Skocz do zawartości

RobertP

Zarejestrowani
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana RobertP w dniu 11 Lipca

Użytkownicy przyznają RobertP punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RobertP

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Gdyby ktoś napisał, że szuka odpowiedniego noża do dłubania w oku..., ale masz rację, każdy odpowiada za siebie... . Pas.
  2. Najczęściej sprawcami są kierowcy podzielający Twoją filozofię. Mam nadzieję, że to nie było Twoje dziecko...
  3. Naprawdę musisz oglądać telewizję w czasie prowadzenia ? Kilka dni temu w naszym mieście kierowca przeglądający Instagrama potrącił 6 latka. Dwie złamane nogi, jedna ręka i wstrząs mózgu. Najważniejsze, że zobaczył posta...
  4. 8 lat jeździłem F07, później G32. Mimo większego zaawansowania technicznego G32 nie zwraca takiej uwagi jak F07. Moje 5GT sprzedałem znajomemu i nieraz słyszę o Jego egzemplarzu (kiedy stoimy razem na parkingu) "ale auto...". Czasami jestem zazdrosny. Uważam, że to wyjątkowy samochód w gamie BMW i jazda nim to olbrzymia przyjemność i komfort. A silnik..., dziesiątki tysięcy egzemplarzy F10 i F11 jeździ z N57 pod maską i przebiegi po 400-500 tys. km. to normalność. Wydawanie opinii na podstawie kilkuset wadliwych aut to przesada. Zobaczymy, co będą mówili o B57 po tylu latach i z takimi przebiegami. Gdybym dysponował gotówką na zakup F10, a miał okazję kupić F07 z podobnym przebiegiem i z pewnych rąk, nie zastanawiałbym się ani chwili.
  5. W różnych zaleceniach czytałem, żeby filtr się wypalał w czasie jazdy. trzeba utrzymywać obroty mniej więcej 2500-3000 przez kilkadziesiąt kilometrów. Przyznam się, że jeszcze mi się taka wartość nie przytrafiła. Przy prędkości autostradowej (140km/h) obroty wahają się między 1500-1700. Kiedy ten filtr się wypala? Czy się wypala? Przecież nie będę specjalnie jechał na autostradę, ustawiał skrzynię w tryb sportowy i manualnie obniżał biegi. Macie jakieś doświadczenia? A może do BMW jest jakaś przystawka, jak "DPF control" dla samochodów grupy VAG, która informuje o aktualnym wypalaniu filtra ?
  6. Cześć Czy silniki B57 3.0d w modelu G też jest dotknięty tą wadą, podobnie jak B47 ?
  7. Tylko się cieszyć. W wersji G zmianę temperatury przeniesiono do menu/ustawień
  8. Trochę inne, ale jest w ustawieniach
  9. W ustawieniach klimy masz grzanie lub chłodzenie. Przyzwyczajony do pokręteł na desce rozdzielczej w serii F też początkowo miałem z tym problem. Teraz wszystko jest w ustawieniach Mój Pojazd. Nie jest to wygodne.
  10. Po przesiadce z F07 na G32 też chciałem w pewnym momencie wymienić olej we wspomaganiu. Panowie z serwisu się uśmiali - wspomaganie jest elektryczne
  11. Zamierzam profilaktycznie wymienić obudowę filtra oleju w silniku B57 3.0d. Czy konieczna jest również wymiana chłodniczki, czy mogę zostawić starą?
  12. Dzień dobry. BMW G32 3.0xd z 2017r. VIN: WBAJW81070BK59358 Poszukuję obudowy/podstawy filtra oleju Proszę o cenę z chłodniczką i bez chłodniczki.
  13. Zwróć uwagę, że w pionie jest temp. 120 stopni. Zwykle wskaźniki pokazują w zakresie 90-110 stopni, więc w tym przypadku nie ma mowy o pionie. A propos nagrzewania; po 10 minutach rusza się wskazówka, ale kiedy zaczyna lecieć ciepłe powietrze ?
  14. Jestem ciekawy, czy oklejenie dachu folią pomoże ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.