ze jest to zupelnie inna barwa dzwieku, mniej basowa i bardziej chrapliwa. Caly uklad zwalalem sam na kanale+wycinalem puszki jednego wieczoru, rano zawiozlem do pospawania i na wieczor po pracy juz montowalem wszystko spowrotem takze z dnia na dzien mialem zrobionego moda i faktycznie slychac roznice, wiadomo brakuje jeszcze 4kominow, ale narazie nie chce wydawac kasy na Ultera, a to co mam mi obecnie wystarcza. Mam tez oczywiscie filmik przed i po modzie, takze mozna miarodajnie ocenic :D ale musze to jakos ogarnac i wrzucic, na pewno dla dobra tematu to niedlugo uczynie :cool2:
  3. Pogrzebalem troche w seryjnym wydechu i podsumowujac wszystko: Wersja 4.4 benzyna -wywalenie wszystkich trzech rezonatorow w zamian za to wstawienie prostych rur i H lub X-Pipe(ja wybralem H), przy odpalaniu pojawila sie chrypka, przy gwaltownym dodawaniu gazu rowniez, ale absolutnie wydech nie chodzi glosniej, a juz na pewno nie slychac tego w srodku, mozna mowic szeptem a i tak wydech nas nie zagluszy, te auto jest poprostu nadspodziewanie dobrze wygluszone-mod jak najbardziej polecam, ale jest on symboliczny, dla osob slyszacych auto przed i po prawie nie do odroznienia. -pogrzebanie w seryjnych puchach, okazalo sie ze w srodku wyglada to znacznie inaczej niz w wersji z silnikiem 4.8l, ogolnie w kazdym z tlumikow sa trzy komory z czego kazda wyglada inaczej porownujac lewa jak i prawa strone(prawa znacznie bardziej rozbudowana) ale laczy je jedno..wata wytlumiajaca w srodkowej komorze i biegnaca przez ten odcinek podziurkowana rura. Operacja wyglada tak ze wate zostawiamy, a rurke albo wycinamy i wstawiamy w to miejsce "pełną" (duzo roboty i ciezki dostep do calego obwodu rurki) albo owijamy obecną i to na tyle. Calosc spawamy i po robocie, czas operacji 30min na sciagniecie wydechu, 15min na wyciecie okienek w puszkach i 30min na staranne zaslepienie owych podziurkowanych rur. Efekt taki ze dzwiek jest znacznie bardziej rasowy, "chrypka" jest znacznie bardziej wyrazna, ale calosci nadal we wnetrzu nie uslyszymy, no moze delikatnie przy mocniejszym depnieciu i wyciszeniu radia i osob w aucie... po uchyleniu okna jednak slychac ze gada to znacznie grozniej, lecz nie basowo i bez drona, jest ciut podkreslam ciut glosniej, ale na zewnatrz, w srodku nadal błoga cisza. Podsumowujac pierwszy mod zbyt malo "wnoszacy do tematu" jednak w polaczeniu z drugim modem nabralo to "ręce i nogi" Koszty prawie zerowe, a efekt jest no i nie ma wiochy z klepiacym wydechem na wycietych tlumikach. Gdybym mial to robic raz jeszcze, zrobilbym dokladnie tak samo, tyle ze oba mody na raz, do serii sie nie umywa, a jest bardziej rasowo i z pazurem. Pzdr.
  4. dlaczego ncs dummy nie zapisuje mi ustawien? wgrywam wszystko tak jak w intrukcji nie zamykam dummy przed wgraniem pakietu w ncs expert a mimo to nie lapie ustawien i nadal swieci mi blad spalonej zarowki, mam ringi i chcialem wylaczyc sprawdzanie przednich postojowek tym: Moduł: LMA KALTUEBERWACHUNG_ KALTUEBERW_ WARMUEBERWACHUNG_ WARMUEBERW_ FEHLERMELDUNG_CC_ RFS_R, RFS_L = lampy tylnie FL_R, FL_L = światła długie AL_R, AL_L = lampy kierunkow (przy swiatlach adaptacyjnych) SL_V_R, SL_V_L = lampy postojowe Druga sprawa to ncs expert nie laczy mi sie z modulem cappl, wyskakuje to: https://zapodaj.net/2e0b3e381ffc8.jpg.html
  5. :mrgreen:
  6. A byc moze macie problemy z tarczami, bo oryginalne tarcze sa dwuczesciowe i pozostaje albo oryginal BMW albo ATE, bo nikt inny nie robi takich tarcz na Polske, a szkoda bo znalazlem tarcze Textara dwuczesciowe: http://textar.brakebook.com/bb/textar/pl/92182525_82/datasheet.xhtml;jsessionid=F08C56F5085A99C7C8E88B077DB0EC16 Kazde inne typu zimmerman sa niestety jednoczesciowe, co za tym idzie bardziej podatne na zwichrowanie, zreszta wystarczy poczytac o roznicach: http://www.autoexpert.pl/aktualnosci/Dwuczesciowe-tarcze,5247,1
  7. Przeciez jest temat o wydechu w V8, mogles tam napisac :wink: Nikt raczej u nas czegos takiego nie robil, co do ultera nie jest glosny, a co do aktywnego ukladu, to widzialem na yt juz cos takiego montowane w e63, ale to robila jakas prywatna firma gdzies daleko i nie na nasz rynek...
  8. Nie wiem czy wydech z V10 bedzie dobrze gadal w V8...gdzies nawet natknalem sie na filmik z taka modyfikacja w e63 i nie gralo to za fajnie, bynajmniej jak na moj gust, wiadomo kazdy ma inny...wiadomo eisenmann to klasa, ale nizszym kosztem mozna uzyskac zadowalajace efekty dlubiac w oryginalnym, wedlug mnie nawet lepsze niz dzwiek z ultera
  9. Wieksza masa nieresorowana i łożyska jak i całe zawieszenie dostaje bardziej w d*** ze względu na poszerzenie rozstawu kół.
  10. Ciezko wsrod dostepnych trafic porzadna 645 a co dopiero 650 :lol: Owocnego poszukiwania zycze, ja szukalem bite 8miesiecy codziennie praktycznie przegladajac wszystkie portale z ogloszeniami motoryzacyjnymi... naprawde jest ciezko. I zeby nie bylo, 65tys zl lezalo przez ten caly czas w szufladzie i najzwyczajniej w swiecie kazda sztuka ktora sprawdzalem okazala sie po powaznym wypadku, z kreconym licznikiem albo strasznie zaniedbana. Wydac kase jest latwo, ale nie o to tu chodzi.. A tak na marginesie, dla tych ktorzy mysla ze za 50tys zl dostana zadbany egzemplarz, "bezwypadkowa" sztuka z allegro: http://allegro.pl/bmw-e63-mega-645ci-i6719688892.html
  11. Siadla w sam raz :cool2: masz tam dynamic drive? dziala nadal bez zarzutu? Odnosnie felg to zakladales jakies dystanse? No i jaki koszt takiej przerobki ringow? ciekawi mnie dlaczego zalozyles COB'y wszedzie polecaja bardziej SMD po calym obwodzie, ponoc swieca jasniej.
  12. Oklej to czarna folia w polysku bedzie tanio, trwale i dobrze, samemu nawet do ogarniecia
  13. Szukajac swojej 6tki mialem pieniadze na stole i bity ROK szukalem dzien w dzien przegladajac Allegro. Prawda jest taka ze NIE MA szans dostac zadbanego egzemplarza bez wkladu za okolice 50tys zl! Sam widzialem jak sztuki znikaly z allegro juz po tygodniu, a za pol roku znowu wyplywaly na sprzedaz, ale juz od nowego wlasciciela. Fakt ze ktos kupi ten samochod za 50tys zl nie oznacza ze zrobil interes zycia, bo czesto okazuje sie ze kupujacy nie wie czym tak naprawde jezdzi...a potem biadolenie na forum ze awaryjne, ze choinka na zegarach i ciagle warsztat i sprzedaje i sprzedac nie moze za nedzne pieniadze. Tez zmieniam auta co 2lata, nieraz nawet co rok, zawsze KAZDE z moich samochod sprzedawalo sie po tygodniu, mimo ze cena byla jedna z wyzszych na allegro. To moje pierwsze BMW, ale sama jazda tym autem uswiadcza mnie w przekonaniu ze to byl dobry zakup i na pewno nie zaluje, bo zawsze bralem auta malo spotykane i takie ktorych za duzo nie ma na naszych polskich drogach, to jest w tym najlepsze :)
  14. O wiele lepiej z czarnymi listwami :cool2: A jakie wydechy tam u Ciebie siedza? ulter? jak to sie sprawuje wedlug Ciebie w porownaniu do serii ktora jest Stanowczo za cicha....myslalem o ulterze ale to nadal chyba za malo Kupujac te auto nie spodziewalem sie ze bedzie az tak ciche, prawie w ogole nie slychac bulgotu V8, jezdzilem mercedesem CL500 z wydechami koncowymi AMG i tam to byla bajka, poezja dla uszu przy najmniejszych bulwarowych predkosciach, tutaj nie ma nic, nawet przy uchylonej szybie nie ma czym sie delektowac : (
  15. Ledy to bylo pierwsze co wymienilem w calym aucie :D oryginale zarowki wygladaja strasznie biednie : / Co do sprezyn, to kupiles w PL czy sprowadzales? KONIECZNIE zrob foty przed i po, czekam tez na opinie czy auto jest duzo twardsze w porownaniu do serii oraz czy obnizenie nie ma negatywnego wplywu na system Dynamic Drive? Poza tym, co na to oryginalne amory? w innym aucie juz to przerabialem i w bardzo szybkim czasie amortyzatory wylaly, poniewaz po obnizeniu zmienil sie ich zakres pracy w stosunku do serii..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.